Ik zat in 69quote:
Je bent nu een ploertquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je weet best dat overgeilde kutgrappen mijn werk is, blijf op je eigen gebied
Kom maarquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je bent nu een ploertNu doodik je
In het park idioot! 2e bankje!quote:
Die kwam gisteren ook al langsquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
In het park idioot! 2e bankje!
met dat ding ga ik altijd naar de bank. dan hoef ik tenminste niet te wachtenquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:21 schreef ElmoFan het volgende:
Wie wil er een AUG voor 11 dollar? http://www.focalprice.com(...)l_8&utm_medium=email
\quote:
Coolquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:21 schreef ElmoFan het volgende:
Wie wil er een AUG voor 11 dollar? http://www.focalprice.com(...)l_8&utm_medium=email
Ja, dat is dan wel weer een beetje jammer inderdaadquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:24 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Het is wel een BB gun heEn de douane zal dit ding ook wel zien liggen.
Maar als ze het pakken ben je wel de lulquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:30 schreef Ezechielk het volgende:
Mwah, zoveel controleren ze ook weer niet hoor. Ik heb niet gek lang geleden nog een lading illegaal spul geïmporteerd, allemaal netjes binnen gekomen.
Chinezen zijn ook niet zo groot he, en erg lenig.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:30 schreef Ezechielk het volgende:
Mwah, zoveel controleren ze ook weer niet hoor. Ik heb niet gek lang geleden nog een lading illegaal spul geïmporteerd, allemaal netjes binnen gekomen.
Wat voor soort spul danquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:30 schreef Ezechielk het volgende:
Mij pakken ze nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:31 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Maar als ze het pakken ben je wel de lul
Chinezen, Amerikanen... En er zat een BBgun bijquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Chinezen zijn ook niet zo groot he, en erg lenig.
Een BB Gun valt wel wat meer op...
Doe maar stoerquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mij pakken ze niet
[..]
Chinezen, Amerikanen... En er zat een BBgun bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |