Ko heeft al zijn tanden en kiezen al een hele tijd. Behalve de laatste 4 maar die komen volgens mij pas rond 2 jaar, toch toch ?quote:Op maandag 29 november 2010 13:51 schreef innepin het volgende:
Oeke, wat lastig dat ie zo laat slaapt. Hoe staat het met z'n tandjes en kiezen? Want niet slapen is hier onderdeel van een kiesje krijgen heb ik gemerkt (dat, en zielig zijn/hangerig/plakkerig/rode wangen/spuitpoep/kapotte billen).
Haha, nee hoor, dat zou wel heel apart zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 13:53 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Enne Oeke, mama papa beebie???? moet je ons iets vertellen of is Ko helderziend?![]()
Ja, dat ook ja! Zelfs kindjes die zelf lopen zijn beebie!quote:Op maandag 29 november 2010 14:04 schreef miss_sly het volgende:
oeke, hier ook, alles in een kinderwagen ofzo is een beejbie. En het grappige is: ook oudere kindjes (ouder dan zijzelf en iig groter) in een buggy worden beejbie genoemd
Ahhhquote:Op maandag 29 november 2010 14:13 schreef miss_sly het volgende:
We zijn hier iets aan het zoeken, Senna helpt me mee. Gaat op de grond zitten, koppie omlaag zodat ze onder de bank en de kast kan kijken (wat ik net deed), kijkt een keer en kijkt me dan aan: Neeej.
Als ik dan zeg: Hoe kan dat nou? met mijn handen in een 'wanhopig' gebaar opzij, dan zegt Senna "danou?" met hetzelfde handgebaar
Echt, nooit gedacht dat het zoo leuk zou zijn en je zo gek zou kunnen zijn op je kind
Excuséz le vertaal/typefoutquote:Op maandag 29 november 2010 13:36 schreef Twinkly het volgende:
Oh wow Roomsnoes, bedankt voor het vertalen!!Ik ga het in een documentje opslaan
Maar, bij een droge huid een creme die geen water en vet bevat? Wat voor creme dan wel?
Dat is niet naar van je, innepin, dat is menselijkquote:Op maandag 29 november 2010 14:43 schreef innepin het volgende:
[..]
AhhhWat knap ook van Senna! Gaat goed met haar woordenschat zeg!
Ik vind het echt heel naar van mezelf om te zeggen, maar mijn kind is momenteel helemaal niet zo leukZe is voornamelijk gewoon zielig omdat ze zo'n last heeft van die kies. Maar dat uit zich ook in eindeloze jengelbuien, niet willen slapen, de al eerder genoemde hysterische buien bij het naar bed brengen en midden in de nacht, niks willen, niet eten.
Ergens weet ik wel dat het waarschijnlijk beter zal gaan als a) de kies door is en b) het op het verbouwingsfront wat rustiger wordt, maar op het moment ben ik een beetje op
![]()
En eigenlijk is ze gewoon zielig dus dan vind ik het nog erger van mezelf dat ik d'r af en toe zo vervelend vind
Wat Roy hier doet smorgens, is al zijn knuffels hij heeft er 3 in zijn bed en zijn tuut uit bed gooien, en dan is hij heel zieligquote:Op maandag 29 november 2010 12:40 schreef miss_sly het volgende:
Het meest vreemde vind ik gewoon dat Senna altijd huilend wakker wordt. We gaan altijd meteen, er is niets aan de hand, maar die leuke berichtjes van mensen dat hun kind kletsend ofzo wakker wordt, dat herken ik niet en dat vind ik erg jammer.
Roy ligt alleen in een slaapzak, als ik hem onder een deken leg, vind ik hem altijd bovenop de deken ipv eronder, en dan slaapt hij ook gelijk minder lang want dat is natuurlijk koudquote:Op maandag 29 november 2010 13:40 schreef Memmel het volgende:
Vraagje. Wie van de kindjes hier slaapt er alleen in een slaapzak en wie niet meer?
Morris ligt nu nl in een winterslaapzak, verder geen deken. Maar ik wil 'm eigenlijk uit die slaapzak. Zou ik een dekentje in een dekbedhoes kunnen stoppen en zou dat warm genoeg zijn?
Anna lag al snel onder een dekbedje, maar daar is Morris me iets te beweeglijk voor.
Even nadenken hoor. Sasha zal ong. 2 jaar geweest zijn, want het was toen Oscar uit zijn wiegje over ging in het ledikantje.quote:Op maandag 29 november 2010 22:01 schreef miss_sly het volgende:
Hoe oud was Sasha toen hij in een bed sliep waar hij zelf uit kon?
Memmel je vergeet nog alstublieft erachteraan he?quote:Op maandag 29 november 2010 23:40 schreef Memmel het volgende:
stiemie, dat doet Morris ook! 'Papaaaaah! Die! Rinke!'
Ofwel:'moeder, zou ik wellicht nog een glaasje drinken mogen?'
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:42 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Memmel je vergeet nog alstublieft erachteraan he?
quote:
nee dus...quote:
moet haast wel. Amber had er ook een handje van hoor.. die poepte ALTIJD in het badje.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:29 schreef _Bar_ het volgende:
Tess vind dat gewoon een hele grote pot
Nooit iets gezien van een vragenlijst, we wachten nu op een telefoontje van het cb uit, die komen met 1,5 jaar op huisbezoek.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:58 schreef mefke79 het volgende:
Krijg je altijd een vragenlijst thuisgestuurd voor de 15 maanden afspraak op het cb? Wij krijgen inene een lijst in de bus, zonder uitleg zonder iets erbij. Alleen de tijd waarop we verwacht worden, maar die had ik al staan, die afspraak hebben we zelf gemaakt. Ik snap em niet...
whaha ja goed ideequote:Op dinsdag 30 november 2010 19:32 schreef _Bar_ het volgende:
Vicky kun je daar geen zindelijkheidstraining geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |