Niks tegen Tjibbe he!quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:56 schreef themauster het volgende:
Ja hoor Tjibbe moet even weer overdreven grappig doen
+1!quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1!
als ik homo was zou ik Tjibbe mee uit vragen!
Nog geschuifeld met Rudy trouwens?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1!
als ik homo was zou ik Tjibbe mee uit vragen!
ik durfde niet....bang dat de fantasie mooier zou zijn dan de realiteit....quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog geschuifeld met Rudy trouwens?
Hij had zo de rol van Serge henri Valcke kunnen overnemenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:58 schreef Timo20 het volgende:
!
! Frans van Deursen
![]()
![]()
In de Vlaamsche Pot![]()
iets voor tjibbe
oh nee, dan was `t In de Vlaamsche Poot![]()
![]()
Ik ben echt saai in chips lust alleen maar Naturel,paprika en Cheese onion en Nacho Cheese van Doritosquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat vind ik wel zo vreselijk, ik snap ook niet wat daar grappig aan is
Nee, toen die andere wegging, die met die donkere krullen, toen kwam daar zo'n stommerd voor terug lang blond figuur. Toen was het echt niet meer leuk. En dat Dirkje werd vervangen door zo'n bazige trol...quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij had zo de rol van Serge henri Valcke kunnen overnemen
ZOMBIE!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:03 schreef Timo20 het volgende:
In Amerika aten we ons dood aan de pizza Pringles
Dirkjequote:Op vrijdag 26 november 2010 20:03 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, toen die andere wegging, die met die donkere krullen, toen kwam daar zo'n stommerd voor terug lang blond figuur. Toen was het echt niet meer leuk. En dat Dirkje werd vervangen door zo'n bazige trol...
Mars dacht ik...quote:
dat zeker. en gecoverd door Gun (voor Barb Wire met Pam Anderson), Mel B (kutcover) en Korn (voor greatest hits album)quote:
yo 3fm wankert!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:08 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi collega 3FM wankers
WEEKEEEEEEEEEEEEEEND
ja hoor en Gerard gaat dat gewoon doen alleen geen Ekdom in de Nacht (hopelijk dan met Bert)quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:08 schreef themauster het volgende:
Na deze week nog 2x EkStra Weekend? ik neem aan dat dag voor glazen huis geen EW is
3quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:08 schreef naatje_1 het volgende:
kolere, nog maar 2 weken school dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |