quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:28 schreef Zombiehoofd het volgende:
Geen pvv gestemd en ga dat ook weer niet doen.
indd, die optie miste ik ook in de OPquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:28 schreef Zombiehoofd het volgende:
Dat zal de meerderheid zeggen idd. Ik wil zien wat de PVV stemmers vinden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:28 schreef Zombiehoofd het volgende:
Die optie is niet relevantquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:31 schreef peejdorie het volgende:
[..]
indd, die optie miste ik ook in de OP
Ja natuurlijk. Want dit is ook een steekproef die de realiteit zou moeten weergeven. Straks belt nog iemand de krant en plaatsen ze het morgen op de voorpagina!quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:35 schreef OpperTokkie het volgende:
En hoe controleert TS of er niet een zwerm kansloze jaloerse PvdAerts of SPerts optie 2 kiest?
Je weet maar nooit met die linkse hobbies.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:37 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Want dit is ook een steekproef die de realiteit zou moeten weergeven. Straks belt nog iemand de krant en plaatsen ze het morgen op de voorpagina!
Tja.. Hoe betrouwbaar is Maurice de Hond en hoe controleer je dat?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:35 schreef OpperTokkie het volgende:
En hoe controleert TS of er niet een zwerm kansloze jaloerse PvdAerts of SPerts optie 2 kiest?
Als mensen niet willen zeggen wat ze gestemd hebben, hebben ze PVV gestemd.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jammer dat er geen PVV-stemmers reageren.. Voor hen heeft TS dit topic gemaakt..
Ik intimideer buurtgenoten, en geef at random kopstoten aan voorbijgangers op koopavonden in drukke stadscentra, dus ditto.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:33 schreef Arglist het volgende:
Ik heb eeuwige trouw gezworen door door de brievenbus van mijn buren te pissen. Ik heb dus geen andere keus dan weer te stemmen.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als mensen niet willen zeggen wat ze gestemd hebben, hebben ze PVV gestemd.
Bij Algemeen Dagblad zou het niet de eerste keer zijn dat ze zulke amateurfouten maken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:37 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Want dit is ook een steekproef die de realiteit zou moeten weergeven. Straks belt nog iemand de krant en plaatsen ze het morgen op de voorpagina!
Dat is de vraag hier toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die mensen zijn alweer vergeten waar ze op gestemd hebben.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is de vraag hier toch helemaal niet?
En ik zie hier (bijna) alleen reacties als "ik heb geen PVV gestemd en ga dat ook weer niet doen". Dat geldt ook voor mij, maar daar heeft TS toch niets aan?![]()
Die wil juist de mening weten van mensen die dit jaar wél PVV hebben gestemd..![]()
Dit dus. Ik heb het gevoel dat de PVV achterban erg trouw is en wil dat het liefste van de PVV stemmers horen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ik zie hier (bijna) alleen reacties als "ik heb geen PVV gestemd en ga dat ook weer niet doen". Dat geldt ook voor mij, maar daar heeft TS toch niets aan?![]()
Die wil juist de mening weten van mensen die dit jaar wél PVV hebben gestemd..![]()
Die hebben alleen onderbuikgevoelens, geen meningen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat komt omdat er ook veel te bashen valt. Heerlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:01 schreef Individual het volgende:
Mensen, laat dit aub geen PVV bashtopic worden; daar zijn er al meer dan genoeg van!
Die reageren niet omdat er enkel gebashed wordt en het toch geen zin heeft om een discussie aan te gaan gezien ze overspoelt worden met termen als: tokkies, fascisten, aso's, tuig, nazi's.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die hebben alleen onderbuikgevoelens, geen meningen.
Is dat het? En ik maar denken omdat ze dan in fatsoenlijke taal en met een fatsoenlijke argumentatie meer dan drie regels zouden moeten typen.... Blijk ik me dus vergist te hebben. Maar hey, waag een poging zou ik zeggen, misschien is er toch nog iemand te vinden die ook echt inhoudelijk reageert.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die reageren niet omdat er enkel gebashed wordt en het toch geen zin heeft om een discussie aan te gaan gezien ze overspoelt worden met termen als: tokkies, fascisten, aso's, tuig, nazi's.
Dus wat heeft het voor zin om een discussie aan te gaan? Want diep wordt de discussie niet omdat het dood gemaakt wordt met oneliners en opmerkingen waar men niks mee kan
En waarom ook niet? Uit alles blijkt dat elk van die labels voor een groot deel op waarheid berust, of op zijn minst niet helemaal uit de lucht komen vallen. Ik hoor graag van een overtuigd PVV'er wat maakt dat die labels niet kloppen. Maar stiekem weten ze zelf ook wel hoe de vlag er bij hangt en daarom is het zo stil. De waarheid is hard.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die reageren niet omdat er enkel gebashed wordt en het toch geen zin heeft om een discussie aan te gaan gezien ze overspoelt worden met termen als: tokkies, fascisten, aso's, tuig, nazi's. Dus wat heeft het voor zin om een discussie aan te gaan? Want diep wordt de discussie niet omdat het dood gemaakt wordt met oneliners en opmerkingen waar men niks mee kan
Natuurlijk, en omgekeerd geldt niet hetzelfde. Een PVVer heeft het natuurlijk nooit overquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die reageren niet omdat er enkel gebashed wordt en het toch geen zin heeft om een discussie aan te gaan gezien ze overspoelt worden met termen als: tokkies, fascisten, aso's, tuig, nazi's.
Dus wat heeft het voor zin om een discussie aan te gaan? Want diep wordt de discussie niet omdat het dood gemaakt wordt met oneliners en opmerkingen waar men niks mee kan
Of PvdA want sinds Job Cohen daar de boel verprutst durft niemand meer toe te geven dat ze op deze partij hebben gestemd. Er zijn er zelfs een heleboel die overstappen naar de SP van Flappiequote:Op vrijdag 26 november 2010 12:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:28 schreef Zombiehoofd het volgende:
Is totaal niet vergelijkbaar. Bij de PVV zijn het nu wel heel veel relletjes, bij de PvdA zijn het er ongeveer evenveel maar zijn hebben veel meer bestuurders.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:20 schreef fokthesystem het volgende:
Als je ziet hoeveel leden en stemmers bijv. de pvda trouw bleven de afgelopen decennia, is er voor de pvv zeker hoop.
Ik ga de lijst niet weer zoeken, bij de pvda zijn het er veel meer, erger ook. Dat ze meer jaren hadden en meer bestuurders, uiteraard, open deur. Anderzijds is dat geen pre ook weer, want ondanks de langere looptijd en niet-nieuwe bobo's in besturen, toch nog zat ellende bij de pvda. De zelfreiniging in de politiek is ook daar bijna nihil.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:24 schreef TomLievense het volgende:
Is totaal niet vergelijkbaar. Bij de PVV zijn het nu wel heel veel relletjes, bij de PvdA zijn het er ongeveer evenveel maar zijn hebben veel meer bestuurders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |