Kusje op je simpelheidquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wel voor iemand die zo simpel is als ik ben
Vandaag niets want ik werk maar 4 dagen per weekquote:
En normaal dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vandaag niets want ik werk maar 4 dagen per week
Net als ik!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vandaag niets want ik werk maar 4 dagen per week
Normaal ben ik een childminder hier in Londenquote:
Zit je in Londen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Normaal ben ik een childminder hier in Londen
Echt? Oppas in Londen/ Of is Childminder wat anders? Londen is wel tofquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Normaal ben ik een childminder hier in Londen
Ik win daar altijd Ben&Jerrys!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:47 schreef lipjes het volgende:
Wauw, ik heb 3 choco letters gewonnen bij de sponsor bingo loterij, waar ik niet eens aan meedoe
Ben jij een ambtenaar?quote:
Alleen even een paar loten activeren zekerquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:47 schreef lipjes het volgende:
Wauw, ik heb 3 choco letters gewonnen bij de sponsor bingo loterij, waar ik niet eens aan meedoe
Ik ook.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:47 schreef lipjes het volgende:
Ja, soort van 'super' oppas zoals een nanny. Ik ben 4 dagen per week verantwoordelijk voor ALLES voor 2 jongens van 4 en 6 jaar. De ouders zijn te druk met werk die dagenquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Echt? Oppas in Londen/ Of is Childminder wat anders? Londen is wel tof
Vandaar dat alles zo traag gaat bij ze. Ze zitten te FOK!ken op het werkquote:
Da's wel vet! Hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, soort van 'super' oppas zoals een nanny. Ik ben 4 dagen per week verantwoordelijk voor ALLES voor 2 jongens van 4 en 6 jaar. De ouders zijn te druk met werk die dagen
Ik ga er komende zomer heenquote:
Leuk! Wat heeft je interesse hierquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ga er komende zomer heen
dunoquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen even een paar loten activeren zeker
Zit je toevallig in de buurt van het Arsenal stadion?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, soort van 'super' oppas zoals een nanny. Ik ben 4 dagen per week verantwoordelijk voor ALLES voor 2 jongens van 4 en 6 jaar. De ouders zijn te druk met werk die dagen
Nou ja... ik ben gewoon benieuwd wat er daar valt te belevenquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk! Wat heeft je interesse hier
Dat is niet echt ver hier vandaan. Ik woon in Noord (N1) dus dat is vrij dichtbij jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zit je toevallig in de buurt van het Arsenal stadion?
Overalquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Overal zo'n beetje? De grote dingen zeg maar...
Ja, best wel!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Overal
Ah, de bekende toeristische bezienswaardigheden neem ik aan. Leuk
Ik ben een chocoladefanaat, dus ik verdien het.quote:
Tsja, van alles natuurlijk. Ligt eraan wat je leuk vind. Winkelen, kroegen, marktjes, musea, parken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nou ja... ik ben gewoon benieuwd wat er daar valt te belevenIk ga er met CC heen
Geef er eens een kusje op als je in de buurt bentquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is niet echt ver hier vandaan. Ik woon in Noord (N1) dus dat is vrij dichtbij ja
Ik zat ook in het vorige topic hoor. Alleen moest even aan het werk, en nu kan ik niet meer onopvallend over mijn telefoon opscheppenquote:
Gewoon de toeristische shizzlequote:Op vrijdag 26 november 2010 15:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tsja, van alles natuurlijk. Ligt eraan wat je leuk vind. Winkelen, kroegen, marktjes, musea, parken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |