Zo fucking what als je het volzet met stenen. Had hij maar niet ertegenaan moeten trappen vanaf z'n fietsquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:05 schreef LangeJan het volgende:
Alleen 1 van die terroristjes was zo slim om het huisnummer op mijn kliko af te lezen. Ik moet mogelijk straks gaan verklaren waarom mijn kliko vol zat met stenen, maar ik heb mijn smoes denk ik wel klaar... dat ze hem gewoon niet leeggegooid hebben omdat ie te zwaar was en anders? Poging tot doodslag zal het wel niet worden toch?
Wel filmenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:33 schreef Dwan het volgende:
Briljante actie TS hehehe zou die kut kinderen leren.
Bij mij trekken de buurt Mocro's vaak aan mijn bel en vertikken het te rennen. Te lui?? of snappen ze nu gewoon niet dat je moet bellen en rennen??
Anyways, volgende keer denk ik dat ik de deur is open doe en de hond los laat. Klein detail is dat het een Deensedog is. hehehe.
Plak een punaise op je belquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:33 schreef Dwan het volgende:
Bij mij trekken de buurt Mocro's vaak aan mijn bel en vertikken het te rennen. Te lui?? of snappen ze nu gewoon niet dat je moet bellen en rennen??
Anyways, volgende keer denk ik dat ik de deur is open doe en de hond los laat. Klein detail is dat het een Deensedog is. hehehe.
Ja, idd, wij zijn nu dik 9 uur verder en heb nog niks gehoord. Papa en mama zullen vast al thuis zijn van het werkquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:39 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Zo fucking what als je het volzet met stenen. Had hij maar niet ertegenaan moeten trappen vanaf z'n fiets
filmpje??quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:17 schreef Quannum het volgende:
![]()
![]()
Doet me denken aan die kerel die een sneeuwman rond een brandkraan had gemaakt omdat er iemand de sneeuwmannen met zijn auto omverreed.
BOEM!
Zou een varkenslederen belknop nemenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:33 schreef Dwan het volgende:
GT5, sowieso baasquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:18 schreef Hooidraad het volgende:
TS neemt een hele dag vrij om te gamen? Baas.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:27 schreef PeZu het volgende:
ik hoop dat je je huisnummer van je container hebt gehaald want dat had ik wel even bekeken en wraak genomen tot dat je gek werd van ellende
Wat voor droeftoeter ben je als je een goeie grap niet kunt waarderen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:35 schreef PeZu het volgende:
btw wat voor droeftoeter ben je als je doelbewust kinderen pijn doet omdat je container (get over it ) omgetrapt wordt?
Dat heet opvoedenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:35 schreef PeZu het volgende:
btw wat voor droeftoeter ben je als je doelbewust kinderen pijn doet omdat je container (get over it ) omgetrapt wordt?
haha wat een grap kinderen pijn doenquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:12 schreef Quadrophenia1 het volgende:
[..]
Wat voor droeftoeter ben je als je een goeie grap niet kunt waarderen?
ja en dit is de enige manier jaquote:
Nee, maar wel een hele leuke en efficiente.quote:
ja want alleen dan kun je het niet eens zijn met zulke trieste praktijkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, maar wel een hele leuke en efficiente.
Maar hoe jij er in zit zal je wel geweldige kutkoters hebben, en dat is ook rechtvaardigheid
Gezien het feit dat jij je meer opwind over een lik op stuk actie dan over kutkoters, ja, dat denk ik wel. Maar geloof lekker verder in je engeltjes hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want alleen dan kun je het niet eens zijn met zulke trieste praktijken_!
ik wind me niet op, tweede domme aanname die je maakt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gezien het feit dat jij je meer opwind over een lik op stuk actie dan over kutkoters, ja, dat denk ik wel. Maar geloof lekker verder in je engeltjes hoor.
nog zo'n domme aannamequote:Op zaterdag 27 november 2010 11:10 schreef cool15 het volgende:
PeZU is waarschijnlijk een van die mensen die de kliko omtrapte
PeZU is de inspitatie voor de vrouw van Rev Lovejoy in de Simpsons, wist je dat?quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:10 schreef cool15 het volgende:
PeZU is waarschijnlijk een van die mensen die de kliko omtrapte
Ontzettende trutquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
haha wat een grap kinderen pijn doen![]()
[..]
ja en dit is de enige manier ja_!
aaah, je mond is gesnoerd nu ga je maar filmpjes plaatsen die nergens op slaanquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
PeZU is de inspitatie voor de vrouw van Rev Lovejoy in de Simpsons, wist je dat?
Waar doet hij ze pijn dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:35 schreef PeZu het volgende:
doe niet zo domquote:
Gesnoerd? Moi?quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
aaah, je mond is gesnoerd nu ga je maar filmpjes plaatsen die nergens op slaan
quote:
Je wil een youube-link? kan hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:31 schreef FeestBoek het volgende:
Dit topic is natuurlijk erg ongeloofwaardig zonder youtube-link.
kennelijk denk je helemaal nietquote:
Haaaaa! Haaaa! Haaaa!quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:32 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je wil een youube-link? kan hoor.
je vraagt er zelf omquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |