Nou ja, hij zingt het minst, componeert en schrijft het minst. Maar hij is wel de Zen-meister van 't stel, de gezondheidsfreak en hij kan breakdancen als een malle, samen met Howard.quote:
Wie zingt dit? Mijn bovenbuurmeisjes draaien het 24/7 en nu vind ik het ook leukquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:47 schreef VonHinten het volgende:
Ik zal toegeven, ik ben helemaal lijp van dit nummer. Op een goede manier. Maar deze versieArrrgh
Heeft Sharon Kips al gedaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:47 schreef Karina het volgende:
Ik zit net te bedenken welk nummer ik weleens zou willen horen, Macarthur Park (Donna Summer uitvoering).
Dat zekerquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:47 schreef miieejj het volgende:
ach, het is beter dan rihanna die het live zingt
toen ik vruuger die video clips zag vond ik hem het leukstequote:
Ik denk het ook...quote:
Lekkerrrrrrrquote:
Helaas klopt dat.quote:
Dit was volgens de tijd van de posts niet eens een minuut?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:48 schreef iBenny het volgende:
Ligt het aan mij of was dit heel kort?
Rihanna hanna hannaquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wie zingt dit? Mijn bovenbuurmeisjes draaien het 24/7 en nu vind ik het ook leuk
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:48 schreef Cee het volgende:
Dag Shemsi-klaasje, daaahag daaahag daaahag daahag Shemsi-piet.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wie zingt dit? Mijn bovenbuurmeisjes draaien het 24/7 en nu vind ik het ook leuk
Yes, en ze deed het fabuleus.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat zo? Kan ik me helemaal niet herinneren.
Dat vond ik ook alquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:48 schreef iBenny het volgende:
Ligt het aan mij of was dit heel kort?
Het begin van de show was het wel goed maar dit was volledig bagger.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:48 schreef JaneDoe het volgende:
arrangement klinkt ook nergens naar!!!
En dat klonk veel beter.quote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:49 schreef iBenny het volgende:
Volgens Twitter gaf Nigel het slechtste optreden
Oh, ik vind het leuker als ik het hoor met een plafond er tussenquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou ja, hij zingt het minst, componeert en schrijft het minst. Maar hij is wel de Zen-meister van 't stel, de gezondheidsfreak en hij kan breakdancen als een malle, samen met Howard.
Klopt klopt!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:50 schreef Cee het volgende:
Wat prachtig trouwens dat een show, dat er eerst prat op ging te oordelen op de STEM en niet op het UITERLIJK, ieder kut-optreden nu probeert te verbloemen door te zeggen dat de kandidaat er spetterend uit ziet.
Simon is mijn held.
Uhu...quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:50 schreef Symphonic het volgende:
Nick en Simon zijn tenminste eerlijk
Zo proberen ze Jennifer toch door te krijgen...quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:50 schreef leolinedance het volgende:
Als je het nu zegt dat het niet goed is had je dat ook met die Ewbank moeten doen! Vriendjespolitiek...
Da's logisch, hij moet de schijn van onpartijdigheid hebbenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:51 schreef VonHinten het volgende:
Na elk optreden zegt Martijn "te gek!!", ook al klinkt het optreden als een drol die in de wc-pot valt.
Ja precies. Terwijl dat helemaal NOOIT iets geweest is, vanaf de eerste keer dat ik haar hoorde.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:51 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zo proberen ze Jennifer toch door te krijgen...
en in nieuw west ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zeg, in Oost blijft de tv gewoon aan hoor
Daar leg je me ook een laag latje.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:52 schreef Maartel het volgende:
Kom op, beter dan Marieke van Ginneken moet toch lukken!!
Wendy lag dat 010 er iets te dik er bovenop.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zeg, in Oost blijft de tv gewoon aan hoor
voordeel is dan wel weer dat ze kan zingen !quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Jemig wat een outfit weer, is het geen latex worstje dan wel een regenboogdingetje.
quote:
Holy smoke...quote:
Jij vindt iedereen slecht of niet?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Oh god daar gaat ze weer, miss hysteria
hahahaha scherp opgemerktquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:53 schreef Cee het volgende:
Esther heeft toch wel de gun-factor.
OP HAAR JURK WHAAAHAHAHAHA.
Ja, maar ik zet de radio uit als dit gebrul weer komt, of dat gekrijs van Beyoncequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:52 schreef just me het volgende:
[..]
voordeel is dan wel weer dat ze kan zingen !
& Jerry ook!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:54 schreef Lutte het volgende:
1. Esther
2. Lenny
3. Joan
Benieuwd naar Ben!
Ja, idd, wat heeft ze met die oog?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:53 schreef mootie het volgende:
Dat oog blijft me angst aanjagen, en ik vind ook dat ze altijd zo schreeuwt
Dit dusquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:54 schreef Lutte het volgende:
1. Esther
2. Lenny
3. Joan
Benieuwd naar Ben!
Zo dus, en dan een heeeeeeeeeeeeeeeeele lange tijd nietsquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:54 schreef Thermo18 het volgende:
1. Lenny
2. Esther
Voor vanavond dan tot nu toe.
dat oog? Eehquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:55 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Ja, idd, wat heeft ze met die oog?
Nee hoor, Sarina vond ik prima, Johnny kon ik aan horenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:53 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jij vindt iedereen slecht of niet?
En na de heeeeeeeeeeeeeele lange tijd niets komt Joan toch?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zo dus, en dan een heeeeeeeeeeeeeeeeele lange tijd niets
wist ik nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:55 schreef VonHinten het volgende:
Weinig mensen weten dat Esther een glazen oog heeft. Haar linkeroog. Kwam in een van de eerste uitzendingen naar voren.
Ja bij gebrek aan beterquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:56 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
En na de heeeeeeeeeeeeeele lange tijd niets komt Joan toch?
dat dus, geen glazen oogquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:56 schreef NouMooiNiet het volgende:
Heeft ze een glazen oog?
Ik dacht dat t iets anders was, iets met een spier ofzo.
zal ik wendy etenquote:
Het kan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hehe eindelijk praat je met verstand
die ontvriend je tegen die tijd !quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:57 schreef Karina het volgende:
Lastig als je jarig bent, waar LAAT je al die vrienden.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:57 schreef Thermo18 het volgende:
Ik ben nu gewoon klaar met Shemsi. Na haar auditie was ik soort van fan. Maar na 2 liveshows ben ik er echt klaaaaaar mee.
Weet je met wie ik ook klaar ben??quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:57 schreef Thermo18 het volgende:
Ik ben nu gewoon klaar met Shemsi. Na haar auditie was ik soort van fan. Maar na 2 liveshows ben ik er echt klaaaaaar mee.
Ik was dit ook van plan, tot ik zag dat jij ermee begon.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:57 schreef Cee het volgende:
Geneautuh: 1
Soosjul miedieja/Twiddurr: 5
Dom Wendy okksent: 9
"Hoe leuk/cool etc is dat!": 1
Het is mijn ding, ik ben mezelf: 1
Toevoeging: Eigenheid: 3
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:58 schreef Cee het volgende:
Geneautuh: 2
Soosjul miedieja/Twiddurr: 5
Dom Wendy okksent: 9
"Hoe leuk/cool etc is dat!": 1
Het is mijn ding, ik ben mezelf: 1
Toevoeging: Eigenheid: 3
Yup... had er ook meer van verwachtquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer van Shemsi, ik had hoge verwachtingen voordat de Live shows begonnen
Die viel tegen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:58 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Weet je met wie ik ook klaar ben??
Met Ray, maar die komt gelukkig vandaag niet
Pearl?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Pearl en Ben heb ik zin in
Ben in een slome, waar zijn broer enthousiast en gedreven lijkt te zijn
Och beter voor mij dan dat gebrul van Esther, of Ewbankquote:
whut??quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:59 schreef VonHinten het volgende:
Ik neem aan dat de volgende zanger een uitkeringstrekker is?
Oh nee toch niet wat ik denk dat het isquote:
Dan kan ie die plaatjes toch niet betalen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:59 schreef VonHinten het volgende:
Ik neem aan dat de volgende zanger een uitkeringstrekker is?
Is toch pas de eerste keer nu?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:00 schreef Thermo18 het volgende:
Krijgen we bijna elke liveshow Jordin Sparks ofzo?
Haha, eerst 'In love with a girl'.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:00 schreef Oblivion het volgende:
Wel een toepasselijk nummer voor Ben, met zijn relatie problemen...
ik ook een beetjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |