* Stuart moet straks nog naar de kroegquote:
HOAX!!!!! ECHT FOK!KERS KOMEN NIET BUITEN!!!!!!!quote:
Wie gaat hier zondag naar CC?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:32 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
HOAX!!!!! ECHT FOK!KERS KOMEN NIET BUITEN!!!!!!!
Dan maar nepfokkerquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:32 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
HOAX!!!!! ECHT FOK!KERS KOMEN NIET BUITEN!!!!!!!
Kom ik net vandaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
* Stuart moet straks nog naar de kroeg
Ik heb een tunnel gegravenquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:35 schreef Koen66 het volgende:
poehpoeh dinsdag maar niet al te laat naar huis rijden zie ik
http://www.nu.nl/binnenla(...)rshinder-sneeuw.html
vind sneeuw primaquote:
Nja ik wacht het wel afquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vind sneeuw prima
zolang ik niet de weg ophoef
en helaas is dat dagelijkse kost
dat dus, voorspellen is meer iets van gokken, maar als nieuwssites ermee gaan komenquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nja ik wacht het wel afIk zie wel wat er gebeurt. Voor hetzelfde geld valt er amper wat
Ga dan vooral niet met de treinquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dus, voorspellen is meer iets van gokken, maar als nieuwssites ermee gaan komen
krijg je gelijk paniek in t land
trein is zonder sneeuw al geen optie voor me....quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ga dan vooral niet met de treinOmdat winterdienstregeling
Ik zou het niet weten. Dit is voor het eerst deze week dat ik hier komquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:51 schreef Koen66 het volgende:
het valt deaudt hier, is dat normaal op deze tijd?
kan zijn dat de meesten echt vanaf het werk zaten te chatten en nu naar huis zijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Dit is voor het eerst deze week dat ik hier kom
Meestal druk tot 5 uur, en in de avond wordt het rampzalig drukquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Dit is voor het eerst deze week dat ik hier kom
Wie weet inderdaadquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan zijn dat de meesten echt vanaf het werk zaten te chatten en nu naar huis zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |