Waar?!quote:
Ja maar daar komt het toch wel goed met de line-up. Bij Extrema Outdoor weet ik dat zo net nog niet.quote:
ALLES. Werkelijk álles.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:17 schreef Hyman het volgende:
Wat is er mis met de PVV, behalve de heksenjacht op de leden?
Das toch volgend jaar pas, tijd zat om geld te verdienenquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar daar komt het toch wel goed met de line-up. Bij Extrema Outdoor weet ik dat zo net nog niet.
Ja maar nu dus niet. Maargoed dan niet hè.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Das toch volgend jaar pas, tijd zat om geld te verdienen
NEE DIE KUTBTW VERHOGING waardoor al mijn geld nu op is.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:20 schreef Desunoto het volgende:
Wat hebben ze nu weer gedaan dan
Nog een PVV'er die in de fout is gegaan of zo
Iets met een PVV'er die een alcoholcontrole ontweek.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:20 schreef Desunoto het volgende:
Wat hebben ze nu weer gedaan dan
Nog een PVV'er die in de fout is gegaan of zo
Was de PVV daar ook voor dan? of alleen de VVD?quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
NEE DIE KUTBTW VERHOGING waardoor al mijn geld nu op is.
Dat was toch van Klaveren? Toffe leraar was dat wel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
Iets met een PVV'er die een alcoholcontrole ontweek.
Lekker belangrijk
Geen ideequote:Op vrijdag 26 november 2010 18:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat was toch van Klaveren? Toffe leraar was dat wel.
Jammer dat 'ie bij de PVV is gegaan.
Uh ze zouden die toch vroeg verkopen om dat te omzeilen dit jaar?quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
NEE DIE KUTBTW VERHOGING waardoor al mijn geld nu op is.
Lowlands wel ja.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Uh ze zouden die toch vroeg verkopen om dat te omzeilen dit jaar?
WTFquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Lowlands wel ja.
Pinkpop gaat door als "bioscoop". Alsof ze daar intrappen.
Heyquote:
Des! Heb jij onderwijskunde gehaald?quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja dat is juist het punt flapoor. Alles gaat deze twee maanden in de vvk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
M'n visiestuk opdracht wel. Van dat tentamen heb ik nog geen cijfer terug. Denk ik. Even kijken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:24 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Des! Heb jij onderwijskunde gehaald?
Ach, er zijn altijd wel kaartjes te krijgen op MP nog.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat is juist het punt flapoor. Alles gaat deze twee maanden in de vvk.
Oh, op die manier. Hoeveel ben je in totaal nu kwijt aan kaartjes dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat is juist het punt flapoor. Alles gaat deze twee maanden in de vvk.
Nou niet veel meer want ik ga ze niet kopen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Hoeveel ben je in totaal nu kwijt aan kaartjes dan?
Ja ik snap het dus niet meerquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
M'n visiestuk opdracht wel. Van dat tentamen heb ik nog geen cijfer terug. Denk ik. Even kijken.
Ik zie net een e-mail met cijfers van mijn klas maar er staan maar 11 mensen op. What the fuck is dit nu weer. We hebben 16 of 17 mensen. En ik heb sowieso alles gedaan dus ik vraag me af wat er nu weer fout is gegaan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:29 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ja ik snap het dus niet meerIk schijn het wel voldoende afgesloten te hebben maar heb toch een onvoldoende op mijn tentamen
Stombo is het hè? ;oquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:30 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zie net een e-mail met cijfers van mijn klas maar er staan maar 11 mensen op. What the fuck is dit nu weer. We hebben 16 of 17 mensen. En ik heb sowieso alles gedaan dus ik vraag me af wat er nu weer fout is gegaan.
Wat een gozer. Echt. Kan hem wel vermoorden.
Nog steeds een extremist!quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:30 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zie net een e-mail met cijfers van mijn klas maar er staan maar 11 mensen op. What the fuck is dit nu weer. We hebben 16 of 17 mensen. En ik heb sowieso alles gedaan dus ik vraag me af wat er nu weer fout is gegaan.
Wat een gozer. Echt. Kan hem wel vermoorden.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Misschien helpt het als ik eens iets ga eten. Heb vandaag alleen nog maar twee broodjes ene en mandarijn op.
Wow, die is serieus bijna net zo dun als ekkequote:
als je nu nog "als" als "as" deed dan was je een eckte petmans.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wow, die is serieus bijna net zo dun als ekke
Die gast is toch niet van Die antwoord? maar is een solo artiest?quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Weet iemand wat er zo bijzonder is aan Die Antwoord trouwens?
Ja maar wel allebei uit Zuid-Afrika dus ik moest er ineens aan denken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die gast is toch niet van Die antwoord? maar is een solo artiest?
Het is vanwege het taaltje denk ikquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar wel allebei uit Zuid-Afrika dus ik moest er ineens aan denken.
Ja maar gast, mijn pet is geen 47 cm, dus ik mis die swagger daarvoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
als je nu nog "als" als "as" deed dan was je een eckte petmans.
Het is gewoon tof.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nee het is echt heeeeel overrated. Steeds hetzelfde en het enige wat dat mens doet is schreeuwen en kreunen tussendoor.quote:
Nietsquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hij heb ook een plaat met the opposites en nog wat andere nummers met ander NL talig volkquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee het is echt heeeeel overrated. Steeds hetzelfde en het enige wat dat mens doet is schreeuwen en kreunen tussendoor.
Ja? Heb die dat meid?quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:49 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hij heb ook een plaat met the opposites en nog wat andere nummers met ander NL talig volk
Joah dat heb 'iequote:
Beetje zwart en droog?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn biefstuk is een beeetje mislukt.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee schoenzool maar nog wel rood in het midden.
Juist wel, dan kan hij nog koud zijn van binnen!quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:03 schreef x3ro het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik ze zoals ik ze lekker vind niet lang te bakken, kan dr ook minder fout gaan
Gewoon niet te hoog zetten, 'it comes all good' danquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juist wel, dan kan hij nog koud zijn van binnen!
Mja mja, maar dan wordt hij weer snel te gaarquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:06 schreef x3ro het volgende:
[..]
Gewoon niet te hoog zetten, 'it comes all good' dan
Is ekte zo lastig niet, de biefstuk bedoel ikquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja mja, maar dan wordt hij weer snel te gaarIk kan nog steeds niet echt best biefstuk bakken
Zelfs mayonaise maken lukt beter tegenwoordig en dát zegt wat
Truequote:Op vrijdag 26 november 2010 19:10 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is ekte zo lastig niet, de biefstuk bedoel ik![]()
Hoewel ik wel veeeeeeel liever kook op gas ipv die kudt inductie kookplaat hier
2 minuten ene kant 2 minuten andere kant en verder warm maken in de oven op 60 graden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TrueMijn biefstuk is altijd of nog te rauw/koud, of al net ff te ver enzo, bah
Voor LL?quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
2 minuten ene kant 2 minuten andere kant en verder warm maken in de oven op 60 graden.
60 graden is veeeeeeel te laag. Een kwartier op 150 graden eerder.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
2 minuten ene kant 2 minuten andere kant en verder warm maken in de oven op 60 graden.
Voor wanneer het bakken te lastig isquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat zei mijn huisgenoot vorige keer en dat ging prima.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
60 graden is veeeeeeel te laag. Een kwartier op 150 graden eerder.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat zei mijn huisgenoot vorige keer en dat ging prima.
Onzin, vlees garen in de oven is juist veel beter dan in de panquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
Voor wanneer het bakken te lastig is
Jaaaaaaaaaquote:
Wanneer ik steak maak doe ik dat op de gril of panquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Onzin, vlees garen in de oven is juist veel beter dan in de pan
Dan gaan die bacteriën nooit doodquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Alsof warm maken/houden niet lukt op 60 graden.En nu ben ik weg doei
Gaat 't leuk worden?quote:
Geen idee, ik ga met mijn fanboys dus dat komt wel goed.quote:
Rood vlees hoeft niet doorgegaard worden hè.quote:
Ach, dankzij mijn niet altijd volledig 100% smetvrije eten kan ik wel overal op vakantie gewoon lekker uit de kraan drinken en bij kraampjes eten zonder dat alles weer vloeibaar naar buiten komtquote:
Zitten daar geen bacteriën in? worden die nog opgevreten door de rode bloedlichaampjes ofzo?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Rood vlees hoeft niet doorgegaard worden hè.
Ik wil ook een soort van fanclubquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:22 schreef TripleP het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga met mijn fanboys dus dat komt wel goed.
Must.. see.. Justin.. Bieburrrrquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Justin Bieber een hoofdact was!
Lekker krokantquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:24 schreef TripleP het volgende:
Ik hou ervan als mijn biefstukje zwart is
Jawel, maar de bacteriën die in je rode vlees zitten worden mensen niet ziek van. Baby's en kleine kinders wel trouwens.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zitten daar geen bacteriën in? worden die nog opgevreten door de rode bloedlichaampjes ofzo?
Extra veel smaak ook hequote:
schijnt al 3 maanden zo te zijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
Das toch ook al een aantal weken zo?
Hihiquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:51 schreef Bravebart het volgende:
Hehe, krijg de klere, snappen jullie hem, hehe.
He.
Alweer?quote:
Oh nee dezelfde, maar ik kon hem pas net inkijken. Onze taak heette "onzinlulproject taak c" om even het niveau aan te geven..quote:
zal ik jou 's ff lekker in je bek scheiten?!quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:58 schreef robr0 het volgende:
taken krijg je in groep 2 toch zoals veter strikken en blokhut bouwen daar scoor zelfs ik een voldoende weeeeeeeeeeeeeeeeeeee
liever niet dat zie ik ook niet als een noodzakelijke taakquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:59 schreef TripleP het volgende:
[..]
zal ik jou 's ff lekker in je bek scheiten?!
Maar ik wel robinquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:01 schreef robr0 het volgende:
[..]
liever niet dat zie ik ook niet als een noodzakelijke taak
die kim is wel geil maar die vetklep zus van haar snorlex is er niets bijquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mens gaat trouwen over 9 dagen en ze kent die gast 2,5 week.
omdat het voor die mensen makkelijker is om dat via zon programma te doen dan in het echt ik heb ook al 3 pogingen via spangas gedaan maar niemand reageretquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom denken mensen dat ze via een tvprogramma hun droompartner gaa nvinden
Arm jong.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:12 schreef robr0 het volgende:
[..]
omdat het voor die mensen makkelijker is om dat via zon programma te doen dan in het echt ik heb ook al 3 pogingen via spangas gedaan maar niemand reageret
Poep poep, poep in je hoofd!quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:59 schreef TripleP het volgende:
[..]
zal ik jou 's ff lekker in je bek scheiten?!
wat een kutnummer was dat zeg met die kkgitaren die tijd kon je nog wel prono op tv zien na twaalven weeeeeeeeeeeeeeequote:
I knowquote:
Hoe danquote:
Kijk dan HP op tv!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik kijk nu HP6 maar ik snap de helft niet omdat i kde NLse namen gewend ben en het is zonde rondertitelinggg
Ja want die zijn zo top.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:17 schreef robr0 het volgende:
onze kat is vermist nu drama sfeer niemand kan meer om mijn topmoppen lachen weeeeeeeeeeeeeeeeeeee
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:28 schreef robr0 het volgende:
[..]
uh ja heb jij dan ooit getwijfeld aan mijn integriteit
dat is wss een ja maar geloof me ik ben een goudeerlijke jongen ik heb nu een single gemaakt zijn 38434233231232132321 miljard exemplaren van gedrukt en dat zijn er nog te weinig voor alleen nederlandquote:
Hoe was Baskerville?quote:
Ja gaar eerste kwartier, daarna kei en keihard beuken. Mocht ik er geen foto's meer van maken. Stelquote:
Nicequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja gaar eerste kwartier, daarna kei en keihard beuken. Mocht ik er geen foto's meer van maken. Stel
Sufferds
Maar Maxi Jazzquote:
centenbakkie ja is vooorschotquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:10 schreef TripleP het volgende:
Marco borsato is een mooie onderkin aan het ontwikkelen
Ja beetje pech, maar ook wel eens lekker een vrije dagquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:58 schreef Bravebart het volgende:
Jammer dat je geen accreditatie voor Marina hebt gekregen
Welke film?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
Pff alles is zoveel minder spectaculair in die film.
Blaxje had twee tickets voor de halve prijs maar ik weet niet oftie ze nog heeft.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:14 schreef TripleP het volgende:
Ik denk dat ik morgen mee naar strp ga mexo!
Klopt, de boeken zijn veel beter.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
harry potter 66666666. Bij het boek moest ik elke keer (vijf keer) huilen en hier like. .... Niet
Van de bomen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja en we gaan snoepen als het geod is.
Nou eerst vond i kde films ook wel oke, er worden dingen weggelaten en sommige dingen zijn iets anders maar da's logisch. Maar hier had ik like nul emotie bij ofzo.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:15 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Klopt, de boeken zijn veel beter.
WOW ECHT JOHquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:16 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik had 't over blauwe bomen.
Dat is nog steeds zo.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat ja. Uit van die doosjes die je aan elkaar kon leggen waardoor er een tekening ontstond.
Ik wel.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
I know maar nu eet ik ze nooit meer.
ik wou net zgge ik heb hier gvd heel robbeneilandd op mn bureau liggen omdat het op sint maarten zulk kutweer wasquote:
Kekke wenkbrauwen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:14 schreef TripleP het volgende:
[ afbeelding ]
bapaooooooooooooooooooooooooooo
Ik eet mn bapao erg idioot op, en daar heb ik een vork en mes bij nodigquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:04 schreef robr0 het volgende:
bapao met mes en vork eten is ook wel een overkill maak dan iets degelijks klaar
Bedankt, nu slaap ik de hele nacht nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:39 schreef robr0 het volgende:
[..]
denk aan yvonne onder haar solarium
moet je voorstellen hoe ik me voelde toen ik aan het juinen was en die foto van yvonne onder haar solarium zag en daarna fotos van die speklap sararararatararaaaaarsquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:39 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Bedankt, nu slaap ik de hele nacht niet
quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:42 schreef robr0 het volgende:
[..]
moet je voorstellen hoe ik me voelde toen ik aan het juinen was en die foto van yvonne onder haar solarium zag en daarna fotos van die speklap sararararatararaaaaars
Whut?quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:14 schreef robr0 het volgende:
[..]
neuh die makoekoes daar hebben me ooit geweigerd omdat ik mn veters niet gestrikt had
ja was tijdje geleden zomer ofzo hadden we halve finale cl gekeken in oconnels ofzo laat die pismongool me niet binnen omdat mn schoenen te casual waren hebben daar nog paar makoekoes mijn schoenen lopen strikkenquote:
Ik ken er eentje van.quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:19 schreef robr0 het volgende:
dit overigens was in de nieuwe dikke dries de oude dikke dries is nog 10x leiper staan 2 kickboxers voor de deur en alleen maar nederlandse muziek en gezelligheid en sabrinas en maritas maar spreek ze niet aan want voor je het weet heb je weer mot met familie tokrie
quote:
Juist!quote:
Die wel eens een nieuwe batterij kan gebruiken want dit is echt waardeloosquote:
Samequote:Op zaterdag 27 november 2010 11:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die wel eens een nieuwe batterij kan gebruiken want dit is echt waardeloos
Gaarquote:
Mja, langer dan 1.5 uur houdt hij het niet meer uit tegenwoordigquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:44 schreef weedtiger het volgende:
PPV zal vast kut zijn maar PVV daar in tegen is cewl ^.^
Omdat ik niet echt het gevoel heb dat ik daartussen pas eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
El Mexicano,
waarom kom je niet naar de meet?
Naja misschien zijn we allemaal wel heul lievvvquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Omdat ik niet echt het gevoel heb dat ik daartussen pas eigenlijk.
Dat is juist het probleem,quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja misschien zijn we allemaal wel heul lievvv
Dat we te lievv zijnquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem,
Ja echt als ik in die SC kom heb ik het gevoel dat ik gee neen bitchy opmerking mag maken omdat ik dan gelijk gehaat word.quote:
Ja kan je (in het algemeen, niet jij, just to be clearquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je opmerkingen zijn soms gewoon niet zo handig
Niet nóg een debiel in de SCquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:44 schreef weedtiger het volgende:
PPV zal vast kut zijn maar PVV daar in tegen is cewl ^.^
Ja naja, dat doen ze/we wel bij meer mensen lolquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja kan je (in het algemeen, niet jij, just to be clear![]()
) toch vragen of ik het zo mongolisch bedoel of niet. Iedereen daar gaat van elkaars liefste kant uit behalve bij mij ofzo.
Niets van gemerkt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja naja, dat doen ze/we wel bij meer mensen lol
Mja, daar zeker, want je moet toch weten waar je welke dag wil zijn, in tegenstelling tot festivals, waar het niet boeit.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
5 Days Off gaat ook al in de vvk en dat zal ook wel gelijk uitverkocht zijn. Maar daar wil ik ook de line-up van weten voor ik kaartjes koop.
Ja daarom.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, daar zeker, want je moet toch weten waar je welke dag wil zijn, in tegenstelling tot festivals, waar het niet boeit.
Ikke niet hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Gaan jullie nu over me roddelen vanmiddag?
Lawlquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jij moet verslag uitbrengen!
Ik trap er niet inquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
WHEHE fiets wil chicks hosselen
Ik denk het niet meer hoor!quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
WHEHE fiets wil chicks hosselen
Jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:04 schreef robr0 het volgende:
[..]
gaat het om de befaamde nagellakmeet
MTV marathon?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wiiiilde eigenlijk. Veel aan Calculus doen. Instead zit ik al de hele dag The Hills te kijken.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |