abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 30 november 2010 @ 09:42:08 #251
5428 crew  miss_sly
pi_89332619
Ik wil ook wel weten hoe het met je knie is, Sorbootje!

Isabeau is dus flink aan het kletsen O+ Leuk he? zeker als het steeds gerichter is en meer en meer op communicatie gaat lijken!

Fijn dat de verhuizing voor jan goed is verlopen, DJMO.

Seb klimgeit :o En lekker in de sneeuw, heerlijk!

Xenia, doe eens een foto van Xeentje met handschoentjes O+

twinkly, so far gaat het best aardig eigenlijk met het afbouwen. Sinds vorige week woensdag geen avondvoeding meer gegeven. Schaap heeft haar iedere avond in bed gelegd, met eigenlijk redelijk weinig drama. Wel wat huilen en de eerste avond was wel een drama, maar het gaat inmiddels goed! En sinds woensdag een paar nachten met 2 voedingen, een paar met 1 en een paar zonder, dus dat is ook hartstikke goed! Ik vermoed zelfs dat met de puckabag dadelijk ze niet meer komt voor een voeding!
Al met al vis ik haar 's ochtends blij uit bed voor een ochtendvoeding. Even kijken hoe lang dat goed gaat met mijn produktie, en anders hoe we dat gaan afbouwen. Het nieuwe jaar zonder bv starten vind ik wel een goed doel. Dan hebben we er bijna 18 maanden op zitten, en dan vind ik het echt mooi geweest.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_89332688
Ja hallo, ik blijf aan het pm'en :P Ik ga even knippen en plakken hoor Miss :P

En fijn dat het redelijk soepel gaat met afbouwen.
pi_89332778
Fijn dat het zo goed gaat Miss Sly! Ik duim dat ze gaat doorslapen ^O^
Je hebt best kans dat je productie nu zo stabiel is dat je nog wel een tijd een ochtendvoeding erin kunt houden. Dat lijkt mij zo fijn als Niels zover is, de dag lekker knus beginnen in bed O+
Niels drinkt 's morgens en 's nachts lang aan de borst. Overdag begint het steeds korter te worden en is hij bijvoorbeeld na drie slokjes alweer klaar.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_89332910
Doe mij ook een een pm-plakseltje, Sorbo.

Ik ben ook wel benieuwd naar Xeentje, Xenia!

Oeh, Seb, dat vereist wel wat aanpassingen idd.

Dat begint erop te lijken, Miss, fijn! Ik verwacht wel dat je productie stabiel genoeg is voor alleen een ochtendvoeding, hoor! Dat blijkt die van mij zelfs ineens te zijn! :o Ik postte van de week in het bv-topic nog dat er nog maar weinig uit lijkt te komen maar dat Lente genoegen lijkt te nemen met het ritueeltje, maar nu ik er eens goed op gelet heb, lijkt dat reuze mee te vallen. M'n borsten lijken 's ochtends iig toch nog redelijk vol te zitten en Lente klotst aardig na d'r ochtendvoeding. En dat zonder Domperidon en met Cinnarizine (die de productie zou afnemen). Ik snap er geen snars van, maar ben er erg blij mee!
pi_89332940
Klotsende Lente ftw ^O^ :P
Super fijn Ssserpente!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_89332997
sorbo pleur je plaksel effe op het bankje en Ssserpente, vertel jij ook even of je beter bent.
We kunnen driekus nog een keer of 2 Ab geven en dan is het op, gelukkig. Hij krijgt er echt hele smerige luiers van en zijn billen waren knalrood, zo zielig. Hij hoest nog erg, ben benieuwd hoe dat zonder Ab wordt.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Moderator dinsdag 30 november 2010 @ 10:00:56 #257
5428 crew  miss_sly
pi_89333012
Wat fijn Sserpente!
Ik vind de ochtendvoeding ook zo fijn en knus O+
Enige reden waarom ik die ook zou willen afbouwen, is heel egoistisch: ik zou zo graag weer gewoon mooie bh's kopen en dragen. Maar volgens de dame van de lingeriewinkel hieronder, kun je het beste pas weer nieuwe kopen een aantal maanden nadat je gestopt bent met bv. En ik wil zo graag!
pi_89333133
Oh jongens, ik ben wel bijgelezen maar heb lang niet alles paraat. :D

Morgen gaat Ko inderdaad voor het eerst wennen en ik vind het ineens retespannend!
Zo meteen hebben we kenningsmakingsgesprek.
Hebben jullie nog tips voor vragen enzo? Ik heb echt geen idee.
Boh, ik ben zo benieuwd hoe hij het gaat vinden. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_89333240
Oh Oeke, spannend hoor! Misschien nog wel spannender voor jou dan voor Ko!

Miss, kopen kan natuurlijk altijd en dan heb je misschien na een paar maanden weer een excuus om wéér nieuwe bh's te kopen. :D
pi_89333252
Arme Driekus met zijn rode billen. Akelig!
pi_89333685
Driekus :* voor je rode billen!
Fake it till you make it...
  dinsdag 30 november 2010 @ 10:59:36 #262
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_89334664
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_89334822
Oeke, spannend hoor :) Hij gaat het vast leuk vinden.

Hebben ze ook hele hoge traphekjes? Anders kan ik ook nog van twee hekjes 1 hoge maken natuurlijk.
Zal ik jullie even laten huiveren? :|W Mijn schoonvader heeft een open wenteltrap van de benedenverdieping tot de zolder. Als je naar beneden loopt vanaf de zolder kijk je zo de woonkamer in, een meter of zes naar beneden. Dus niet geschikt voor mensen met hoogtevrees en al helemaal niet voor kindjes. Ow en de trap wiebelt maar dat hoort zegt ie. :{w Ik heb er wakker van gelegen, maar na een weekend op en neer lopen vind ik het nu niet meer zo eng, je went er aan. Maar Seb mag niet alleen boven en niet op de trap. Dus traphekjes zijn zeker vereist.

De vriendin van mijn schoonvader heeft er nachtmerries van dus die zit mijn schoonvader aan te sporen dat hij er echt IETS aan moet doen. :) Komt goed. Over twee weken zit er een enorm hek voor de trap waarschijnlijk, haar kennende
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_89336413
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 23:40 schreef Memmel het volgende:
stiemie, dat doet Morris ook! 'Papaaaaah! Die! Rinke!'
Ofwel:'moeder, zou ik wellicht nog een glaasje drinken mogen?'
Memmel je vergeet nog alstublieft erachteraan he? }:|
pi_89336493
Estrys die trap klinkt inderdaad wel heel eng zeg :X
pi_89336536
quote:
12s.gif Op dinsdag 30 november 2010 11:42 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Memmel je vergeet nog alstublieft erachteraan he? }:|
_O-

Wij hebben de vertaling van:
Opa wilt u alstublieft even opstaan uit uw stoel om mij te helpen?

OPAAAA meekome }:|
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 30 november 2010 @ 12:50:11 #267
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89338980
Al die kletsende kindjes zijn <3

Vanmorgen wezen kijken op de Blokkendoos, iig leuke leidsters, die ondanks dat ik vorige week al zou komen kennismaken ( :?) en het heel druk hadden met verjaardagen, toch de tijd namen voor ons. Jan was dodelijk verlegen, ging achter aan m'n been hangen maar accepteerde wél een koekje van de juf :') Niet willen zwaaien etc, maar komt goed als we er vanaf 3 januari heen gaan. Ze waren met me eens dat het beter is dat het al vanaf jan. is, ipv maart zodat hij er goed gewend is als ik bevallen ben en niet het idee krijgt dat hij daar gedumpt wordt vanwege de baby.

Leuke van de blokkendoos is dat ze elke eerste maandag van de maand een koffie uurtje hebben voor de ouders, die dan ook wat langer met hun kind kunnen blijven spelen. Tof voor mij, omdat ik nog bijna niemand (met kinderen) uit de buurt ken hier. De supermarkt ligt op de route, dus dat is ook lekker, niet meer het hele dorp door kachelen om boodschappen te doen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_89344116
Krijg je altijd een vragenlijst thuisgestuurd voor de 15 maanden afspraak op het cb? Wij krijgen inene een lijst in de bus, zonder uitleg zonder iets erbij. Alleen de tijd waarop we verwacht worden, maar die had ik al staan, die afspraak hebben we zelf gemaakt. Ik snap em niet...
pi_89344171
Even bellen? Wij hebben alleen bij het 1e kennismakingsbezoek een vragenlijst gekregen. Daarna hebben ze ons opgegeven denk ik :P
pi_89344314
ik heb geen vragenlijst gezien volgens mij. Iig niet over Seb. Wel iets over de tevredenheid over het CB of zo meen ik.
pi_89344325
Ik had de hoop dat ze ons ook opgegeven hadden...niet dus. Of misschien wel...Tis een beroepsafwijking, maar ik denk dan: briefje met uitleg erbij was 100x makkelijker geweest. Maar goed, ik vul braaf in (er staat echt werkelijk niets schokkends in, ' denkt u dat uw kind goed hoort?' ' Denkt u dat uw kind goed ziet?' ) en hoor het dan wel weer.
pi_89345054
Wij kregen er wel een bij Amber, mefke.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_89345107
hij is ingevuld en zit al weer in het boekje. Ga eens kijken of ik zelf weer een keer mee kan, ben al heel lang niet meer geweest, het kan hier alleen op mijn man's vrije dag.
pi_89345161
Gatver, Estrys, dat klink zeker eng!

Geen idee, Mef, maar een begeleidend (ik schreef begeilend :') ) briefje was idd wel op z'n plek geweest.

Lente wordt as we speak pas wakker uit een middagdut van drie uur. Normaal slaapt ze max anderhalf uur. En ze heeft weer een loopoor en veel snot. :Y)
pi_89345387
Ssserpente, smakelijk eten met dat loopoor!
pi_89345406
dat staat trouwens raar loopoor...maar goed. Succes er mee dus. Hopelijk is het van korte duur.
pi_89345468
Is het baby Kippi?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_89346148
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:36 schreef Vicky het volgende:
Is het baby Kippi?
:?
  Moderator dinsdag 30 november 2010 @ 18:57:23 #279
5428 crew  miss_sly
pi_89352955
Dames met puckabag: wat draagt jullie kind in de puckabag met dit weer, als je dus de wintervariant dubbeldik gebruikt?

Hij is binnen en wat issie mooi en fijn en zacht en warm O+
  dinsdag 30 november 2010 @ 19:15:08 #280
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_89353684
Estrys, brrr die trap klinkt eng, maar ik weet uit ervaring dat alle trappen wennen (ook steile, wiebelende), maar als je een kleine dreumes bent is het natuurlijk iets anders. Jorja loopt/klimt hier eigenijk alleen de drie trapjes naar het slaapgedeelte zelf op, de rest van de trappen dragen we haar nog lekker.
DJMO, wat klinkt dat goed zeg!
Ssserpente, brrrr een loopoor!

Jorja is een beetje zieligjes, én ze heeft problemen met poepen én er komen volgens mij ontzettend veel tandjes tegelijkertijd door (ik zie zo in de gauwigheid -volgens mij is dit geen Nederlands he?- naast haar voortand 1, er is een hoektand onderweg en mijn vader had een kies gevoeld), dus ik denk dat we een leuke nacht tegemoet gaan oO/
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  dinsdag 30 november 2010 @ 19:20:00 #281
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_89353890
Estrys wenteltrappen ik zal er niet snel aan wennen, alhoewel die bij m'n nichtje is het een hele brede en niet stijl.

Gaf ik Roy vanavond te eten, alleen een half uur vroeger dan normaal, hij wilde dan ook niet zo enthouiast eten.
dus het maar terug weggezet en hem op normale tijd terug eten gegeven.
Alleen dat had ik beter niet kunnen doen, spugen wat Roy deed.
Zo sneu.
Heb hem met na een flesje melk lekker in bed gelegd, en het is stil.
Maar toen ik hem in bed legde zei hij vol overtuiging mama tegen mij O+ :D
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_89354300
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:53 schreef mefke79 het volgende:

[..]

:?
nee dus...
zo heette dat formulier destijds bij Amber

Ik moest zo lachen vanavond. We hadden gegeten en Tess was uiteraard weer eens vies, overal lag rijst. Dus ik zeg: ga je mee Tess, gaan we douchen. Tess antwoord: jaaaa doesuh. Ik zeg, omdat ze al 3x achter elkaar onder de douche heeft gepoept: Tess niet gaan kakken he. Tess antwoord: ja kakkuh _O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 30 november 2010 @ 19:29:47 #283
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_89354381
Tess vind dat gewoon een hele grote pot ;)
pi_89354434
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:29 schreef _Bar_ het volgende:
Tess vind dat gewoon een hele grote pot ;)
moet haast wel. Amber had er ook een handje van hoor.. die poepte ALTIJD in het badje.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 30 november 2010 @ 19:31:22 #285
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_89354480
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:58 schreef mefke79 het volgende:
Krijg je altijd een vragenlijst thuisgestuurd voor de 15 maanden afspraak op het cb? Wij krijgen inene een lijst in de bus, zonder uitleg zonder iets erbij. Alleen de tijd waarop we verwacht worden, maar die had ik al staan, die afspraak hebben we zelf gemaakt. Ik snap em niet...
Nooit iets gezien van een vragenlijst, we wachten nu op een telefoontje van het cb uit, die komen met 1,5 jaar op huisbezoek.
  dinsdag 30 november 2010 @ 19:32:02 #286
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_89354513
Vicky kun je daar geen zindelijkheidstraining geven
pi_89354747
quote:
12s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:32 schreef _Bar_ het volgende:
Vicky kun je daar geen zindelijkheidstraining geven
whaha ja goed idee :D

Ik wacht ook op een telefoontje van het cb.. volgende week woensdag is mijn kleine meisje gewoon al weer 1,5!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 30 november 2010 @ 19:39:13 #288
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_89354880
Gaat snel he, dat de kleintjes groter worden.
dinsdag is Roy hier ook alweer 16 maand.
pi_89355067
lol Tess :D

Niels liep net gewoon een rondje in de kamer met zijn trui vast _O- :D *O*
Dat had Lente toch ook, dat ze alleen los durfte te lopen als ze iets vasthad?
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 30 november 2010 @ 19:46:28 #290
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_89355208
Niels *O* Goed zo jongen nu alleen nog zonder trui, dat loopt vast nog net even fijner :P

Net even bij Roy wezen kijken en gelijk even gevoeld ofdat hij warm was, maar hij ligt heerlijk te slapen, en voelt heel normaal aan.
Valt weer mee dus.
  dinsdag 30 november 2010 @ 19:54:35 #291
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_89355625
Niels wat goed zeg!!!!!!
Tess, niet poepen onder de de doesh!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_89356295
Tess! :D Lekker het doucheputje volkakken. :Y)

Haha, Niels, fijn he, wat houvast? :P Lente deed dat ook idd. Die liep met een veer en met het stofzuigersnoer.

pi_89356355
Nou dat deed ze van de week Sserpente _O- :X

*O* Goed zo Niels!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator dinsdag 30 november 2010 @ 20:19:09 #294
5428 crew  miss_sly
pi_89356872
Jeeh NIels *O*

haha Tess! Wel gemakkelijk zo'n grote plee, kun je zeker niet naast poepen :P
pi_89357575
Tess :D

Niels *O* *O*

Mette vind het gewoon heel erg eng om 'los' te staan, ze zakt altijd gelijk ineen. Ik denk dat het hier dus nog wel even gaat duren..
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:35:41 #296
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_89357642
Wicki hier idem met Roy, al gaat het steeds een beetje beter, maar 2 seconden is echt wel de max ;)
pi_89358548
Rienk loopt al goed los, maar gaat pas echt hard met mijn fel roze riem achter zich aan slepend :')

Die wil trouwens weer niet slapen. Zal wel verwend zijn na 2 nachten er steeds uit mogen omdat hij het benauwd had }:| De medicijnen werken goed. Hij kan eigenlijk wel gewoon in bed, maar hij lijkt niet moe. Nou vooruit. nog één nachtje opblijven dan O+

Oh, dit is het dreumes topic :@ oeps. Tot over 3 weken O+ :W
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator dinsdag 30 november 2010 @ 20:55:25 #298
5428 crew  miss_sly
pi_89358655
haha Vlindur :W met een loslopend kind hoor je toch ook eigenlijk hier :Y
pi_89358716
Ja Vlindur, die van mij loopt nog lang niet en zit ook hier ;)
Rienk zo'n leuk mannetje O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_89358980
Ik mis jullie ook allemaal zo erg O+

Onze kabouter (72 cm en 8590 gram) loopt al een paar weekjes. Nog niet de marathon hoor, maar hij zet nu zo 20 stappen O+ Maar nu hij ziek is loopt hij wel een stuk minder, laat zich sneller door zn knieen zakken om te kruipen.

Edit- Hij ligt er in, hoop dat hij (door)slapen zal en morgen niet weer als een rochelend zeehondje wakker wordt ;(
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')