Dat valt me wel vaker bij hem op, hij kopieert zó ontzettend vaak de stem (hoe raar 't ook klinkt) van de originele zanger. Toen hij James Morrison zong viel me dat al op, denk dat het hem gaat tegenwerken over een tijdje ..quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:49 schreef iBenny het volgende:
Waarom zo Michael Buble achtig... zing als jezelf
Je bent in vorm vandaagquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Johnny nou echt niks unieks hebben... zelfs die woonwagen is al eens eerder gedaan door Frans B
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Johnny nou echt niks unieks hebben... zelfs die woonwagen is al eens eerder gedaan door Frans B
Barry Manilowquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:51 schreef Maartel het volgende:
t was vooral jammer van het Copacabana arrangement
Dakanie want dan zijn we ons Ceeke kwijtquote:
de andere heb je niet gehoordquote:
Ontzettend irritantquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:50 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Dat valt me wel vaker bij hem op, hij kopieert zó ontzettend vaak de stem (hoe raar 't ook klinkt) van de originele zanger. Toen hij James Morrison zong viel me dat al op, denk dat het hem gaat tegenwerken over een tijdje ..
ok ok, Johnnifer danquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, maar we; iemand met een J graag
Joan en Jenniferquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, maar we; iemand met een J graag
kan hij stiekem gebruiken nu zn vrouw achter de walvissen aan isquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:51 schreef Cee het volgende:
Wat heeft Martijn een dijk mascara op zeg.
Ja superslecht als ze het live zingt, met dat geschreeuw tussendoor, op cd welquote:
quote:
Ja, en zingt veel slechter vandaag.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:52 schreef TheVulture het volgende:
Sarina heeft veel meer uitstraling en iets unieks dan Johhny
wat doet de danser daarquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:52 schreef NouMooiNiet het volgende:
Uh die danser voegt niks toe hoor
Ja, Edwin Evers is een goeie muzikant hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:53 schreef Cracka-ass het volgende:
Die band is echt goed.
Ook voor het eerst bij een talentenjacht.
Ja doei zeg, hele avond Maria Mena nummers zeker?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit mens moet zich inhouden, dan is het okee. Dat geschreeuw is kut.
quote:
You tell 'm gurrrrrrlquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja doei zeg, hele avond Maria Mena nummers zeker?
Rock willen we
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:54 schreef Cee het volgende:
Geneautuh:
Soosjul miedieja/Twiddurr:
Dom Wendy okksent: 1
"Hoe leuk/cool etc is dat!":
Gaan we weer.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:54 schreef Cee het volgende:
Geneautuh:
Soosjul miedieja/Twiddurr:
Ik zie wel meer verschillen hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:54 schreef Karina het volgende:
Dat is ook het enige verschil met andere talentenjachten eigenlijk, iets andere nummers (nu dan).
Echt niet, vond Johnny veel beter.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:54 schreef Thermo18 het volgende:
Dit klinkt in ieder geval beter dan Johnny.
Vrees toch het ergste voor haar, met zo'n sterk team.
Skreuwwaifquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:55 schreef Kally het volgende:
Maar serieus die zangeres van Skunk is live ook niet top
Ja en niks anders dan Fuck verkracht mooi haar eigen nummersquote:
ik moet lachenquote:
quote:
Johnny is saai. Aandacht verslapte daar, hier niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Echt niet, vond Johnny veel beter.
Ja precies!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja doei zeg, hele avond Maria Mena nummers zeker?
Rock willen we
Bij U2 mooi niet in het voorprogrammaquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:56 schreef TheVulture het volgende:
Skunk Anansie live is wel een feestje en genieten...
quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:56 schreef MrEarcheese het volgende:
JAAA TWITTERRRRRRRRRR. EINDELIJK!!1
Ik vind dr vies mager.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:57 schreef CantFazeMe het volgende:
Wendy heeft een goed figuur voor haar leeftijd vind ik. Iets met MILF
Als ze hem in haar mond neemt praat ze in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:57 schreef CantFazeMe het volgende:
Wendy heeft een goed figuur voor haar leeftijd vind ik. Iets met MILF
mag EIGENHEID er ook bij, denk dat dat ook nog gaat komenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:57 schreef Cee het volgende:
Geneautuh:
Soosjul miedieja/Twiddurr: 2
toevoeging: Het is mijn ding, ik ben mezelf: 1
ziekquote:
Ik heb genoten! die mis ikquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:58 schreef Cee het volgende:
Geneautuh:
"Hoe leuk/cool etc is dat!": 1
Het is mijn ding, ik ben mezelf: 1
ik kies jouquote:
Klopt... het is niet te zuipenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
ow reclame voor vitaminewaterEn dat is super goor
Sterkte, je lijstje wordt steeds langerquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:58 schreef Cee het volgende:
Geneautuh:
"Hoe leuk/cool etc is dat!": 1
Het is mijn ding, ik ben mezelf: 1
Toevoeging: Eigenheid:
Tattoo'squote:Op vrijdag 26 november 2010 20:58 schreef Karina het volgende:
Ik vind Ben eigenlijk best wel eng nu.
Ja, een jezus...quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:59 schreef Cee het volgende:
KOMT IE DAN HE
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:tazJKwOcz3axbM:http://www.artgame.com/images/sunlit-dolphins.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:07 schreef Kekster het volgende:
Godverdomme wat een geluid, volgens mij zijn er wat dolfijnen uit koers geraakt.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:00 schreef Lutte het volgende:
Zulke hoge geluiden komen alleen bij vleermuizen binnen joh!
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:00 schreef _Arual_ het volgende:
Ik moet van Pheno zeggen dat ie zijn hamster weer aan het zoeken is.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Jemig heeft ze net een orka gepijpt, wat een hijggeluid weer
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:00 schreef Lutte het volgende:
Zulke hoge geluiden komen alleen bij vleermuizen binnen joh!
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:00 schreef _Arual_ het volgende:
Ik moet van Pheno zeggen dat ie zijn hamster weer aan het zoeken is.
Kylie is geweldig livequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:00 schreef Maartel het volgende:
De echte Kylie heeft ook een hoog stemmetje, maar die is live dan wél aan te horen.
En ja hoor, het is 't unplugged arrangementje wat Kylie deze week ook op radio 2 deed..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |