Kusje op je simpelheidquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wel voor iemand die zo simpel is als ik ben
Vandaag niets want ik werk maar 4 dagen per weekquote:
En normaal dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vandaag niets want ik werk maar 4 dagen per week
Net als ik!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vandaag niets want ik werk maar 4 dagen per week
Normaal ben ik een childminder hier in Londenquote:
Zit je in Londen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Normaal ben ik een childminder hier in Londen
Echt? Oppas in Londen/ Of is Childminder wat anders? Londen is wel tofquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Normaal ben ik een childminder hier in Londen
Ik win daar altijd Ben&Jerrys!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:47 schreef lipjes het volgende:
Wauw, ik heb 3 choco letters gewonnen bij de sponsor bingo loterij, waar ik niet eens aan meedoe
Ben jij een ambtenaar?quote:
Alleen even een paar loten activeren zekerquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:47 schreef lipjes het volgende:
Wauw, ik heb 3 choco letters gewonnen bij de sponsor bingo loterij, waar ik niet eens aan meedoe
Ik ook.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:47 schreef lipjes het volgende:
Ja, soort van 'super' oppas zoals een nanny. Ik ben 4 dagen per week verantwoordelijk voor ALLES voor 2 jongens van 4 en 6 jaar. De ouders zijn te druk met werk die dagenquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Echt? Oppas in Londen/ Of is Childminder wat anders? Londen is wel tof
Vandaar dat alles zo traag gaat bij ze. Ze zitten te FOK!ken op het werkquote:
Da's wel vet! Hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, soort van 'super' oppas zoals een nanny. Ik ben 4 dagen per week verantwoordelijk voor ALLES voor 2 jongens van 4 en 6 jaar. De ouders zijn te druk met werk die dagen
Ik ga er komende zomer heenquote:
Leuk! Wat heeft je interesse hierquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ga er komende zomer heen
dunoquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen even een paar loten activeren zeker
Zit je toevallig in de buurt van het Arsenal stadion?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, soort van 'super' oppas zoals een nanny. Ik ben 4 dagen per week verantwoordelijk voor ALLES voor 2 jongens van 4 en 6 jaar. De ouders zijn te druk met werk die dagen
Nou ja... ik ben gewoon benieuwd wat er daar valt te belevenquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk! Wat heeft je interesse hier
Dat is niet echt ver hier vandaan. Ik woon in Noord (N1) dus dat is vrij dichtbij jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zit je toevallig in de buurt van het Arsenal stadion?
Overalquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Overal zo'n beetje? De grote dingen zeg maar...
Ja, best wel!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Overal
Ah, de bekende toeristische bezienswaardigheden neem ik aan. Leuk
Ik ben een chocoladefanaat, dus ik verdien het.quote:
Tsja, van alles natuurlijk. Ligt eraan wat je leuk vind. Winkelen, kroegen, marktjes, musea, parken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nou ja... ik ben gewoon benieuwd wat er daar valt te belevenIk ga er met CC heen
Geef er eens een kusje op als je in de buurt bentquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is niet echt ver hier vandaan. Ik woon in Noord (N1) dus dat is vrij dichtbij ja
Ik zat ook in het vorige topic hoor. Alleen moest even aan het werk, en nu kan ik niet meer onopvallend over mijn telefoon opscheppenquote:
Gewoon de toeristische shizzlequote:Op vrijdag 26 november 2010 15:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tsja, van alles natuurlijk. Ligt eraan wat je leuk vind. Winkelen, kroegen, marktjes, musea, parken.
Ik heb geen foto van jou?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:52 schreef tdrone het volgende:
hey honkey waarom sta ik nog niet in je fotoboek
nee jij bent te traagquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:52 schreef Michhas het volgende:
Negers negers, het gaat me te snel man
What the fuck
Eigenlijk ga ik nooit kijken. Voetbal is hier heel groot wat nog wel eens wil ontaarden in knokpartijen in de kroegen. Daar heb ik niet zoveel mee.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geef er eens een kusje op als je in de buurt bent![]()
Ga je wel eens kijken of heb je geen interesse voor voetbal?
Staat daar een nickpic?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:53 schreef tdrone het volgende:
[..]
kijk ff in het fotoboek van
michhas
NBT
engine
of
huppelmuts
Ik sta bovenaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:53 schreef tdrone het volgende:
[..]
kijk ff in het fotoboek van
michhas
NBT
engine
of
huppelmuts
Eerst een makenquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:54 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm ik moet ook eens een nickpic scoren ergens
wat een voorrechtquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:55 schreef Ploertendoder het volgende:
tdrone.. je nicpic staat nu ook in mijn fobo![]()
Gezelligquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:56 schreef tdrone het volgende:
over 10 minuten klaarWEEEEEEKEEEEEND
en dan frietje eten met wat vrienden
Lekker op tijd klaar met werken danquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:56 schreef tdrone het volgende:
over 10 minuten klaarWEEEEEEKEEEEEND
en dan frietje eten met wat vrienden
Daar heb ik eigenlijk nooit zin inquote:
Mag ook wel rond 16:00quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker op tijd klaar met werken dan
het is slecht maar erg verslavend, kan het altijd wel etenquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk nooit zin in
ik heb een grtdojw nicpic gemaakt daar sta jij ook op zie fobo van halve grtdojwquote:
Grappig, dat heb ik met pizzaquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is slecht maar erg verslavend, kan het altijd wel eten
Op vrijdag nietquote:
Op vrijdag werk ik daarom helemaal maar nietquote:
Ik heb er een met tieten.quote:
Je heb je tieten even af gedaan? :pquote:
*proest*quote:
Haha, wat grappigquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:00 schreef honkeytonk het volgende:
Dit topic heeft meer reacties dan views![]()
wel vaker bij SC'squote:Op vrijdag 26 november 2010 16:00 schreef honkeytonk het volgende:
Ja nu je het zegtquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:00 schreef honkeytonk het volgende:
Medicijn:quote:
quote:
Die heb ik alquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:05 schreef tdrone het volgende:
[..]
wat goed zeg wil je nu een pepernoot (of 2)
Tja, ik denk doe eens wat andersquote:
Aw, man!quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:07 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Grapje natuurlijk, aders postte ik nu even nietMaar hij was wel dichtbij
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:07 schreef tdrone het volgende:
mensen ik ben weg fijn weekend ik spreek jullie morgen??
(zeg even tegen de andere sc'ers dat ik een nicpic voor ze heb)
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:07 schreef tdrone het volgende:
Byequote:Op vrijdag 26 november 2010 16:07 schreef tdrone het volgende:
Oké!quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:07 schreef tdrone het volgende:
Dat mag!quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Weet niet ik liet me een beetje gaan door de muziek
Nee dat nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het refrein van New Kids turbo?
Biefstukquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:13 schreef Ploertendoder het volgende:
Zometeen lekker sla met frietjes eten en een biefstukje
Jezelf quotenquote:
wat zal PD de volgende keer nemen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je neemt me de woorden uit de mond!
Ik zag geen woorden in je mond hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je neemt me de woorden uit de mond!
Zondag CCquote:
Wat?quote:
Kan me niet herinneren dat ik dat heb gevierdquote:
Chocolaquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Chocolate-chick dus waarom niet
Misselijkheidquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Chocolate-chick dus waarom niet
Ben er zelf ook wat te oud voor, maar m'n kids zijn prima op leeftijdquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik dat heb gevierd
Leuk! Veel plezier alvastquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben er zelf ook wat te oud voor, maar m'n kids zijn prima op leeftijd
Nja in Engeland kennen ze dat ook nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik dat heb gevierd
Gaat helemaal goed komen.quote:
Daar komt het ook door. Je vergeet dat soort dagen eigenlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nja in Engeland kennen ze dat ook niet
weekendje weg ?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:18 schreef NBT het volgende:
Nou boefjes, ik ga er vandoor!tot na het weekend!
![]()
![]()
Doeidoei NBTquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:18 schreef NBT het volgende:
![]()
![]()
Toedeledokelie!quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:18 schreef NBT het volgende:
![]()
![]()
Fijn weekendquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:18 schreef NBT het volgende:
![]()
![]()
Doe er wat aan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik vond het een beetje een random post.
Zal wel een kloontje zijn.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik vond het een beetje een random post.
Ben jij een van die geheime zwarte mods?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waarmee? Mijn supergeheime mod krachten?
Jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waarmee? Mijn supergeheime mod krachten?
Bij yvonne?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mag ze zelden inzetten, en moet eerst zo'n schriftelijk geval invullen
De Albert Heijn heeft er niks mee te maken hoorquote:
Dat denk jij, dat denk jij.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:26 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
De Albert Heijn heeft er niks mee te maken hoor
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:26 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
De Albert Heijn heeft er niks mee te maken hoor
quote:
Ik weet t wel zekerquote:
preciesquote:
Ik ben onzeker.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weer een nieuwe UI?![]()
Hoe naïef zijn sommige mensen, ongelooflijk.
Ze verkopen daar bazen frikandel broodjesquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:28 schreef honkeytonk het volgende:
De Albert Heijn heeft er alles mee te maken
Weet ik tochquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ze verkopen daar bazen frikandel broodjes
Klotezooiquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:30 schreef Ploertendoder het volgende:
De temperatuur zakt weer onder 0
En ik moet straks naar buitenquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:30 schreef Ploertendoder het volgende:
De temperatuur zakt weer onder 0
* Stuart moet straks nog naar de kroegquote:
HOAX!!!!! ECHT FOK!KERS KOMEN NIET BUITEN!!!!!!!quote:
Wie gaat hier zondag naar CC?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:32 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
HOAX!!!!! ECHT FOK!KERS KOMEN NIET BUITEN!!!!!!!
Dan maar nepfokkerquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:32 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
HOAX!!!!! ECHT FOK!KERS KOMEN NIET BUITEN!!!!!!!
Kom ik net vandaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
* Stuart moet straks nog naar de kroeg
Ik heb een tunnel gegravenquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:35 schreef Koen66 het volgende:
poehpoeh dinsdag maar niet al te laat naar huis rijden zie ik
http://www.nu.nl/binnenla(...)rshinder-sneeuw.html
vind sneeuw primaquote:
Nja ik wacht het wel afquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vind sneeuw prima
zolang ik niet de weg ophoef
en helaas is dat dagelijkse kost
dat dus, voorspellen is meer iets van gokken, maar als nieuwssites ermee gaan komenquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nja ik wacht het wel afIk zie wel wat er gebeurt. Voor hetzelfde geld valt er amper wat
Ga dan vooral niet met de treinquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dus, voorspellen is meer iets van gokken, maar als nieuwssites ermee gaan komen
krijg je gelijk paniek in t land
trein is zonder sneeuw al geen optie voor me....quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ga dan vooral niet met de treinOmdat winterdienstregeling
Ik zou het niet weten. Dit is voor het eerst deze week dat ik hier komquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:51 schreef Koen66 het volgende:
het valt deaudt hier, is dat normaal op deze tijd?
kan zijn dat de meesten echt vanaf het werk zaten te chatten en nu naar huis zijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Dit is voor het eerst deze week dat ik hier kom
Meestal druk tot 5 uur, en in de avond wordt het rampzalig drukquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Dit is voor het eerst deze week dat ik hier kom
Wie weet inderdaadquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan zijn dat de meesten echt vanaf het werk zaten te chatten en nu naar huis zijn
Dit jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Meestal druk tot 5 uur, en in de avond wordt het rampzalig druk
Klinkt wel gezellig eigenlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Meestal druk tot 5 uur, en in de avond wordt het rampzalig druk
Jij kwam er vannacht pas bij he?quote:
Ja, gisterenavond inderdaadquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:55 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jij kwam er vannacht pas bij he?
Kost je wel ¤ 50quote:
Ik post niet in dat subforumquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:57 schreef honkeytonk het volgende:
FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd - stemtopic ONZ
Stem op mij![]()
Dan maak je me blij
Ookal kan ik niet dichten
Op dichten rijmt nichten
Doe eens lief jijquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik alleen maar, en toch stemmen![]()
ja anders ben je een ploert en moet ik je doden hequote:
Dat snap ik ja, en ik wil nog niet dood.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ja anders ben je een ploert en moet ik je doden heDat snap je wel he?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ja anders ben je een ploert en moet ik je doden heDat snap je wel he?
Komt omdat we allemaal onder de indruk zijn van Michhas zijn gedicht en door de bagger die in ONZ geopend wordquote:
ONZ? waar zit dat?quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Komt omdat we allemaal onder de indruk zijn van Michhas zijn gedicht en door de bagger die in ONZ geopend word
Daar hebben de SC reeksen in GC helaas wel vaker last vanquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Komt omdat we allemaal onder de indruk zijn van Michhas zijn gedicht en door de bagger die in ONZ geopend word
Ik zat in 69quote:
Je bent nu een ploertquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je weet best dat overgeilde kutgrappen mijn werk is, blijf op je eigen gebied
Kom maarquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je bent nu een ploertNu doodik je
In het park idioot! 2e bankje!quote:
Die kwam gisteren ook al langsquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
In het park idioot! 2e bankje!
met dat ding ga ik altijd naar de bank. dan hoef ik tenminste niet te wachtenquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:21 schreef ElmoFan het volgende:
Wie wil er een AUG voor 11 dollar? http://www.focalprice.com(...)l_8&utm_medium=email
\quote:
Coolquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:21 schreef ElmoFan het volgende:
Wie wil er een AUG voor 11 dollar? http://www.focalprice.com(...)l_8&utm_medium=email
Ja, dat is dan wel weer een beetje jammer inderdaadquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:24 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Het is wel een BB gun heEn de douane zal dit ding ook wel zien liggen.
Maar als ze het pakken ben je wel de lulquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:30 schreef Ezechielk het volgende:
Mwah, zoveel controleren ze ook weer niet hoor. Ik heb niet gek lang geleden nog een lading illegaal spul geïmporteerd, allemaal netjes binnen gekomen.
Chinezen zijn ook niet zo groot he, en erg lenig.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:30 schreef Ezechielk het volgende:
Mwah, zoveel controleren ze ook weer niet hoor. Ik heb niet gek lang geleden nog een lading illegaal spul geïmporteerd, allemaal netjes binnen gekomen.
Wat voor soort spul danquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:30 schreef Ezechielk het volgende:
Mij pakken ze nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:31 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Maar als ze het pakken ben je wel de lul
Chinezen, Amerikanen... En er zat een BBgun bijquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Chinezen zijn ook niet zo groot he, en erg lenig.
Een BB Gun valt wel wat meer op...
Doe maar stoerquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mij pakken ze niet
[..]
Chinezen, Amerikanen... En er zat een BBgun bij
Dat kun je wel zeggen jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
ow tering wat is het koud buiten
okee ik ben er blij meequote:Op vrijdag 26 november 2010 17:40 schreef honkeytonk het volgende:
Nog één post, om het af te leren!
Hoi CC,
Dit word een hele nuttige post, omdat ik niet meer ga posten voor training, (behalve deze post dan, dat lijkt mij nog al logisch, of je moet achterlijk zijn. Sommige mensen op FOK! zijn achterlijk, weet je? Ik kan er zo een paar opnoemen, maar waar gaat het ook al weer over? Ohja, mijn laatste post!) Dit wordt dus mijn laatste post, hier zijn een paar smileys![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier ermee! Ik klikte ook maar wat, ik heb het klik syndroom.
Jullie zijn tof en stem op mij, en Lutte! Want wij hebben de beste gedichten, maar die van mij is het slechts, ik snap niet dat er mensen op stemmen, ik doe ook maar wat, patat, gat, lat, zat.
Doei!
Had je wel handschoenen aanquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mn handen zaten tenmet vastgevroren aan mijn scooter
ja die snijdende wind kwam gewoon door mn jas, broek, handschoenen, laarzen heen, ik zit nu nog steeds te trillenquote:
Onacceptabelquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja die snijdende wind kwam gewoon door mn jas, broek, handschoenen, laarzen heen, ik zit nu nog steeds te trillen
Doordat ik zag dat Symphonic hier actief wasquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja zeg dat wel! hoe ben jij trouwens op deze SC gekomen?
Via internet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja zeg dat wel! hoe ben jij trouwens op deze SC gekomen?
Ow oke dat is wel leukquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doordat ik zag dat Symphonic hier actief was
Ik ken hem nog van SC's van 5/6 jaar geleden
Nee je meent hetquote:
Bezem a zemmel.quote:
Ga naar huis johquote:
Eerlijk gezegd vind ik er niet zoveel aanquote:
Weinig keus eigenlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
kan je lekker vroeg de lichten aan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |