quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:44 schreef weedtiger het volgende:
PPV zal vast kut zijn maar PVV daar in tegen is cewl ^.^
Omdat ik niet echt het gevoel heb dat ik daartussen pas eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
El Mexicano,
waarom kom je niet naar de meet?
Naja misschien zijn we allemaal wel heul lievvvquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Omdat ik niet echt het gevoel heb dat ik daartussen pas eigenlijk.
Dat is juist het probleem,quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja misschien zijn we allemaal wel heul lievvv
Dat we te lievv zijnquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem,
Ja echt als ik in die SC kom heb ik het gevoel dat ik gee neen bitchy opmerking mag maken omdat ik dan gelijk gehaat word.quote:
Ja kan je (in het algemeen, niet jij, just to be clearquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je opmerkingen zijn soms gewoon niet zo handig
Niet nóg een debiel in de SCquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:44 schreef weedtiger het volgende:
PPV zal vast kut zijn maar PVV daar in tegen is cewl ^.^
Ja naja, dat doen ze/we wel bij meer mensen lolquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja kan je (in het algemeen, niet jij, just to be clear![]()
) toch vragen of ik het zo mongolisch bedoel of niet. Iedereen daar gaat van elkaars liefste kant uit behalve bij mij ofzo.
Niets van gemerkt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja naja, dat doen ze/we wel bij meer mensen lol
Mja, daar zeker, want je moet toch weten waar je welke dag wil zijn, in tegenstelling tot festivals, waar het niet boeit.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
5 Days Off gaat ook al in de vvk en dat zal ook wel gelijk uitverkocht zijn. Maar daar wil ik ook de line-up van weten voor ik kaartjes koop.
Ja daarom.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, daar zeker, want je moet toch weten waar je welke dag wil zijn, in tegenstelling tot festivals, waar het niet boeit.
Ikke niet hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Gaan jullie nu over me roddelen vanmiddag?
Lawlquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jij moet verslag uitbrengen!
Ik trap er niet inquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
WHEHE fiets wil chicks hosselen
Ik denk het niet meer hoor!quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
WHEHE fiets wil chicks hosselen
Jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:04 schreef robr0 het volgende:
[..]
gaat het om de befaamde nagellakmeet
MTV marathon?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wiiiilde eigenlijk. Veel aan Calculus doen. Instead zit ik al de hele dag The Hills te kijken.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |