geef mij maar (d) isturbiaquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:09 schreef VonHinten het volgende:
Voor iedereen die zijn pc/laptop op de stereo heeft aangesloten
Gordonquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:09 schreef Lutte het volgende:
Stacey is tof. Gordon dan wel weer kut, maar het gebrek aan Angela trekt dat weer recht.
Doe niet zo gemeen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:09 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen met een hele dikke vadsige vriendin.
quote:
ook allemaal zo positiief???quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:10 schreef iBenny het volgende:
Jennifer Ewbank was top Trending topic op twitter
Jumbo huismerk yoghonaise!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:10 schreef fratsman het volgende:
Ow! We krijgen een Jumbo hier! En nou?
je hebt werkelijk waar niks gemist...quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:05 schreef Nouk het volgende:
Heb Jennifer gemist vandaag. Dus ben benieuwd zo in het duet..
Kennelijk zit er nog een kern van waarheid in mijn post ookquote:
Hahaha, maar ik haal Benny er wel telkens tussenuitquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het best meevallen eigenlijk
Angela direct van VOH naar XFA heb ik ook neit zo'n trek inquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:11 schreef Thermo18 het volgende:
Als we bij X-Factor Angela omwisselen voor Jerney heb ik ook wel weer zin in XFA eigenlijk
Weet ik.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:11 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Kennelijk zit er nog een kern van waarheid in mijn post ook![]()
Voor de rest ben ik helemaal geen gemene jongen hoor.
ja dit dus .... Angelaquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Angela direct van VOH naar XFA heb ik ook neit zo'n trek in
Hoezo?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:12 schreef JustD1984 het volgende:
[..]
Hahaha, maar ik haal Benny er wel telkens tussenuit
nu heb ik juist ff tijd om te typenquote:
Ik vind het vanavond helaas ook minder leuk, echt te drukquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het best meevallen eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |