Dat zou wel een episch stukje film geweest zijn... maar in het kader van mogelijke vervolging voor mishandeling heb ik het juist niet gefilmd. Ik denk daar misschien teveel voor vooruit. Ik ga in ieder geval niet mijn eigen graf graven door zelf bewijslast te creerenquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wel goed voor ze
Jammer dat je het niet gefilmd had
Toch een puike actiequote:Op vrijdag 26 november 2010 12:13 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Dat zou wel een episch stukje film geweest zijn... maar in het kader van mogelijke vervolging voor mishandeling heb ik het juist niet gefilmd. Ik denk daar misschien teveel voor vooruit. Ik ga in ieder geval niet mijn eigen graf graven door zelf bewijslast te creeren
duidelijk de op niet goed gelezen...quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Toch een puike actieEr stond toch geen huisnummer op je kliko he?
het is ochtendquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:15 schreef blessed19 het volgende:
[..]
duidelijk de op niet goed gelezen...
gooi het in WGR, dan weet je zeker wat er kan gebeuren.
Zie editquote:
Daar ga ik gemakshalve wel vanuit. Of ze moeten nu eerst gaan controleren of die echt leeg isquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:17 schreef tdrone het volgende:
haha goede actie bne benieuwd of ze het nog eens proberen
hebben wij eens om zo een stenen paal gedaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:17 schreef Quannum het volgende:
![]()
![]()
Doet me denken aan die kerel die een sneeuwman rond een brandweerkraan had gemaakt omdat er iemand de sneeuwmannen met zijn auto omverreed.
BOEM!
Dat dus.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Opvoedkundig waardevol.
Als het mijn zoon was geweest had ie er nog een rotschop bij kunnen krijgen
Het slaat eigenlijk nergens op, maar toch zijn zulke acties altijd leukquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:30 schreef _GdR_ het volgende:
dit hebben we een keer op school gedaan met een colablikje. cement erin en vast gemaakt op de grond. kwam er iemand aan die het blik wou weg trappen. BAM 2 tenen gebroken. lekker voorm
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:30 schreef _GdR_ het volgende:
dit hebben we een keer op school gedaan met een colablikje. cement erin en vast gemaakt op de grond. kwam er iemand aan die het blik wou weg trappen. BAM 2 tenen gebroken. lekker voorm
matige lemming, maar toch... wel leuk dat er van dit geniaal topic lemmingen komenquote:
Ik zou de ouders de kost niet willen geven die boos worden op TS omdat hun engeltje zich pijn heeft gedaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:37 schreef TheKC het volgende:
Goede actie van je TS. Krijg je geen problemen mee denk ik, wat gaat het jochie zeggen? Dat ie gevallen is tijdens het omschoppen van een vuilnisbak? Zullen z'n ouders leuk vinden
Dat komt omdat ouders dan worden geconfronteerd met hun eigen falen in de opvoedingquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zou de ouders de kost niet willen geven die boos worden op TS omdat hun engeltje zich pijn heeft gedaan
Denk niet dat die Lombrozo's dat registreren en vooral primair handelenquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat komt omdat ouders dan worden geconfronteerd met hun eigen falen in de opvoeding
ach, elk kind is wel ondeugend in zijn leven.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zou de ouders de kost niet willen geven die boos worden op TS omdat hun engeltje zich pijn heeft gedaan
Kind komt met gebroken poot thuis.... Wat zal zn ma vragen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:46 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Geweldige actie!!![]()
Krijg je geen problemen mee, want jij kan toch niet weten dat hun die bakken om willen schoppenDat mag immers niet, en jij wilde van je puin af
![]()
![]()
En sowieso.. Denk jij dat die kwallen thuis gaan vertellen dat ze probeerde kliko's om te schoppen?Denk het niet..
"Ben gevallen met m'n fiets"quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:13 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Kind komt met gebroken poot thuis.... Wat zal zn ma vragen?
Heeft ie een beste gooi gemaakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |