Maar je kunt je eerste argument nog niet echt kracht bijzetten is het niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind het nog steeds triest als je doelbewust iemand pijn doet, en van begin af aan vind ik het al onverantwoordelijk
al lang gedaanquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:52 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Maar je kunt je eerste argument nog niet echt kracht bijzetten is het niet.
ga even lekker buiten spelen ofzoquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:54 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik dan gemist. Waar precies?
quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:12 schreef Zith het volgende:
Deed ik vroeger ook als kind
Of de kliko tegen een deur (die naar binnen opent) aan zetten en aanbellen, deden ze de deur open viel zo die kliko de gang binnen en alles zo onder de rottende eieren en vis enzo![]()
![]()
Het gegeven dat het erger met dat ventje af had kunnen lopen is waar, maar! (er is altijd een maar) dat ventje had er ook rekening mee kunnen houden dat het eens een keer niet volgens zijn plan zou lopen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind het nog steeds triest als je doelbewust iemand pijn doet, en van begin af aan vind ik het al onverantwoordelijk
TS doet helemaal niet doelbewust iemand pijn, wat is dat voor vreemde aanname. Die jongen trapt nog altijd zelf tegen die bak aan hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja als je het niet eens bent met zulke infatiele ptaktijken ben je gelijk zuur, de wereld is zwart wit jaquote:
Das je goed recht om het af te keuren. Infantiel? Ja! Doeltreffend? Dat moet nog blijken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja als je het niet eens bent met zulke infatiele ptaktijken ben je gelijk zuur, de wereld is zwart wit ja_”
Oeh noes iemand keurt de grap van ts boehoe
Stelselmatig het zelfde grapje uithalen valt bij mij nog altijd onder terreur hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:18 schreef LWD-Godius het volgende:
Terroristjes, is dat een nieuw stopwoordje in de Nederlandse taal ofzo?
Zijn gewoon wat pubers die wat kattenkwaad uithalen.
ik begrijp je frustratie ook wel hoor dat je container steeds om ligt , ik had het alleen anders opgelost, ik had ze er op aangesproken en zo de schrik in de kleren gejaagd, kennelijk had je tijd zat, een container vullen met stenen doe je niet als je druk bentquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:15 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Das je goed recht om het af te keuren. Infantiel? Ja! Doeltreffend? Dat moet nog blijken.
Eigenlijk wel, want er horen natuurlijk geen bakstenen in.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:21 schreef Watertornado het volgende:
Geweldig dit. En jij hoeft je toch niet te verantwoorden voor wat je in je vuilnisbak doet?
Mijn ervaring over "ergens iets van zeggen" is dat er daarna nog harder tegenin gegaan wordt. Vooral door landgenoten van die leeftijd in groepsverband. Als je tegenwoordig beschaafd ergens iets van zegt.. werkt niet meer. Voorbeeldje, in de trein laatst. Ik zat in een stiltecoupe zo rond een uurtje of 6:30, het slaap zat nog in mijn ogen en wou nog even rust voordat ik de drukte inging.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:21 schreef IDisposable het volgende:
TS slappe zak. Ga dan buiten staan om ze op te wachten en aan te spreken.
Die gasten moeten elke dag voorbij je huis. Dus als je ze een keer flink van repliek dient, dan passen ze meestal wel op (of ben jij iemand met een timide uitstraling?). En als het echt uit de klauwen loopt kan je ook even de school binnenwandelen en de conciėrge de overlastbezorgers eruit laten pikken. Kortom, genoeg manieren om het anders aan te pakken voordat je overgaat tot het bewust aan doen van lichamelijk leed (ja, ik vind het bewust aangezien het zorgvuldig gepland was en de kans zeer aannemelijk was dat ze ertegenaan zouden schoppen). Jij bent de volwassene dus denk eerst even na...quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:29 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Mijn ervaring over "ergens iets van zeggen" is dat er daarna nog harder tegenin gegaan wordt. Vooral door landgenoten van die leeftijd in groepsverband. Als je tegenwoordig beschaafd ergens iets van zegt.. werkt niet meer. Voorbeeldje, in de trein laatst. Ik zat in een stiltecoupe zo rond een uurtje of 6:30, het slaap zat nog in mijn ogen en wou nog even rust voordat ik de drukte inging.
2 dames van een jaartje of 16/17 die nogal dwars reageerde op mijn uiterst beschaafde opmerking "Mag ik jullie er aan herinneren dat dit een stiltecoupe is?"
Toen kreeg ik te horen "Als je wilt slapen, dan had je dat maar thuis moeten doen" om vervolgens vrolijk door te kleppen over H&M jurkjes voor 20 euro....![]()
Dan kan je 2 dingen doen... het laten rusten of er op jouw beurt keihard tegen in gaan.
Met dezelfde insteek heb ik deze streek uitgehaald, niet met verbale discussie, maar met fysieke repercussie.
Nu ik er zo over nadenk, had ik het ook kunnen combineren.. zelf in de kliko gaan zitten, is toch gauw een kilootje of honderden dan ze daarna er "op aanspreken"
bovendien was dat wel degelijk zijn doelquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:37 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Die gasten moeten elke dag voorbij je huis. Dus als je ze een keer flink van repliek dient, dan passen ze meestal wel op (of ben jij iemand met een timide uitstraling?). En als het echt uit de klauwen loopt kan je ook even de school binnenwandelen en de conciėrge de overlastbezorgers eruit laten pikken. Kortom, genoeg manieren om het anders aan te pakken voordat je overgaat tot het bewust aan doen van lichamelijk leed (ja, ik vind het bewust aangezien het zorgvuldig gepland was en de kans zeer aannemelijk was dat ze ertegenaan zouden schoppen). Jij bent de volwassene dus denk eerst even na...
maar goed dit is fok en als je zo iets afkeurt dan ben je de gebeten hondquote:Met dezelfde insteek heb ik deze streek uitgehaald, niet met verbale discussie, maar met fysieke repercussie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |