Kusje op je simpelheidquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wel voor iemand die zo simpel is als ik ben
Vandaag niets want ik werk maar 4 dagen per weekquote:
En normaal dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vandaag niets want ik werk maar 4 dagen per week
Net als ik!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vandaag niets want ik werk maar 4 dagen per week
Normaal ben ik een childminder hier in Londenquote:
Zit je in Londen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Normaal ben ik een childminder hier in Londen
Echt? Oppas in Londen/ Of is Childminder wat anders? Londen is wel tofquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Normaal ben ik een childminder hier in Londen
Ik win daar altijd Ben&Jerrys!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:47 schreef lipjes het volgende:
Wauw, ik heb 3 choco letters gewonnen bij de sponsor bingo loterij, waar ik niet eens aan meedoe
Ben jij een ambtenaar?quote:
Alleen even een paar loten activeren zekerquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:47 schreef lipjes het volgende:
Wauw, ik heb 3 choco letters gewonnen bij de sponsor bingo loterij, waar ik niet eens aan meedoe
Ik ook.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:47 schreef lipjes het volgende:
Ja, soort van 'super' oppas zoals een nanny. Ik ben 4 dagen per week verantwoordelijk voor ALLES voor 2 jongens van 4 en 6 jaar. De ouders zijn te druk met werk die dagenquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Echt? Oppas in Londen/ Of is Childminder wat anders? Londen is wel tof
Vandaar dat alles zo traag gaat bij ze. Ze zitten te FOK!ken op het werkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |