abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89295784
Ohh Tess wat knap! :o *O*

Sly, heerlijk hè die complimentjes O+ Ik kan daar ook zo van genieten. Willow niet, die kan héél chagrijnig kijken als ze door een vreemde toegesproken wordt. Ik kan er altijd wel om grinniken :P

Oeke, wat lastig dat ie zo laat slaapt. Hoe staat het met z'n tandjes en kiezen? Want niet slapen is hier onderdeel van een kiesje krijgen heb ik gemerkt (dat, en zielig zijn/hangerig/plakkerig/rode wangen/spuitpoep/kapotte billen).
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_89295862
Vicky, wat een knappe meid is Tess!!! *O*

Enne Oeke, mama papa beebie???? moet je ons iets vertellen of is Ko helderziend? :P

Nois en Biar.... O+

Lars slaapt in zijn pyama in een slaapzak met mouwen onder een dekentje in een dekbedhoes.
Hoewel, het dekentje ligt er meer voor de sier, Lars ligt altijd helemaal tegen het hoofdeind aan. En haal ik hem daar weg, dan ligt hij er binnen een minuut weer.

Zo, gister een brokkenpilootLars. Viel met zijn neus op de tafelrand, bloed uit beide neusgaten en een tand door de lip....echt zo sneu. Hij was ook echt zo zielig en verdrietig....issie net stil, loopt hij met zijn hoofd tegen de deurpost.... }:|
Gelukkig zijn er vandaag nog geen noemenswaardige ongelukken gebeurd....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_89296016
Oei Lars, stuntpilootje toch!
  maandag 29 november 2010 @ 14:00:24 #206
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_89296119
Mmm, hier dus vooral de combinatie én én. Morris heeft dus verder geen deken. gewoon onderlakentje en hij daarop in een slaapzak.
Ik zal het gewoon eens gaan proberen.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 29 november 2010 @ 14:00:45 #207
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_89296128
Oeh Lars, dat is best pijnlijk! Dikke :*
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_89296199
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:51 schreef innepin het volgende:
Oeke, wat lastig dat ie zo laat slaapt. Hoe staat het met z'n tandjes en kiezen? Want niet slapen is hier onderdeel van een kiesje krijgen heb ik gemerkt (dat, en zielig zijn/hangerig/plakkerig/rode wangen/spuitpoep/kapotte billen).
Ko heeft al zijn tanden en kiezen al een hele tijd. Behalve de laatste 4 maar die komen volgens mij pas rond 2 jaar, toch toch ?
Hij slaapt trouwens normaal gesproken gewoon op tijd, maar na het eten van yoghurt met brinta niet. :P
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:53 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Enne Oeke, mama papa beebie???? moet je ons iets vertellen of is Ko helderziend? :P
Haha, nee hoor, dat zou wel heel apart zijn. ;)
Alles met kindjes, kinderwagens, baby's is tegenwoordig beebie. Op straat hoor ik soms ineens beebie, en dan is er ergens wel iets baby-gerelateerds te zien. O+

Arme Lars, dat doet pijn! :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator maandag 29 november 2010 @ 14:04:43 #209
5428 crew  miss_sly
pi_89296287
oei Lars, da's niet fijn!

oeke, hier ook, alles in een kinderwagen ofzo is een beejbie. En het grappige is: ook oudere kindjes (ouder dan zijzelf en iig groter :P ) in een buggy worden beejbie genoemd :D

Memmel, hier ook alleen in slaapzak met een dekentje voor de sier. Senna ligt ook altijd helemaal aan het hoofdeind, dus dat dekentje doet niet veel.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_89296372
Lars :*

Tyler slaapt in een winterslaapzak. Vannacht was hij maar een half uurtje wakker.
Wel is hij enorm aan de diarree. Toch wel last van zijn buikje dus.

We gingen Kim naar school brengen vanmorgen, Tyler in de buggy. Hebben mijn ouders de voetenzak er nog niet in zitten. Koud! Maar snel een kleedje erover gedaan, blijft alleen niet best zitten. Wantjes wilde hij zowaar wel aan. Ze zijn alleen een beetje te groot.
Goed passende wantjes vinden is ook lastig! Hij heeft nog wel van die dunne van h&m, Herfstwantjes zeg maar. Misschien eens kijken of die eronder passen.
Vooral op de fiets ben ik bang dat hij koude handen krijgt. Hij had eerst de capuchon van de jas op, maar nu moet hij een gewone muts op, ben benieuwd wat hij daarvan vind.
Hij was trouwens strontchago vanmorgen en wilde echt niet aangekleed worden.
Met heel veel moeite gelukt. Pfff! Toen had ik het niet meer koud ;)
  Moderator maandag 29 november 2010 @ 14:13:42 #211
5428 crew  miss_sly
pi_89296637
We zijn hier iets aan het zoeken, Senna helpt me mee. Gaat op de grond zitten, koppie omlaag zodat ze onder de bank en de kast kan kijken (wat ik net deed), kijkt een keer en kijkt me dan aan: Neeej.
Als ik dan zeg: Hoe kan dat nou? met mijn handen in een 'wanhopig' gebaar opzij, dan zegt Senna "danou?" met hetzelfde handgebaar O+

Echt, nooit gedacht dat het zoo leuk zou zijn en je zo gek zou kunnen zijn op je kind O+
pi_89296750
Leuk he miss, deed Tyler gisteren toen er iets was gevallen.

Tyler zag het sneeuwen en vond dat maar "bah!"
pi_89296803
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:04 schreef miss_sly het volgende:
oeke, hier ook, alles in een kinderwagen ofzo is een beejbie. En het grappige is: ook oudere kindjes (ouder dan zijzelf en iig groter :P ) in een buggy worden beejbie genoemd :D
Ja, dat ook ja! Zelfs kindjes die zelf lopen zijn beebie!

Arme Tyler met zijn buikje. :*

Ko ligt sinds gister in een winterslaapzak onder een dekentje en een dun dekentje. En hij blijft gewoon liggen dus. :P

Senna en mama! O+
pi_89296828
Oooh, Miss, ik word er helemaal week van. :')

Lente heeft ook wantjes, maar het blijkt een onmogelijke opgave om d'r duim in het daarvoor bestemde gaatje te krijgen. Zodra ik kriegel werd en zij begon te huilen, heb ik de pogingen maar gestaakt. :P
  Moderator maandag 29 november 2010 @ 14:27:45 #215
5428 crew  miss_sly
pi_89297180
Ik word er zelf echt helemaal week van :')

ik had deze site gevonden voor wol/zijden ondergoed enzo:
http://www.asterra.nl/index.php/cPath/33_36
Ik moet zeggen dat ik de prijzen nog niet eens absurd hoog vind, of zegt dat alleen maar dat ik er geen besef van heb?
pi_89297303
Miss, die site is inderdaad best oke, ik heb er meer genoemd in het kleertjes topic voor je! Dan kun je wat prijzen vergelijken. Ik vind zelf de Babynatura site erg goed klinken. Geloof ik.
pi_89297670
Miss Sly wat schattig O+ O+

Niels loopt heel goed mee aan een hand. Nou ja mee, hij trekt ons mee ;) Hij lijkt onze hand alleen voor de sier vast te houden, alleen lopen is schijnbaar nog te eng.
Als het aan hem ligt lopen we de hele dag zo met hem mee :D
En ik heb nog een filmpje, waarop duidelijker te zien is dat hij heel stabiel loopt, maar YouTube blijft maar bezig met verwerken }:|

Oef, hij is zo ondeugend vandaag, hij blijft maar naar de kattenbak gaan. Ik zal hem zo eens even vertellen over zwarte piet oO/ ;)

Het sneeuwt! :o
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_89297726
Iris slaapt 's nachts in een lange mouwen romper, flanelen pyama in een winterslaapzak, nu nog zonder mouwen.

Mirte hebben we uit de slaapzak gehaald toen ze naar het peuterbed ging, dat was een maand of 2 voor ze 2 jaar werd. Toen was het zomer en later heb ik het ledikantdeken in een dekbedovertrekje gedaan en toen het echt koud werd een dekbed. Maar toen was ze al wel zo bijdehand dat ze het zelf over zich heen trok als het koud was of het van zich af deed als ze het te warm had.

Miss, wat leuk dat nababbelen, ik hoor hier ook regelmatig bekende woorden/klanken voorbij komen.
Grappig he :).

Lars, brokkenpilootje.

Niels :D
Fake it till you make it...
pi_89297757
Twinkly, dat bekkie van hem :D O+ . Hij geniet er zichtbaar van. En wat zullen jullie spierpijn hebben in je rug :Y) .
pi_89297797
Nijna wat schetig!! O+
en dat filmpje van Ca.ra <3 lief!

Niels wat goehoeeed!!

hoop bijgelezen maar driekwart alweer vergeten. Hier ook een kind dat het niet snel te koud heeft, en ik gok zomaar, klein gokje, dat we deze winter niet zo gek veel meer dan noodzakelijk buiten zullen zijn :') :P maar toch is t idee van thermo-ondergoed aanschaffen niet zo gek. Vond ik zelf wel altijd erg prettig voor 's winters. Ik heb haar nu in elk geval wel al in een maillotje onder de broek.

Ohja en dikke sokjes die moet k ook nog steeds halen, vergeet t steeds...

Memmel hier slaapt Amélie in de winterslaapzak. Ik zou wel willen dat ze lekker ingepakt onder een dekbedje bleef liggen, maar ik vind haar nog wat te beweeglijk daarvoor. Zit me wel af te vragen hoe het straks moet als t misschien nog kouder is 's nachts, t was vannacht 11 graden en ik heb t idee dat ze er minder lekker van doorslaapt. en ze heeft uiteraard al een lange romper aan, sokken, dikke winterpyjama van hema en zo'n dikke slaapzak met mouwen.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89297801
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:13 schreef miss_sly het volgende:
We zijn hier iets aan het zoeken, Senna helpt me mee. Gaat op de grond zitten, koppie omlaag zodat ze onder de bank en de kast kan kijken (wat ik net deed), kijkt een keer en kijkt me dan aan: Neeej.
Als ik dan zeg: Hoe kan dat nou? met mijn handen in een 'wanhopig' gebaar opzij, dan zegt Senna "danou?" met hetzelfde handgebaar O+

Echt, nooit gedacht dat het zoo leuk zou zijn en je zo gek zou kunnen zijn op je kind O+
Ahhh O+ Wat knap ook van Senna! Gaat goed met haar woordenschat zeg!

Ik vind het echt heel naar van mezelf om te zeggen, maar mijn kind is momenteel helemaal niet zo leuk :@ Ze is voornamelijk gewoon zielig omdat ze zo'n last heeft van die kies. Maar dat uit zich ook in eindeloze jengelbuien, niet willen slapen, de al eerder genoemde hysterische buien bij het naar bed brengen en midden in de nacht, niks willen, niet eten. -O- Ergens weet ik wel dat het waarschijnlijk beter zal gaan als a) de kies door is en b) het op het verbouwingsfront wat rustiger wordt, maar op het moment ben ik een beetje op :@
En eigenlijk is ze gewoon zielig dus dan vind ik het nog erger van mezelf dat ik d'r af en toe zo vervelend vind ;(
pi_89298107
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:36 schreef Twinkly het volgende:
Oh wow Roomsnoes, bedankt voor het vertalen!! _O_ Ik ga het in een documentje opslaan :)
Maar, bij een droge huid een creme die geen water en vet bevat? Wat voor creme dan wel?
Excuséz le vertaal/typefout :D Moet uiteraard een wél vette creme zijn die dus géén water bevat. Excuses!

[ Bericht 0% gewijzigd door Roomsnoes op 29-11-2010 14:51:51 (en dan ook nog lulluk Frans schrijven :D) ]
  Moderator maandag 29 november 2010 @ 14:58:48 #223
5428 crew  miss_sly
pi_89298466
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:43 schreef innepin het volgende:

[..]

Ahhh O+ Wat knap ook van Senna! Gaat goed met haar woordenschat zeg!

Ik vind het echt heel naar van mezelf om te zeggen, maar mijn kind is momenteel helemaal niet zo leuk :@ Ze is voornamelijk gewoon zielig omdat ze zo'n last heeft van die kies. Maar dat uit zich ook in eindeloze jengelbuien, niet willen slapen, de al eerder genoemde hysterische buien bij het naar bed brengen en midden in de nacht, niks willen, niet eten. -O- Ergens weet ik wel dat het waarschijnlijk beter zal gaan als a) de kies door is en b) het op het verbouwingsfront wat rustiger wordt, maar op het moment ben ik een beetje op :@
En eigenlijk is ze gewoon zielig dus dan vind ik het nog erger van mezelf dat ik d'r af en toe zo vervelend vind ;(
Dat is niet naar van je, innepin, dat is menselijk :*
Het is toch ook neit altijd leuk, en zeker niet als ze zo zijn. Daar kunnen ze niets aan doen, dat weten we dan ook wel, maar dat wil niet zeggen dat we alles maar fluitend en blij over ons heen kunnen laten gaan, dag na dag. Het is geen film :')
Hoe lang duurt de verbouwing nog? Ik kan me idd voorstellen dat dat heel onrustig is en ze daar ook niet lbij van wordt. Lastig, want het moet toch gebeuren en als het straks klaar is, is het helemaal tof natuurlijk!
pi_89300401
Ik smeer trouwens heel decadent dit nu met dit weer :@ :')

denk dat purol ook wel goed zou werken maar ik ben zelf grootverbruiker van dit spul en t is tot nu toe het enige (samen met eczeemzalf) wat een beetje helpt, dus dat doen we dan maar.

Ze stampt hier nu heel trots rond met van die rammelsokjes aan de voetjes trouwens, van haar zusje, t is net zo'n kerstelfje zo :D keischattig <3

Arme Willow met dr tandje, hopelijk is de kies snel door :*
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 29 november 2010 @ 15:44:47 #225
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_89300545
Annicka heeft net drie kwartier in mijn armen liggen slapen, terwijl ik tv zat te kijken. Het lukte me nog net de afstandsbediening te pakken. :D
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_89300594
Ow, Innepin, dat is toch heel normaal! Tuurlijk is je kind niet altijd de leukste en de liefste, geloof me. En fijn dat je weet waar het aan ligt, maar dan nog, behang kan soms handig zijn.

Wij gaan zaterdag met de hele familie naar de Efteling. En het moet ook echt zaterdag, we hebben kaartjes die alleen dan geldig zijn (lang leven het Eindhovens danwel Brabants Dagblad, nu waren ze maar 15 euro). Alleen, tis dan wel tering jantje koud. Dus nog snel even de laatste 2 maillots in Driekus zijn maat in grijs besteld bij de hema. En dan met skibroek in voetenzak, met eventueel nog een lodger deken en zijn eigen winterjas in combi met flappen van de voetenzak...moet genoeg zijn toch? (wij hebben de voetenzak van de mura, maar dat ding is nogal groot, compleet met capuchon enzo). Moet alleen nog op zoek naar wantjes. Die heb ik ergens. Met de nadruk op ergens.

Niels, dat ziet er mooi uit zo. Lekker stappen!

Miss, wat schattig!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89300610
Innepin heel logisch dat je ervan baalt hoor :* Hopelijk is die gemene rotkies snel door!!

Haha kerstelfje Amélie O+

Awh Annicka, wat schattig! O+ Dan is ze ineens weer een klein baby'tje.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  maandag 29 november 2010 @ 15:58:35 #228
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_89301200
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:40 schreef miss_sly het volgende:

Het meest vreemde vind ik gewoon dat Senna altijd huilend wakker wordt. We gaan altijd meteen, er is niets aan de hand, maar die leuke berichtjes van mensen dat hun kind kletsend ofzo wakker wordt, dat herken ik niet en dat vind ik erg jammer.
Wat Roy hier doet smorgens, is al zijn knuffels hij heeft er 3 in zijn bed en zijn tuut uit bed gooien, en dan is hij heel zielig ;) Want dan is hij alleen in dat "grote"bed.
Maar ook vaak dat alles erin blijft en dan alsnog huilt.
Wat het is geen idee, maar kan me er eigenlijk ook niet heel druk over maken, Zo kennen wij Roy al bijna 16maandjes lang.

Wie weet posten wij samen hier over een tijdje ook wel leuke klets of speel verhalen nadat beide kinderen wakker worden. :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 29 november 2010 @ 16:02:19 #229
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_89301357
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:40 schreef Memmel het volgende:

Vraagje. Wie van de kindjes hier slaapt er alleen in een slaapzak en wie niet meer?
Morris ligt nu nl in een winterslaapzak, verder geen deken. Maar ik wil 'm eigenlijk uit die slaapzak. Zou ik een dekentje in een dekbedhoes kunnen stoppen en zou dat warm genoeg zijn?
Anna lag al snel onder een dekbedje, maar daar is Morris me iets te beweeglijk voor.
Roy ligt alleen in een slaapzak, als ik hem onder een deken leg, vind ik hem altijd bovenop de deken ipv eronder, en dan slaapt hij ook gelijk minder lang want dat is natuurlijk koud ;)
Zolang hij hier genoegen mee neemt mag hij lekker in de slaapzak blijven liggen, vooral ook omdat hij ook zo lekker bewegelijk is.

Maar een deken in een dekbedhoes kan ook hoor waarom niet.
pi_89301465
Ik merk dat Driekus dus alleen onder die deken blijft liggen als ie het koud heeft. Anders is ie pleitte. En hij ligt begraven tussen de knuffels, die moeten allemaal bij hem rond zijn hoofd en in zijn armen liggen. Mijn zusje zag van het weekend Driekus wakker worden zo tussen zijn knuffels en moest er erg om lachen, hij ligt hetzelfde als dat zij vroeger deed en hij wordt ook op dezelfde manier wakker. Het eerste wat ie doet nadat ie wakker geworden is, is overeind gaan zitten, knuffels aan de kant en als je geluk hebt, krijg je een knuffel aangeboden van em. Zo van, slaap voorbij, ik heb em toch niet meer nodig, alsjeblieft mam.
  maandag 29 november 2010 @ 16:06:06 #231
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_89301523
Senna goed hoor je mama zo helpen zoeken O+
Niels wat goed zo lekker mee stappen aan de hand, maar doe je wel beetje rustig aan ;)
Willow rotkiezen ook :*
Innepin :*
pi_89304299
Lars auw :{ :*

Niels wat goed! En wat snel! _O_

Senna danou O+

Innepin herkenbaar hoor. Niet naar om voelen, zodra dat rottige kiesje door is gaat het vast weer veel beter :*

Xeentje heeft sinds een paar dagen ook haar wantjes aan (duimpjes door de duimopeningen lukt hier ook niet, dus hele handje gaat gewoon in het wantje en duimpje blijft leeg) en ze vindt het superstoer. In de buggy en in het winkelwagentje zit ze nonstop met haar wantjes in de lucht zodat iedereen ze ziet. O+
  maandag 29 november 2010 @ 21:48:32 #233
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_89319226
O+ Xeentje O+ Wat cute, haha! Stef moet gewoon zo snel mogelijk zijn wanten aan, want zolang hij een hand vrij heeft trekt hij de want die al wel aan is snel weer uit. Prettige bijkomstigheid als hij ze eenmaal aan heeft: hij laat ook zijn muts eens een keer op :P

Innepin :* Doet me wel een beetje vrezen voor de komende weken bij ons hoor.. We krijgen overmorgen de sleutel :X Sterkte ermee!

Huupz, helpt die creme goed? Ik heb dat zó vaak gehoord van die crème, maar ik gebruik voor schrale plekjes enzo altijd lippencrème van Clinique (over decadent gesproken), works like a charm :) Maar heeft Amélie dan eczeem? Sorry, ik mis nogal veel op het moment..

Eh, ja, hiero is één puntje van kies 1 nu echt door, ik hoor echt dat de rest van de kies nu ook snel doorkomt. De omtrek en vormen van kies twee kun je nu ook echt helemaal voelen zitten, dus ik hoop ECHT dat die ook in één keer doorgaat nu.. Ohja, en er is roodvonk gesignaleerd bij ons op de crèche en Stef is ziek en koortsig :') Leuk! Nouja, ik denk dat zijn ziek zijn meer te maken heeft met die kiezen (da's altijd feest bij hem), ik hoop dat eventuele roodvonk zich verre van ons manneke houdt hoor..
3!
  maandag 29 november 2010 @ 21:57:46 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89319805
Miss_Sly, over dat huilend wakker worden. Sasha heeft dat heel lang gehad en ik vond het ook heel erg naar. Niks rustig wakker worden omdat je je kind hoort kabbelen, maar meteen hup erheen moeten.
Maar hier was dat ineens van de ene op de andere dag over. Hij ging over op roepen 'Mamaaaaaaaaaaaaa'. En toen riepen wij terug: Kom maar hierheen, naar het grote bed. En met wat coaching zo hier en daar is dat uiteindelijk gelukt en nu komt hij 's ochtends gewoon gezellig naar ons toe gerend als hij wakker is. O+
Er is dus hoop! :Y
  Moderator maandag 29 november 2010 @ 22:00:26 #235
5428 crew  miss_sly
pi_89319962
Ow BE, dat klinkt goed! En fijn, dat het over kan gaan. Er is van alles over een kind laten slapen met en zonder huilen, maar wakker worden is zo moeilijk iets mee te doen.

En wat schattig dat hij naar jullie toe komt O+ wat een heerlijk vooruitzicht is dat O+

trix, ik hoop ook dat Stef geen roodvonk krijgt. Gewoon snel zijn kiesjes en klaar ermee voorlopig!
  Moderator maandag 29 november 2010 @ 22:01:20 #236
5428 crew  miss_sly
pi_89320016
Hoe oud was Sasha toen hij in een bed sliep waar hij zelf uit kon?
  maandag 29 november 2010 @ 22:05:13 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89320298
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 22:01 schreef miss_sly het volgende:
Hoe oud was Sasha toen hij in een bed sliep waar hij zelf uit kon?
Even nadenken hoor. Sasha zal ong. 2 jaar geweest zijn, want het was toen Oscar uit zijn wiegje over ging in het ledikantje. ;) Ik weet niet meer precies hoe oud Oscar was, maar ik gok een maand of 3-4 en dan zal Sasha 2 geweest zijn. Maar dat was overigens niet het omslagpunt hoor. Sasha heeft nog best lang in dat bedje gelegen zonder er ook maar uit te komen. :o *gelukje*

Ik zou ook idd niet weten hoe je dat nou zou kunnen veranderen, dat huilend wakker worden. Ons is het iig nooit gelukt.

En dat naar ons toekomen is zo leuk. Je hoort zijn voetjes roffelen, deur open, stapstapstap en dan staat hij naast je bed, helemaal warm, klaar om bij je te kruipen.
En laatst een keer sprong hij over de drempel; Kiekeboe! O+ Echt zo lief! O+
  Moderator maandag 29 november 2010 @ 22:08:52 #238
5428 crew  miss_sly
pi_89320537
Dat klinkt echt zo heerlijk O+ Echt een van die dingen waarvan je kunt dromen voor het zover is!

Maar goed, ik hoop en denk maar dat het ooit wel overgaat, maar het is idd gewoon niet fijn.
pi_89321397
Ah BE dat klinkt echt superlief O+

Miss, Willow wisselt nog wel eens af, maar die heeft tijdenlang gehad dat ze huilend wakker werd. Nu is het meestal kreuntjes en af en toe gebrabbel, het komt steeds minder voor dat ze huilend wakker wordt (behalve midden in de nacht ofzo :+ ). geeft dat al wat hoop? :P

Bedankt voor de lieve woorden allemaal lieve dames O+ Ik heb haar vandaag maar heel kort gezien, maar heb zó enorm van haar genoten, hoe enthousiast ze op me af kwam rennen "mamamaaaaaaaaa!" toen ze me zag, dikke knuffel en een kusje op commando enzo. Dat was wel weer heerlijk genieten. Ik hoop wel dat ze me vannacht wat laat slapen :P En dan zien we morgen wel weer verder. En hopelijk is ze binnenkort even een tijdje van die stomme kiezen af.
  maandag 29 november 2010 @ 22:46:23 #240
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_89323123
Thomas heeft een romper met lange mouwen, een pyjama en een slaapzak met lange mouwen. Dan dek ik hem nog toe met een dekentje, waar hij de laatste dagen steeds beter onder blijft liggen. Tot ongeveer halverwege zijn romp zeg maar.
Als ee zelf naar bed gaan stop ik hem nog een keer extra in. Dallas bij elkaar klinkt het misschien been veel, maar de verdieping wat hij slaapt heeft (nog) geen dubbel glas en wij verwarmen boven niet. De babyfoon geeft 's nachts ongeveer 16 graden aan maar die is over het algemeen wat optimistisch hebben we gemerkt. Gevoelstemperatuur 13-14 graden zou ik zeggen.

Het huilend wakker worden herken ik wel uit de tijd dat Thomas slecht(er) sliep, maar dat is hier al een tijdje over. Hopelijk gaat dat bij jullie ook zo, Miss!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_89324427
Lars dat klinkt helemaal niet fijn joh :*

Innepin :* Lastig is het soms he? Maar heel menselijk hoor dat je het soms gewoon even niet zo goed trekt. Lijkt me heel menselijk al voel ik me ook altijd vreselijk schuldig :@

Vanavond ook weer. Vriend weg en ik alleen met de meisjes. Esmee bleef maar piepen, zeuren en teuten in bed. Ik boos haar eruit gehaald. Wilde ze gewoon even bij me zijn en laten zien dat ze nu een paar stapjes helemaal los kan maken. Ze was zo ontzettend trots. En ik voelde me heel erg schuldig dat ik eerst boos was ;( Maar ja nog zoveel te doen altijd 's avonds... wassen, opvouwen...sintgebeuren etc

O ja ze slaapt in een pyjama in een dikke slaapzak met mouwen. Zonder deken want mevrouw ziet het als haar persoonlijke taak om alles wat los kan vaste prik elke nacht uit bed te gooien :D

Esmee noemt mij trouwens standaard "papa". Kom ik binnen bij de opvang en dan hoor je "Paaaaaahpaaaaah!" O+
  maandag 29 november 2010 @ 23:40:40 #242
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_89326173
stiemie, dat doet Morris ook! 'Papaaaaah! Die! Rinke!'
Ofwel:'moeder, zou ik wellicht nog een glaasje drinken mogen?'
  Moderator dinsdag 30 november 2010 @ 07:53:00 #243
5428 crew  miss_sly
pi_89330911
Memmel :D

oeke, ik bedacht met dat ik morgen denk ik Senna op de dreumesgroep moet afleveren en toen bedacht ik me dat Ko morgen voor het eerst gaat! Komt wel dichtbij nu he? Gaat hij meteen een hele dag, of eerst een paar uur wennen?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 30 november 2010 @ 08:12:18 #244
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89331094
even een kleine update over Jan na het verhuizen: hij heeft de verhuizing goed doorstaan, en heeft vannacht (na tien dagen in het nieuwe huis) voor het eerst weer doorgeslapen in zijn eigen bedje/kamer *O*

We gaan de sint en kerstviering nog op de oude psz meemaken, na de kerstvakantie, dus meteen in het nieuwe jaar, mag hij naar de nieuwe psz hier in het dorp. Blij dat ik niet tot maart hoef te wachten, aangezien ik dan echt hoogzwanger ben. Nu kan ik tenminste zelf hem heen en weer brengen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_89331171
Trotse Esmee O+ Dat is wel heel schattig zeg!

BE hoe hij 's morgens naar jullie bed komt, wat lief! O+

Hoe gaat het nu met de avond- en nachtvoedingen Miss_Sly?

Oeke wat spannend dat Kobus morgen naar het KDV gaat :o :D O+

Het is inderdaad het probleem dat het 's nachts een stuk kouder wordt dan 's avonds in zijn kamer. Als hij slaapt kan ik wel een deken over hem heen leggen, maar na de nachtvoedingen lukt dat niet, dan gooit hij de deken direct weer van hem af.
Vanmorgen was hij al om 6 uur klaarwakker en koud -O-
Volgens de dakdekker, die vorige week het dak van de dakkapel vervangen heeft, is het zo koud in zijn kamer omdat de kapel niet geïsoleerd is en er openingen zitten tussen het dak en de kapel. Het is dus heel slecht gebouwd :( We hebben het dak wel direct goed laten isoleren.

Het filmpje doet het eindelijk! :D Hier zie je dat hij ons echt meeneemt naar waar hij naartoe wil.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_89331277
Niels wat leuk O+

Wat goed dat Jan de verhuizing goed doorstaan heeft. Uiteindelijk zijn ze best flexibel hoor die kindjes. Als papa en/of mama er maar zijn dan is het al snel goed.

Mefke, Wat leuk die kaartjes van het BD/ED. O+ Mijn schoonfamilie wilde ook naar de Efteling maar toen ik de entree prijs noemde toen was het ineens over. Zeker omdat Seb er eigenlijk nog niet zoveel aan heeft. Ja het sprookjesbos zou hij geweldig vinden maar ja iets van 30 euro pp voor het sprookjesbos :N

Seb klimt uit zijn ledikantje, gelukkig lukt het hem nog niet met zijn slaapzak aan. Want het is nu echt even niet handig. De kamer waar hij nu ligt staat een computer en vanalles en over een aantal weken moet hij op een zolderkamer met een heule enge trap. En hij kan dus ook met gemak over het traphekje :X In ieder geval even de klink omhoog zetten denk ik.

Seb heeft gisteren opa geholpen met sneeuwruimen. Zijn snowboots aan, jas aan, handschoenen en een knalrood petje van bumba wilde hij perse op :D Lekker stampen in de sneeuw.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_89331789
BE, wat klinkt dat vreselijk schattig, dat KIEKEBOE! <3 Ik zag ook je foto's in het fototopic. Ik vind jouw jongens altijd zo mooi om te zien! Zulke eigen koppies.

Miss, ik zie het helemaal voor me van Senna 'Danou?'. Lief!

Twinkly, dat duurt niet lang meer met Niels! Zo ging het met Isabeau ook. Overal aan je hand naartoe lopen en ineens was het klaar en kon ze het zelf.

DJMO, fijn dat Jan lekker heeft doorgeslapen in zijn nieuwe kamer. Is toch een hele aardverschuiving voor zo'n ventje.

Huup, wat klinkt dat mooi 'van haar zusje'... ik zou er bijna van gaan rammelen. ;)

En Xeentje met haar mooie wantjes. Dat vráágt om een foto.

Wij hebben er weer een heerlijk lang weekend opzitten. Gisteren ook nog vrij en dat was heerlijk zo met z'n drieën. Isabeau heeft het lopen nu echt echt echt onder de knie. Waar aan het begin van de week de verhouding tussen kruipen en lopen ongeveer 90/10 was ligt die nu op ong. 20/80.

En ze heeft weer wat nieuwe woordjes geleerd. Als je haar iets geeft zegt ze: "Asje!" en als ze zelf iets geeft zegt ze "Dap!" (dank). Als ze haar beker of fles ziet zegt ze 'Fles!' En een hond is 'hotje hotje waf'. Klinkt zo schattig!

Ja en nee kon ze al wel zeggen, maar ze gebruikt ze pas sinds heel kort écht zoals ze bedoeld zijn. Gisteren gaf ik haar een mandarijntje. Da's het eerste wat ze kennelijk écht niet lust en ze schudde haar hoofdje, hield haar armpjes in datzelfde 'danou'-gebaar van Senna en zei 'Nee nee nee!'
pi_89331928
Isabeau O+ Wat ken je al veel woordjes!
Wat gaat dat leren lopen dan ineens snel zeg :D
(Hoe is het eigenlijk met jouw knie Sorbo?)

Goed excuus voor een fotospam inderdaad Xenia!!

Wat fijn dat de verhuizing zo goed gegaan is en dat Jan nu alweer doorslaapt! :)
pi_89331971
Ik pm je wel even over mijn knie anders krijg ik billenkoek van BE ;)
pi_89332507
Ja, dat moeten we niet hebben natuurlijk :o
  Moderator dinsdag 30 november 2010 @ 09:42:08 #251
5428 crew  miss_sly
pi_89332619
Ik wil ook wel weten hoe het met je knie is, Sorbootje!

Isabeau is dus flink aan het kletsen O+ Leuk he? zeker als het steeds gerichter is en meer en meer op communicatie gaat lijken!

Fijn dat de verhuizing voor jan goed is verlopen, DJMO.

Seb klimgeit :o En lekker in de sneeuw, heerlijk!

Xenia, doe eens een foto van Xeentje met handschoentjes O+

twinkly, so far gaat het best aardig eigenlijk met het afbouwen. Sinds vorige week woensdag geen avondvoeding meer gegeven. Schaap heeft haar iedere avond in bed gelegd, met eigenlijk redelijk weinig drama. Wel wat huilen en de eerste avond was wel een drama, maar het gaat inmiddels goed! En sinds woensdag een paar nachten met 2 voedingen, een paar met 1 en een paar zonder, dus dat is ook hartstikke goed! Ik vermoed zelfs dat met de puckabag dadelijk ze niet meer komt voor een voeding!
Al met al vis ik haar 's ochtends blij uit bed voor een ochtendvoeding. Even kijken hoe lang dat goed gaat met mijn produktie, en anders hoe we dat gaan afbouwen. Het nieuwe jaar zonder bv starten vind ik wel een goed doel. Dan hebben we er bijna 18 maanden op zitten, en dan vind ik het echt mooi geweest.
pi_89332688
Ja hallo, ik blijf aan het pm'en :P Ik ga even knippen en plakken hoor Miss :P

En fijn dat het redelijk soepel gaat met afbouwen.
pi_89332778
Fijn dat het zo goed gaat Miss Sly! Ik duim dat ze gaat doorslapen ^O^
Je hebt best kans dat je productie nu zo stabiel is dat je nog wel een tijd een ochtendvoeding erin kunt houden. Dat lijkt mij zo fijn als Niels zover is, de dag lekker knus beginnen in bed O+
Niels drinkt 's morgens en 's nachts lang aan de borst. Overdag begint het steeds korter te worden en is hij bijvoorbeeld na drie slokjes alweer klaar.
pi_89332910
Doe mij ook een een pm-plakseltje, Sorbo.

Ik ben ook wel benieuwd naar Xeentje, Xenia!

Oeh, Seb, dat vereist wel wat aanpassingen idd.

Dat begint erop te lijken, Miss, fijn! Ik verwacht wel dat je productie stabiel genoeg is voor alleen een ochtendvoeding, hoor! Dat blijkt die van mij zelfs ineens te zijn! :o Ik postte van de week in het bv-topic nog dat er nog maar weinig uit lijkt te komen maar dat Lente genoegen lijkt te nemen met het ritueeltje, maar nu ik er eens goed op gelet heb, lijkt dat reuze mee te vallen. M'n borsten lijken 's ochtends iig toch nog redelijk vol te zitten en Lente klotst aardig na d'r ochtendvoeding. En dat zonder Domperidon en met Cinnarizine (die de productie zou afnemen). Ik snap er geen snars van, maar ben er erg blij mee!
pi_89332940
Klotsende Lente ftw ^O^ :P
Super fijn Ssserpente!!
pi_89332997
sorbo pleur je plaksel effe op het bankje en Ssserpente, vertel jij ook even of je beter bent.
We kunnen driekus nog een keer of 2 Ab geven en dan is het op, gelukkig. Hij krijgt er echt hele smerige luiers van en zijn billen waren knalrood, zo zielig. Hij hoest nog erg, ben benieuwd hoe dat zonder Ab wordt.
  Moderator dinsdag 30 november 2010 @ 10:00:56 #257
5428 crew  miss_sly
pi_89333012
Wat fijn Sserpente!
Ik vind de ochtendvoeding ook zo fijn en knus O+
Enige reden waarom ik die ook zou willen afbouwen, is heel egoistisch: ik zou zo graag weer gewoon mooie bh's kopen en dragen. Maar volgens de dame van de lingeriewinkel hieronder, kun je het beste pas weer nieuwe kopen een aantal maanden nadat je gestopt bent met bv. En ik wil zo graag!
pi_89333133
Oh jongens, ik ben wel bijgelezen maar heb lang niet alles paraat. :D

Morgen gaat Ko inderdaad voor het eerst wennen en ik vind het ineens retespannend!
Zo meteen hebben we kenningsmakingsgesprek.
Hebben jullie nog tips voor vragen enzo? Ik heb echt geen idee.
Boh, ik ben zo benieuwd hoe hij het gaat vinden. :D
pi_89333240
Oh Oeke, spannend hoor! Misschien nog wel spannender voor jou dan voor Ko!

Miss, kopen kan natuurlijk altijd en dan heb je misschien na een paar maanden weer een excuus om wéér nieuwe bh's te kopen. :D
pi_89333252
Arme Driekus met zijn rode billen. Akelig!
pi_89333685
Driekus :* voor je rode billen!
Fake it till you make it...
  dinsdag 30 november 2010 @ 10:59:36 #262
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_89334664
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_89334822
Oeke, spannend hoor :) Hij gaat het vast leuk vinden.

Hebben ze ook hele hoge traphekjes? Anders kan ik ook nog van twee hekjes 1 hoge maken natuurlijk.
Zal ik jullie even laten huiveren? :|W Mijn schoonvader heeft een open wenteltrap van de benedenverdieping tot de zolder. Als je naar beneden loopt vanaf de zolder kijk je zo de woonkamer in, een meter of zes naar beneden. Dus niet geschikt voor mensen met hoogtevrees en al helemaal niet voor kindjes. Ow en de trap wiebelt maar dat hoort zegt ie. :{w Ik heb er wakker van gelegen, maar na een weekend op en neer lopen vind ik het nu niet meer zo eng, je went er aan. Maar Seb mag niet alleen boven en niet op de trap. Dus traphekjes zijn zeker vereist.

De vriendin van mijn schoonvader heeft er nachtmerries van dus die zit mijn schoonvader aan te sporen dat hij er echt IETS aan moet doen. :) Komt goed. Over twee weken zit er een enorm hek voor de trap waarschijnlijk, haar kennende
pi_89336413
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 23:40 schreef Memmel het volgende:
stiemie, dat doet Morris ook! 'Papaaaaah! Die! Rinke!'
Ofwel:'moeder, zou ik wellicht nog een glaasje drinken mogen?'
Memmel je vergeet nog alstublieft erachteraan he? }:|
pi_89336493
Estrys die trap klinkt inderdaad wel heel eng zeg :X
pi_89336536
quote:
12s.gif Op dinsdag 30 november 2010 11:42 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Memmel je vergeet nog alstublieft erachteraan he? }:|
_O-

Wij hebben de vertaling van:
Opa wilt u alstublieft even opstaan uit uw stoel om mij te helpen?

OPAAAA meekome }:|
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 30 november 2010 @ 12:50:11 #267
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89338980
Al die kletsende kindjes zijn <3

Vanmorgen wezen kijken op de Blokkendoos, iig leuke leidsters, die ondanks dat ik vorige week al zou komen kennismaken ( :?) en het heel druk hadden met verjaardagen, toch de tijd namen voor ons. Jan was dodelijk verlegen, ging achter aan m'n been hangen maar accepteerde wél een koekje van de juf :') Niet willen zwaaien etc, maar komt goed als we er vanaf 3 januari heen gaan. Ze waren met me eens dat het beter is dat het al vanaf jan. is, ipv maart zodat hij er goed gewend is als ik bevallen ben en niet het idee krijgt dat hij daar gedumpt wordt vanwege de baby.

Leuke van de blokkendoos is dat ze elke eerste maandag van de maand een koffie uurtje hebben voor de ouders, die dan ook wat langer met hun kind kunnen blijven spelen. Tof voor mij, omdat ik nog bijna niemand (met kinderen) uit de buurt ken hier. De supermarkt ligt op de route, dus dat is ook lekker, niet meer het hele dorp door kachelen om boodschappen te doen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_89344116
Krijg je altijd een vragenlijst thuisgestuurd voor de 15 maanden afspraak op het cb? Wij krijgen inene een lijst in de bus, zonder uitleg zonder iets erbij. Alleen de tijd waarop we verwacht worden, maar die had ik al staan, die afspraak hebben we zelf gemaakt. Ik snap em niet...
pi_89344171
Even bellen? Wij hebben alleen bij het 1e kennismakingsbezoek een vragenlijst gekregen. Daarna hebben ze ons opgegeven denk ik :P
pi_89344314
ik heb geen vragenlijst gezien volgens mij. Iig niet over Seb. Wel iets over de tevredenheid over het CB of zo meen ik.
pi_89344325
Ik had de hoop dat ze ons ook opgegeven hadden...niet dus. Of misschien wel...Tis een beroepsafwijking, maar ik denk dan: briefje met uitleg erbij was 100x makkelijker geweest. Maar goed, ik vul braaf in (er staat echt werkelijk niets schokkends in, ' denkt u dat uw kind goed hoort?' ' Denkt u dat uw kind goed ziet?' ) en hoor het dan wel weer.
pi_89345054
Wij kregen er wel een bij Amber, mefke.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_89345107
hij is ingevuld en zit al weer in het boekje. Ga eens kijken of ik zelf weer een keer mee kan, ben al heel lang niet meer geweest, het kan hier alleen op mijn man's vrije dag.
pi_89345161
Gatver, Estrys, dat klink zeker eng!

Geen idee, Mef, maar een begeleidend (ik schreef begeilend :') ) briefje was idd wel op z'n plek geweest.

Lente wordt as we speak pas wakker uit een middagdut van drie uur. Normaal slaapt ze max anderhalf uur. En ze heeft weer een loopoor en veel snot. :Y)
pi_89345387
Ssserpente, smakelijk eten met dat loopoor!
pi_89345406
dat staat trouwens raar loopoor...maar goed. Succes er mee dus. Hopelijk is het van korte duur.
pi_89345468
Is het baby Kippi?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_89346148
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:36 schreef Vicky het volgende:
Is het baby Kippi?
:?
  Moderator dinsdag 30 november 2010 @ 18:57:23 #279
5428 crew  miss_sly
pi_89352955
Dames met puckabag: wat draagt jullie kind in de puckabag met dit weer, als je dus de wintervariant dubbeldik gebruikt?

Hij is binnen en wat issie mooi en fijn en zacht en warm O+
  dinsdag 30 november 2010 @ 19:15:08 #280
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_89353684
Estrys, brrr die trap klinkt eng, maar ik weet uit ervaring dat alle trappen wennen (ook steile, wiebelende), maar als je een kleine dreumes bent is het natuurlijk iets anders. Jorja loopt/klimt hier eigenijk alleen de drie trapjes naar het slaapgedeelte zelf op, de rest van de trappen dragen we haar nog lekker.
DJMO, wat klinkt dat goed zeg!
Ssserpente, brrrr een loopoor!

Jorja is een beetje zieligjes, én ze heeft problemen met poepen én er komen volgens mij ontzettend veel tandjes tegelijkertijd door (ik zie zo in de gauwigheid -volgens mij is dit geen Nederlands he?- naast haar voortand 1, er is een hoektand onderweg en mijn vader had een kies gevoeld), dus ik denk dat we een leuke nacht tegemoet gaan oO/
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  dinsdag 30 november 2010 @ 19:20:00 #281
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_89353890
Estrys wenteltrappen ik zal er niet snel aan wennen, alhoewel die bij m'n nichtje is het een hele brede en niet stijl.

Gaf ik Roy vanavond te eten, alleen een half uur vroeger dan normaal, hij wilde dan ook niet zo enthouiast eten.
dus het maar terug weggezet en hem op normale tijd terug eten gegeven.
Alleen dat had ik beter niet kunnen doen, spugen wat Roy deed.
Zo sneu.
Heb hem met na een flesje melk lekker in bed gelegd, en het is stil.
Maar toen ik hem in bed legde zei hij vol overtuiging mama tegen mij O+ :D
pi_89354300
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:53 schreef mefke79 het volgende:

[..]

:?
nee dus...
zo heette dat formulier destijds bij Amber

Ik moest zo lachen vanavond. We hadden gegeten en Tess was uiteraard weer eens vies, overal lag rijst. Dus ik zeg: ga je mee Tess, gaan we douchen. Tess antwoord: jaaaa doesuh. Ik zeg, omdat ze al 3x achter elkaar onder de douche heeft gepoept: Tess niet gaan kakken he. Tess antwoord: ja kakkuh _O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 30 november 2010 @ 19:29:47 #283
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_89354381
Tess vind dat gewoon een hele grote pot ;)
pi_89354434
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:29 schreef _Bar_ het volgende:
Tess vind dat gewoon een hele grote pot ;)
moet haast wel. Amber had er ook een handje van hoor.. die poepte ALTIJD in het badje.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 30 november 2010 @ 19:31:22 #285
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_89354480
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:58 schreef mefke79 het volgende:
Krijg je altijd een vragenlijst thuisgestuurd voor de 15 maanden afspraak op het cb? Wij krijgen inene een lijst in de bus, zonder uitleg zonder iets erbij. Alleen de tijd waarop we verwacht worden, maar die had ik al staan, die afspraak hebben we zelf gemaakt. Ik snap em niet...
Nooit iets gezien van een vragenlijst, we wachten nu op een telefoontje van het cb uit, die komen met 1,5 jaar op huisbezoek.
  dinsdag 30 november 2010 @ 19:32:02 #286
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_89354513
Vicky kun je daar geen zindelijkheidstraining geven
pi_89354747
quote:
12s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:32 schreef _Bar_ het volgende:
Vicky kun je daar geen zindelijkheidstraining geven
whaha ja goed idee :D

Ik wacht ook op een telefoontje van het cb.. volgende week woensdag is mijn kleine meisje gewoon al weer 1,5!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 30 november 2010 @ 19:39:13 #288
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_89354880
Gaat snel he, dat de kleintjes groter worden.
dinsdag is Roy hier ook alweer 16 maand.
pi_89355067
lol Tess :D

Niels liep net gewoon een rondje in de kamer met zijn trui vast _O- :D *O*
Dat had Lente toch ook, dat ze alleen los durfte te lopen als ze iets vasthad?
  dinsdag 30 november 2010 @ 19:46:28 #290
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_89355208
Niels *O* Goed zo jongen nu alleen nog zonder trui, dat loopt vast nog net even fijner :P

Net even bij Roy wezen kijken en gelijk even gevoeld ofdat hij warm was, maar hij ligt heerlijk te slapen, en voelt heel normaal aan.
Valt weer mee dus.
  dinsdag 30 november 2010 @ 19:54:35 #291
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_89355625
Niels wat goed zeg!!!!!!
Tess, niet poepen onder de de doesh!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_89356295
Tess! :D Lekker het doucheputje volkakken. :Y)

Haha, Niels, fijn he, wat houvast? :P Lente deed dat ook idd. Die liep met een veer en met het stofzuigersnoer.

pi_89356355
Nou dat deed ze van de week Sserpente _O- :X

*O* Goed zo Niels!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator dinsdag 30 november 2010 @ 20:19:09 #294
5428 crew  miss_sly
pi_89356872
Jeeh NIels *O*

haha Tess! Wel gemakkelijk zo'n grote plee, kun je zeker niet naast poepen :P
pi_89357575
Tess :D

Niels *O* *O*

Mette vind het gewoon heel erg eng om 'los' te staan, ze zakt altijd gelijk ineen. Ik denk dat het hier dus nog wel even gaat duren..
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:35:41 #296
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_89357642
Wicki hier idem met Roy, al gaat het steeds een beetje beter, maar 2 seconden is echt wel de max ;)
pi_89358548
Rienk loopt al goed los, maar gaat pas echt hard met mijn fel roze riem achter zich aan slepend :')

Die wil trouwens weer niet slapen. Zal wel verwend zijn na 2 nachten er steeds uit mogen omdat hij het benauwd had }:| De medicijnen werken goed. Hij kan eigenlijk wel gewoon in bed, maar hij lijkt niet moe. Nou vooruit. nog één nachtje opblijven dan O+

Oh, dit is het dreumes topic :@ oeps. Tot over 3 weken O+ :W
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator dinsdag 30 november 2010 @ 20:55:25 #298
5428 crew  miss_sly
pi_89358655
haha Vlindur :W met een loslopend kind hoor je toch ook eigenlijk hier :Y
pi_89358716
Ja Vlindur, die van mij loopt nog lang niet en zit ook hier ;)
Rienk zo'n leuk mannetje O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_89358980
Ik mis jullie ook allemaal zo erg O+

Onze kabouter (72 cm en 8590 gram) loopt al een paar weekjes. Nog niet de marathon hoor, maar hij zet nu zo 20 stappen O+ Maar nu hij ziek is loopt hij wel een stuk minder, laat zich sneller door zn knieen zakken om te kruipen.

Edit- Hij ligt er in, hoop dat hij (door)slapen zal en morgen niet weer als een rochelend zeehondje wakker wordt ;(
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_89359089
Kom maar hoor Vlindur, gezellig!

Aiks Lente alweer een loopoor, tjonge dat houdt ook maar niet op he.
Wat fijn dat het toch goed blijft gaan zo met de bv Ssserpente!

Ko heel veel plezier morgen bij de kindjes. Oeke,veel succes voor jou....het zal misschien niet meevallen, maar het is vast heel leuk voor Ko.

Esmee, ook aan het stappen! Goed zeg!!!

Lars is nog steeds niet helemaal happy, wat er nou is? Geen idee. Het is ook niet zo dat hij nu heel ziek is, helemaal niet, maar hij jengelt veel, wil veel op de arm, of op schoot.... hij zit niet helemaal lekker in zijn vel, misschien komt er wel een tandje bij? Afgelopen nacht is hij volgens mij wel 10 keer wakker geweest (en normaal hoor je hem nooit snachts) Steeds even weer rechtleggen en doekje geven en het was weer goed (voor even)
Ben benieuwd wat de komende nacht gaat brengen.
Morgen naar Sinterklaas bij D op het werk, ben heel benieuwd. Maar Meike wil wel heel graag Lars' handje vasthouden dus dat komt vast goed.
Lars is echt dol op zijn grote zus, echt zo mooi om te zien! Als ze met elkaar knuffelen straalt hij helemaal, en ik smelt dan natuurlijk compleet weg....soooo cute
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')