quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:05 schreef iBenny het volgende:
Nog een keer Jennifer
Speciaal voor de fans
Je hebt niks gemist. Het was echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:05 schreef Nouk het volgende:
Heb Jennifer gemist vandaag. Dus ben benieuwd zo in het duet..
Gelukkig zit er een MUTE button op mn afstandbedieningquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja Benny, haal de oordopjes maar uit de kast.
Hopelijk volgende keer een heel ander type nummer, maar ze moet door jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Pearl was prima.Steeg boven zichzelf uit.
Eindelijk meer kwaliteit.
Asjeblieft. Zak botten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:06 schreef Studiotje het volgende:
Oh, de gedachten wat voor dingen je kan doen met Wendy kan doen
heb ik niet... denk dat ik maar wat chips in mijn oor prop en morgen maar naar de dokter gaquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja Benny, haal de oordopjes maar uit de kast.
Door midden knakken met duim en wijsvinger?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:06 schreef Studiotje het volgende:
Goed plan. Ik zet mijn grijze oorwarmerts op.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
heb ik niet... denk dat ik maar wat chips in mijn oor prop en morgen maar naar de dokter ga
en enz enzquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:03 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Pff, wel een beetje een overkill hoor.
Dat.... icm een kettingzaagquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:06 schreef Studiotje het volgende:
Ik dacht meer aan weerhaakjes, waterpomptangen en ijspegels (en priemen)quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Door midden knakken met duim en wijsvinger?
MAar nog steeds WEndyquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:07 schreef Thermo18 het volgende:
Idols ja. Dat lijkt me wel weer eens wat.
Heerlijk, geen Angela.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |