Ik wil ook een soort van fanclubquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:22 schreef TripleP het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga met mijn fanboys dus dat komt wel goed.
Must.. see.. Justin.. Bieburrrrquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Justin Bieber een hoofdact was!
Lekker krokantquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:24 schreef TripleP het volgende:
Ik hou ervan als mijn biefstukje zwart is
Jawel, maar de bacteriën die in je rode vlees zitten worden mensen niet ziek van. Baby's en kleine kinders wel trouwens.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zitten daar geen bacteriën in? worden die nog opgevreten door de rode bloedlichaampjes ofzo?
Extra veel smaak ook hequote:
schijnt al 3 maanden zo te zijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
Das toch ook al een aantal weken zo?
Hihiquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:51 schreef Bravebart het volgende:
Hehe, krijg de klere, snappen jullie hem, hehe.
He.
Alweer?quote:
Oh nee dezelfde, maar ik kon hem pas net inkijken. Onze taak heette "onzinlulproject taak c" om even het niveau aan te geven..quote:
zal ik jou 's ff lekker in je bek scheiten?!quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:58 schreef robr0 het volgende:
taken krijg je in groep 2 toch zoals veter strikken en blokhut bouwen daar scoor zelfs ik een voldoende weeeeeeeeeeeeeeeeeeee
liever niet dat zie ik ook niet als een noodzakelijke taakquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:59 schreef TripleP het volgende:
[..]
zal ik jou 's ff lekker in je bek scheiten?!
Maar ik wel robinquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:01 schreef robr0 het volgende:
[..]
liever niet dat zie ik ook niet als een noodzakelijke taak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |