Gewoon niet te hoog zetten, 'it comes all good' danquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juist wel, dan kan hij nog koud zijn van binnen!
Mja mja, maar dan wordt hij weer snel te gaarquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:06 schreef x3ro het volgende:
[..]
Gewoon niet te hoog zetten, 'it comes all good' dan
Is ekte zo lastig niet, de biefstuk bedoel ikquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja mja, maar dan wordt hij weer snel te gaarIk kan nog steeds niet echt best biefstuk bakken
Zelfs mayonaise maken lukt beter tegenwoordig en dát zegt wat
Truequote:Op vrijdag 26 november 2010 19:10 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is ekte zo lastig niet, de biefstuk bedoel ik![]()
Hoewel ik wel veeeeeeel liever kook op gas ipv die kudt inductie kookplaat hier
2 minuten ene kant 2 minuten andere kant en verder warm maken in de oven op 60 graden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TrueMijn biefstuk is altijd of nog te rauw/koud, of al net ff te ver enzo, bah
Voor LL?quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
2 minuten ene kant 2 minuten andere kant en verder warm maken in de oven op 60 graden.
60 graden is veeeeeeel te laag. Een kwartier op 150 graden eerder.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
2 minuten ene kant 2 minuten andere kant en verder warm maken in de oven op 60 graden.
Voor wanneer het bakken te lastig isquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat zei mijn huisgenoot vorige keer en dat ging prima.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
60 graden is veeeeeeel te laag. Een kwartier op 150 graden eerder.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat zei mijn huisgenoot vorige keer en dat ging prima.
Onzin, vlees garen in de oven is juist veel beter dan in de panquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
Voor wanneer het bakken te lastig is
Jaaaaaaaaaquote:
Wanneer ik steak maak doe ik dat op de gril of panquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Onzin, vlees garen in de oven is juist veel beter dan in de pan
Dan gaan die bacteriën nooit doodquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Alsof warm maken/houden niet lukt op 60 graden.En nu ben ik weg doei
Gaat 't leuk worden?quote:
Geen idee, ik ga met mijn fanboys dus dat komt wel goed.quote:
Rood vlees hoeft niet doorgegaard worden hè.quote:
Ach, dankzij mijn niet altijd volledig 100% smetvrije eten kan ik wel overal op vakantie gewoon lekker uit de kraan drinken en bij kraampjes eten zonder dat alles weer vloeibaar naar buiten komtquote:
Zitten daar geen bacteriën in? worden die nog opgevreten door de rode bloedlichaampjes ofzo?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Rood vlees hoeft niet doorgegaard worden hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |