Dat kun je wel zeggen jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
ow tering wat is het koud buiten
okee ik ben er blij meequote:Op vrijdag 26 november 2010 17:40 schreef honkeytonk het volgende:
Nog één post, om het af te leren!
Hoi CC,
Dit word een hele nuttige post, omdat ik niet meer ga posten voor training, (behalve deze post dan, dat lijkt mij nog al logisch, of je moet achterlijk zijn. Sommige mensen op FOK! zijn achterlijk, weet je? Ik kan er zo een paar opnoemen, maar waar gaat het ook al weer over? Ohja, mijn laatste post!) Dit wordt dus mijn laatste post, hier zijn een paar smileys![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier ermee! Ik klikte ook maar wat, ik heb het klik syndroom.
Jullie zijn tof en stem op mij, en Lutte! Want wij hebben de beste gedichten, maar die van mij is het slechts, ik snap niet dat er mensen op stemmen, ik doe ook maar wat, patat, gat, lat, zat.
Doei!
Had je wel handschoenen aanquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mn handen zaten tenmet vastgevroren aan mijn scooter
ja die snijdende wind kwam gewoon door mn jas, broek, handschoenen, laarzen heen, ik zit nu nog steeds te trillenquote:
Onacceptabelquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja die snijdende wind kwam gewoon door mn jas, broek, handschoenen, laarzen heen, ik zit nu nog steeds te trillen
Doordat ik zag dat Symphonic hier actief wasquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja zeg dat wel! hoe ben jij trouwens op deze SC gekomen?
Via internet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja zeg dat wel! hoe ben jij trouwens op deze SC gekomen?
Ow oke dat is wel leukquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doordat ik zag dat Symphonic hier actief was
Ik ken hem nog van SC's van 5/6 jaar geleden
Nee je meent hetquote:
Bezem a zemmel.quote:
Ga naar huis johquote:
Eerlijk gezegd vind ik er niet zoveel aanquote:
Weinig keus eigenlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
kan je lekker vroeg de lichten aan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |