jaquote:Op donderdag 18 november 2010 12:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Kijken ze serieus wat er in je afvalbak zit?
Ze moesten wel kijken blijkbaar bak was amper te bewegen zo zwaarquote:Op donderdag 18 november 2010 12:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Kijken ze serieus wat er in je afvalbak zit?
Ik heb het over een DUO bak.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:47 schreef marcel-o het volgende:
trouwes, die biobak is er niet voor niets![]()
bio? snappie um, biologisch afbreekbaar afval.
Nou nou wat asociaal.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:47 schreef Rectum het volgende:
TS verdient drie 30x30-tegels door zijn voorruit met zijn asociale gedrag.
quote:Op donderdag 18 november 2010 12:47 schreef Rectum het volgende:
TS verdient drie 30x30-tegels door zijn voorruit met zijn asociale gedrag.
Dat filmen (camera achterop) kan de chauffeur zien of de mannen klaar zijn met legen en dat hij dus verder kan doorrijden. Dat denk ik teminste nog logisch ook.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:50 schreef Daniel1976 het volgende:
Geloof niet dat camoufleren zo goed werkt.
Ze filmen toch op het moment dat ie leeg gekieperd wordt?
Dag moraalriddertje!quote:Op donderdag 18 november 2010 12:53 schreef Skylark. het volgende:
Goed zo TS, ik ben het helemaal met je eens dat het om jezelf draait in deze Nederlandse samenleving. Naar de stort rijden is veel moeite, dus ik zou ze ook gewoon in die bak doen. Waarom sociaal doen? Nee, het draait om mij en mij alleen.
Ja man, dat is precies hetzelfde.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dag moraalriddertje!![]()
Jij haalt toch wel het nietje uit het theezakje he?
En dan het theezakje in de biobak en het nietje op laten halen als oud-ijzer.
Door mijn briefwisseling gebruikt lipton oa geen nietje meer.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Jij heb er ervaring mee?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wat heeft sociaal zijn te maken met een stoeptegel die in een duobak verdwijnt?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja man, dat is precies hetzelfde.
Goede vergelijking man. Echt top.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
quote:Op donderdag 18 november 2010 12:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wat heeft sociaal zijn te maken met een stoeptegel die in een duobak verdwijnt?
3 Stoeptegels, en er zijn gewoon bepaalde dingen in de samenleving waar het sociaal is om je aan te houden. Een ding daarvan is het scheiden van afval. Jij gooit zeker je batterijen ook gewoon in de vuilnisbak. Ga zo door man, zo komen we er wel.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wat heeft sociaal zijn te maken met een stoeptegel die in een duobak verdwijnt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |