Zo fucking what als je het volzet met stenen. Had hij maar niet ertegenaan moeten trappen vanaf z'n fietsquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:05 schreef LangeJan het volgende:
Alleen 1 van die terroristjes was zo slim om het huisnummer op mijn kliko af te lezen. Ik moet mogelijk straks gaan verklaren waarom mijn kliko vol zat met stenen, maar ik heb mijn smoes denk ik wel klaar... dat ze hem gewoon niet leeggegooid hebben omdat ie te zwaar was en anders? Poging tot doodslag zal het wel niet worden toch?
Wel filmenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:33 schreef Dwan het volgende:
Briljante actie TS hehehe zou die kut kinderen leren.
Bij mij trekken de buurt Mocro's vaak aan mijn bel en vertikken het te rennen. Te lui?? of snappen ze nu gewoon niet dat je moet bellen en rennen??
Anyways, volgende keer denk ik dat ik de deur is open doe en de hond los laat. Klein detail is dat het een Deensedog is. hehehe.
Plak een punaise op je belquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:33 schreef Dwan het volgende:
Bij mij trekken de buurt Mocro's vaak aan mijn bel en vertikken het te rennen. Te lui?? of snappen ze nu gewoon niet dat je moet bellen en rennen??
Anyways, volgende keer denk ik dat ik de deur is open doe en de hond los laat. Klein detail is dat het een Deensedog is. hehehe.
Ja, idd, wij zijn nu dik 9 uur verder en heb nog niks gehoord. Papa en mama zullen vast al thuis zijn van het werkquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:39 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Zo fucking what als je het volzet met stenen. Had hij maar niet ertegenaan moeten trappen vanaf z'n fiets
filmpje??quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:17 schreef Quannum het volgende:
![]()
![]()
Doet me denken aan die kerel die een sneeuwman rond een brandkraan had gemaakt omdat er iemand de sneeuwmannen met zijn auto omverreed.
BOEM!
Zou een varkenslederen belknop nemenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:33 schreef Dwan het volgende:
GT5, sowieso baasquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:18 schreef Hooidraad het volgende:
TS neemt een hele dag vrij om te gamen? Baas.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:27 schreef PeZu het volgende:
ik hoop dat je je huisnummer van je container hebt gehaald want dat had ik wel even bekeken en wraak genomen tot dat je gek werd van ellende
Wat voor droeftoeter ben je als je een goeie grap niet kunt waarderen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:35 schreef PeZu het volgende:
btw wat voor droeftoeter ben je als je doelbewust kinderen pijn doet omdat je container (get over it ) omgetrapt wordt?
Dat heet opvoedenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:35 schreef PeZu het volgende:
btw wat voor droeftoeter ben je als je doelbewust kinderen pijn doet omdat je container (get over it ) omgetrapt wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |