Nou ja, hij zingt het minst, componeert en schrijft het minst. Maar hij is wel de Zen-meister van 't stel, de gezondheidsfreak en hij kan breakdancen als een malle, samen met Howard.quote:
Wie zingt dit? Mijn bovenbuurmeisjes draaien het 24/7 en nu vind ik het ook leukquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:47 schreef VonHinten het volgende:
Ik zal toegeven, ik ben helemaal lijp van dit nummer. Op een goede manier. Maar deze versieArrrgh
Heeft Sharon Kips al gedaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:47 schreef Karina het volgende:
Ik zit net te bedenken welk nummer ik weleens zou willen horen, Macarthur Park (Donna Summer uitvoering).
Dat zekerquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:47 schreef miieejj het volgende:
ach, het is beter dan rihanna die het live zingt
toen ik vruuger die video clips zag vond ik hem het leukstequote:
Ik denk het ook...quote:
Lekkerrrrrrrquote:
Helaas klopt dat.quote:
Dit was volgens de tijd van de posts niet eens een minuut?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:48 schreef iBenny het volgende:
Ligt het aan mij of was dit heel kort?
Rihanna hanna hannaquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wie zingt dit? Mijn bovenbuurmeisjes draaien het 24/7 en nu vind ik het ook leuk
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:48 schreef Cee het volgende:
Dag Shemsi-klaasje, daaahag daaahag daaahag daahag Shemsi-piet.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wie zingt dit? Mijn bovenbuurmeisjes draaien het 24/7 en nu vind ik het ook leuk
Yes, en ze deed het fabuleus.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat zo? Kan ik me helemaal niet herinneren.
Dat vond ik ook alquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:48 schreef iBenny het volgende:
Ligt het aan mij of was dit heel kort?
Het begin van de show was het wel goed maar dit was volledig bagger.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:48 schreef JaneDoe het volgende:
arrangement klinkt ook nergens naar!!!
En dat klonk veel beter.quote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:49 schreef iBenny het volgende:
Volgens Twitter gaf Nigel het slechtste optreden
Oh, ik vind het leuker als ik het hoor met een plafond er tussenquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou ja, hij zingt het minst, componeert en schrijft het minst. Maar hij is wel de Zen-meister van 't stel, de gezondheidsfreak en hij kan breakdancen als een malle, samen met Howard.
Klopt klopt!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:50 schreef Cee het volgende:
Wat prachtig trouwens dat een show, dat er eerst prat op ging te oordelen op de STEM en niet op het UITERLIJK, ieder kut-optreden nu probeert te verbloemen door te zeggen dat de kandidaat er spetterend uit ziet.
Simon is mijn held.
Uhu...quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:50 schreef Symphonic het volgende:
Nick en Simon zijn tenminste eerlijk
Zo proberen ze Jennifer toch door te krijgen...quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:50 schreef leolinedance het volgende:
Als je het nu zegt dat het niet goed is had je dat ook met die Ewbank moeten doen! Vriendjespolitiek...
Da's logisch, hij moet de schijn van onpartijdigheid hebbenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:51 schreef VonHinten het volgende:
Na elk optreden zegt Martijn "te gek!!", ook al klinkt het optreden als een drol die in de wc-pot valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |