quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:03 schreef Dagoduck het volgende:
HéHé..
Hallo allemaal![]()
Coole MEGAHIT!
1x op F5 mikken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:03 schreef themauster het volgende:
Die open een nieuw deel knop duur ook een tijdje dat die er staat he?
Witte troep? Weer aan 't snuiven? Gek!quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:03 schreef 3rdRock het volgende:
LOL@TT
en ik heb nu al een hekel aan die witte troep.
vanavond btw Frans van Deursen in Ekstra Weekend. heb nog tekenles van zijn broer gehad.
Wat Pino zegt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:03 schreef themauster het volgende:
Die open een nieuw deel knop duur ook een tijdje dat die er staat he?
ik snuif t poeder uit je navel schat. daar hoef je niet geheimzinnig over te doen hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Witte troep? Weer aan 't snuiven? Gek!
TImo !!!quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik snuif t poeder uit je navel schat. daar hoef je niet geheimzinnig over te doen hoor
quote:Hello Timo,
Another year races towards its end and Editors are a hive of activity. It won't be long until we're together again as a band rehearsing the first ideas for album 4. Obviously it's a big task but we have songs now and the wheels are well and truly in motion. The idea is to record in stages over 2011 but first things must come first and we need to get into a room together and play, see where the ideas take us. These are exciting times and we're all looking forward to taking our relationship with Mr Flood further....first rehearsals start in a matter of days.
But it's not all about the future right now. We've been picking through the archive recently, looking back at our 3 records, many many b-sides and some material that has never seen the light of day. It's been addictive. We can't leave it alone, much like picking a scab, and we've decided to package it all together and share it with our fans, officially. We've raided the vaults, searched through old CD-Rs, cassettes and photo albums and gathered it all together. We'd like you to have this music on any and every format we can produce and also share some photos and memories of the last 6 years in a volume that you can keep forever.
So that's what we've done; coming in Feb 2011 is Editors, the complete collection. Unedited, if you like. Seven 12" heavy weight vinyls, seven CD's, a download of everything in high quality 320kbps mp3 format and a book of photos and words. It's gonna be sexy.
Hope you're all keeping well,
Tom
* The boxset will be made available to pre-order from editorsofficial.com early on the 2nd December.
* The First 200 pre orders will receive a special personalised surprise from Tom
* Between now and February we're also selecting some special content that you can access and download for free by simply entering your email address on editorsofficial.com.
More information to come very soon.
+1quote:
Neuh.quote:
quote:
GoedeMIDDAG!quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:11 schreef gerbenp het volgende:
Ik pik weer eens een editie mee, denk ik!
gesellug!quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:11 schreef gerbenp het volgende:
Ik pik weer eens een editie mee, denk ik!
Da's kut.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:13 schreef Timo20 het volgende:
It`s lovely weather for a sleigh ride together with you![]()
![]()
Krijg zo`n zin in kerstjammer dat ik 1e en 2e kerstdag moet werken
![]()
Heul goed!quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:14 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Hallo Roel! Hoe gaat het in 043/040?
M'n vader heeft er ook niets mee, als hij niet weet dat een nummer van coldplay is zeg ik het ook nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:10 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik de enige persoon ben in Nederland die niks met Coldplay heeft
..Na Kloks was ik er klaar mee....yellow en trouble vonnik wel mooi. PArachutes is ook het enige album dat ik heb.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:15 schreef themauster het volgende:
Man ze hebben geen betere plaat gemaakt dan Never Forget hoor
Met dampende stampende sex.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:17 schreef robertzone het volgende:
Weeeeeeeeeekend.. en hoe kan je die nu beter beginnen als met deze tophit
Ze hadden het over Take That en ik ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
..Na Kloks was ik er klaar mee....yellow en trouble vonnik wel mooi. PArachutes is ook het enige album dat ik heb.
met Barbra?quote:
godsamme, ik ben echt toe aan weekend. wilde iemand anders quoten :squote:Op vrijdag 26 november 2010 19:18 schreef themauster het volgende:
[..]
Ze hadden het over Take That en ik ook
dat dacht ik evenquote:
Top.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:23 schreef themauster het volgende:
Operation DJ Sandstorm 26-11-2010:
1. DB Boulevard - Point Of View
2. Go Back To The Zoo - Electric
3. Lady Gaga - Just Dance
4. David Guetta - The World Is Mine
5. Caro Emerald - A Night Like This
6. Tim Berg - Bromance
zeker, weer een beetje harder na Brandon Bloemen and a Del!quote:
In Friesland lag al een laagje volgens mijn leraarquote:
ach ja, dat krijg je in `t ziekenhuis hequote:
Hmja...quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ach ja, dat krijg je in `t ziekenhuis he
Nog geen vlok gezien hoor!quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In Friesland lag al een laagje volgens mijn leraar
in Leeuwarden lag wel het 1 en ander....quote:
GMTA.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in Leeuwarden lag wel het 1 en ander....
maar speicaal voor jou:
[ afbeelding ]
komt door dat poeder dat ik uit je navel snoofquote:
Dat heb je ook wel es geiler gezegd.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
komt door dat poeder dat ik uit je navel snoof
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar speicaal voor jou:
[ afbeelding ]
Kijk es naar de THT datumquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
old school? Die eet ik nog hoor?
staat ook nog gewoon in t supermarktschap hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hier ligt anders niks.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar speicaal voor jou:
[ afbeelding ]
Nee hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:10 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik de enige persoon ben in Nederland die niks met Coldplay heeft
Pathe:quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:35 schreef -Hans- het volgende:
Rock zijn er nog leuke films uit die ik vanavond kan gaan checken in de bios?
pre-Clock: puik,quote:
Serieus?? die verpakkingen verkochten ze hier alleen begin jaren `90quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb Social Network en Harry Potter gezien. Eerstgenoemde vond ik achteraf gezien niet heel bijzonder. Harry Potter vond ik een beetje twijfelachtige 'pacing' hebben maar er zit wel een magistraal mooie animatie in.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Pathe:
20.50 Haar naam was Sarah (tegenvaller)
21.10 Due Date (mwoah)
21.40 Social Network (super)
21.50 Sint (amar die vond ik tegenvallen)
22.00 Buried (benauwend goed!)
eetclub, fair game en Potter moet ik nog zien....volgende week ofzo
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:40 schreef 3rdRock het volgende:
piet moet met Tom de Ridder verongelukken!
your wish is their command...quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:40 schreef 3rdRock het volgende:
en al die pakjes danquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:40 schreef 3rdRock het volgende:
paulusma moet verongelukken natuurlijk. druif!quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
paulusma moet verongelukken natuurlijk. druif!
weerpiet is wel nodig om te zorgen dat de pieten niet verongelukkenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
paulusma moet verongelukken natuurlijk. druif!
Sint viel tegen? Kijk ik niet zo vreemd van op. Haha. Promo zag er ook weinig boeiend uit. Oja, Buried. Social Network lijkt mij wel watquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Pathe:
21.10 Due Date (mwoah)
dat kunnen weerKrol of weerTomofeef ook prima!quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
weerpiet is wel nodig om te zorgen dat de pieten niet verongelukken
no problemoquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sint viel tegen? Kijk ik niet zo vreemd van op. Haha. Promo zag er ook weinig boeiend uit. Oja, Buried. Social Network lijkt mij wel wat. Tnx.
maar dat zijn geen pietenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kunnen weerKrol of weerTomofeef ook prima!
jij ook nietquote:
Weet je welke film mij wel geinig lijkt? New Kids - Turbo. Volgens mij die film zo over de top dat het wel weer leuk is.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb Social Network en Harry Potter gezien. Eerstgenoemde vond ik achteraf gezien niet heel bijzonder. Harry Potter vond ik een beetje twijfelachtige 'pacing' hebben maar er zit wel een magistraal mooie animatie in.
vanavond de making of op comedy centralquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet je welke film mij wel geinig lijkt? New Kids - Turbo. Volgens mij die film zo over de top dat het wel weer leuk is.
The Social Network vond ik ook tegenvallen. De hoogtepunten zitten eigenlijk allemaal al in de trailer...quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Pathe:
21.10 Due Date (mwoah)
Geweldige tip. Tnx! Hoop dat ik die zender heb. Zoek 'm wel even op.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vanavond de making of op comedy central
Dat vind ik wel zo vreselijk, ik snap ook niet wat daar grappig aan isquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet je welke film mij wel geinig lijkt? New Kids - Turbo. Volgens mij die film zo over de top dat het wel weer leuk is.
http://www.imdb.com/title/tt0810889/quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans, wanneer komt er een film over jou uit?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0810889/
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Omgquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die panty met precies de benen op zn ogenquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:51 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:51 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ekdom lijkt zo op Octo uit sponsbob!quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:51 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Niks tegen Tjibbe he!quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:56 schreef themauster het volgende:
Ja hoor Tjibbe moet even weer overdreven grappig doen
+1!quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1!
als ik homo was zou ik Tjibbe mee uit vragen!
Nog geschuifeld met Rudy trouwens?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1!
als ik homo was zou ik Tjibbe mee uit vragen!
ik durfde niet....bang dat de fantasie mooier zou zijn dan de realiteit....quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog geschuifeld met Rudy trouwens?
Hij had zo de rol van Serge henri Valcke kunnen overnemenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:58 schreef Timo20 het volgende:
!
! Frans van Deursen
![]()
![]()
In de Vlaamsche Pot![]()
iets voor tjibbe
oh nee, dan was `t In de Vlaamsche Poot![]()
![]()
Ik ben echt saai in chips lust alleen maar Naturel,paprika en Cheese onion en Nacho Cheese van Doritosquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat vind ik wel zo vreselijk, ik snap ook niet wat daar grappig aan is
Nee, toen die andere wegging, die met die donkere krullen, toen kwam daar zo'n stommerd voor terug lang blond figuur. Toen was het echt niet meer leuk. En dat Dirkje werd vervangen door zo'n bazige trol...quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij had zo de rol van Serge henri Valcke kunnen overnemen
ZOMBIE!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:03 schreef Timo20 het volgende:
In Amerika aten we ons dood aan de pizza Pringles
Dirkjequote:Op vrijdag 26 november 2010 20:03 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, toen die andere wegging, die met die donkere krullen, toen kwam daar zo'n stommerd voor terug lang blond figuur. Toen was het echt niet meer leuk. En dat Dirkje werd vervangen door zo'n bazige trol...
Mars dacht ik...quote:
dat zeker. en gecoverd door Gun (voor Barb Wire met Pam Anderson), Mel B (kutcover) en Korn (voor greatest hits album)quote:
yo 3fm wankert!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:08 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi collega 3FM wankers
WEEKEEEEEEEEEEEEEEND
ja hoor en Gerard gaat dat gewoon doen alleen geen Ekdom in de Nacht (hopelijk dan met Bert)quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:08 schreef themauster het volgende:
Na deze week nog 2x EkStra Weekend? ik neem aan dat dag voor glazen huis geen EW is
3quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:08 schreef naatje_1 het volgende:
kolere, nog maar 2 weken school dus?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:08 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi collega 3FM wankers
WEEKEEEEEEEEEEEEEEND
Zombie? zo zag ik er misschien daarna wel uitquote:
je typt terwijl je je hebt doodgegeten...dan moet je wel een zombie zijn!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zombie? zo zag ik er misschien daarna wel uit
Ik 4, het schijnt dat het noorden van nederland de 18e vakantie heeft, maar Den Helder de 25ste pasquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:08 schreef naatje_1 het volgende:
kolere, nog maar 2 weken school dus?
+1quote:
Den Helder? Da's bijna Engeland man!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik 4, het schijnt dat het noorden van nederland de 18e vakantie heeft, maar Den Helder de 25ste pas
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je typt terwijl je je hebt doodgegeten...dan moet je wel een zombie zijn!
k welquote:
kijk maar terug in de vorige topicsquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:22 schreef Timo20 het volgende:
Zo, dalijk de Top 2000 quiz kijken op Ned 3.
hebben jullie ook allemaal gestemd? ben erg benieuwd naar jullie lijstjes![]()
Beatles - Eleanor Rigby (1966)quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:22 schreef Timo20 het volgende:
Beware of de stotterende bitchquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:22 schreef Timo20 het volgende:
weet je hoe ver ik dan moet bladeren?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
kijk maar terug in de vorige topics
quote:Herbert Grönemeyer - Halt mich (1988)
hoezo dat?quote:
alstu [3FM #2353] Iets met lijstjes en goede muziek!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
weet je hoe ver ik dan moet bladeren?
Ook datquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hijs net een wijf, hij kan niet kiezen
God dat zouden meer mensen van jou leeftijd moeten zeggenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
niet gestemd voor top2000. [[b]b]Ik ben nog niet genoeg muzikaal onderleg[/b]d[/b]. Wel gestemd op 3voor12 song vh jaar.
http://stemmen.3voor12.nl(...)t=4cefd80257b759f5,0
je dikdruk tags doen het niet helemaalquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:25 schreef themauster het volgende:
[..]
God dat zouden meer mensen van jou leeftijd moeten zeggen
Ik zie hetquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je dikdruk tags doen het niet helemaal
Luister dat nummer maar es. Zó mooi. Net als diverse andere nummers van Grönemeyer overigens.quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:28 schreef 3rdRock het volgende:
wat een kutmuziek van die van Deursen1 bek houden!
hij moet met zn gore poten van Tom Waits afblijven. niet dat ik nou muziek van Tom Waits ken (sorry) maar slechter dan dit kan hetn iet zijn!quote:
dat je het nog uberhaupt muziek noemtquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:28 schreef 3rdRock het volgende:
wat een kutmuziek van die van Deursen1 bek houden!
Dat is waar.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij moet met zn gore poten van Tom Waits afblijven. niet dat ik nou muziek van Tom Waits ken (sorry) maar slechter dan dit kan hetn iet zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |