quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:28 schreef Zombiehoofd het volgende:
Geen pvv gestemd en ga dat ook weer niet doen.
indd, die optie miste ik ook in de OPquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:28 schreef Zombiehoofd het volgende:
Dat zal de meerderheid zeggen idd. Ik wil zien wat de PVV stemmers vinden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:28 schreef Zombiehoofd het volgende:
Die optie is niet relevantquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:31 schreef peejdorie het volgende:
[..]
indd, die optie miste ik ook in de OP
Ja natuurlijk. Want dit is ook een steekproef die de realiteit zou moeten weergeven. Straks belt nog iemand de krant en plaatsen ze het morgen op de voorpagina!quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:35 schreef OpperTokkie het volgende:
En hoe controleert TS of er niet een zwerm kansloze jaloerse PvdAerts of SPerts optie 2 kiest?
Je weet maar nooit met die linkse hobbies.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:37 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Want dit is ook een steekproef die de realiteit zou moeten weergeven. Straks belt nog iemand de krant en plaatsen ze het morgen op de voorpagina!
Tja.. Hoe betrouwbaar is Maurice de Hond en hoe controleer je dat?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:35 schreef OpperTokkie het volgende:
En hoe controleert TS of er niet een zwerm kansloze jaloerse PvdAerts of SPerts optie 2 kiest?
Als mensen niet willen zeggen wat ze gestemd hebben, hebben ze PVV gestemd.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jammer dat er geen PVV-stemmers reageren.. Voor hen heeft TS dit topic gemaakt..
Ik intimideer buurtgenoten, en geef at random kopstoten aan voorbijgangers op koopavonden in drukke stadscentra, dus ditto.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:33 schreef Arglist het volgende:
Ik heb eeuwige trouw gezworen door door de brievenbus van mijn buren te pissen. Ik heb dus geen andere keus dan weer te stemmen.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als mensen niet willen zeggen wat ze gestemd hebben, hebben ze PVV gestemd.
Bij Algemeen Dagblad zou het niet de eerste keer zijn dat ze zulke amateurfouten maken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:37 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Want dit is ook een steekproef die de realiteit zou moeten weergeven. Straks belt nog iemand de krant en plaatsen ze het morgen op de voorpagina!
Dat is de vraag hier toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als mensen niet willen zeggen wat ze gestemd hebben, hebben ze PVV gestemd.
Die mensen zijn alweer vergeten waar ze op gestemd hebben.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is de vraag hier toch helemaal niet?
En ik zie hier (bijna) alleen reacties als "ik heb geen PVV gestemd en ga dat ook weer niet doen". Dat geldt ook voor mij, maar daar heeft TS toch niets aan?![]()
Die wil juist de mening weten van mensen die dit jaar wél PVV hebben gestemd..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |