Zo, iemand heeft slechte zin geloof ik. Is een goeie tip toch? Misschien had ik het ook op mijn telefoon moeten proberen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:36 schreef julian6 het volgende:
[..]
verkapt 'kijk mij een ipad hebben'-post
alsof iemand dat boeit nu
IE, FF en Chrome doen het geen van allen hierquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:43 schreef julian6 het volgende:
[..]
gebruik je IE? google chrome doet het altijd prima bij mij met tickets bestellen.
Het was toch 165 per ticket ?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:43 schreef nelisb het volgende:
U heeft 2 ticket(s) aangeschaft voor:
Plaatsomschrijving:
Vrije plaatskeuze
Totale kosten: ¤ 346.73
![]()
Voor het eerst eens kijken wat er allemaal in mijn achtertuin gebeurt.
Ik krijg dezelfde meldingquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:42 schreef Blinker het volgende:
Iemand deze foutmelding met betalen gehad?
Er is een algemene systeemfout opgetreden. Indien het probleem blijft bestaan, controleer uw browserinstellingen
http://www.ticketmaster.n(...)ord=Lowlands&x=0&y=0quote:
Waarom heb je er 2 voor jezelf nodig?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:44 schreef GotC het volgende:
Zo, naast m'n 2 eigen tickets, nog 4 tickets voor vrienden net gekocht!
1 voor mij, 1 voor m'n vriendquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:45 schreef AMDB het volgende:
[..]
Waarom heb je er 2 voor jezelf nodig?
zijn er ook zitplaatsen dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:46 schreef N-E-R-D het volgende:
YES volgens mij was ik nog net op tijd voor de staanplaatsen. 3 tickets in de pocket!
1 | javascript: var time_todo = 1; |
Moet ik verder nog iets doen of wat? (Is al betaald en afgeschreven)quote:Uw reservering verloop op november 26, 2010 13:28
Ik kom niet eens in de wachtrijquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:47 schreef TimKuik het volgende:
Mensen die in de wachtrij staan, paste dit in je adresbalk:
[ code verwijderd ]
Ik krijg steeds de melding dat de wachtrij vol zit. Dus...quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:47 schreef MOD het volgende:
Zeg, ik zit al drie kwartier in de zelfd ewachtrij met het zelfde balkje, terwijl andere er in een kwrtier doorheen zijn. Zal ik proberen het nog een keer te doen met de kans dat ik óf langer wacht, óf sneller ben dit keer'...?
klopt het dat hij dan in 1x 80% verder is?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:47 schreef TimKuik het volgende:
Mensen die in de wachtrij staan, paste dit in je adresbalk:
[ code verwijderd ]
Lullig, net weer geprobeerd en ik kan nu zonder probleem 8 tickets bestellen:quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom niet eens in de wachtrij
quote:Tickets 8
Rang STAANPLAATS
Prijssoort(en) Normaal × 8
Subtotaal 1320.00 EUR
Nee dus.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:50 schreef N-E-R-D het volgende:
Laatste keer ging het eigenlijk best wel snel en soepel dus zal nu wel een stuk rustiger zijn.
wtf???quote:Om uw transctie te voltooien dient u de stappen in de bestelprocedure op te volgen.
Gebruik de button "Opnieuw zoeken" i.p.v. uw browser buttons Back en Forward om op deze site te navigeren.
Dankzij de PVV heb ik nu lowlandskaartjes! Ha!quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:48 schreef ArowanaW het volgende:
Achja; kopje thee, broodje, krantje (meer pvv'ers in opspraak :p) erbij
Zo kom ik de dag wel door
De PVV stuurde mij 450 kaartjes, het is geweldig!quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:53 schreef Dropsnoepje het volgende:
[..]
Dankzij de PVV heb ik nu lowlandskaartjes! Ha!
Bitch, dat is inhumaan. Moet opgenomen worden in het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens. 'Gij zult geen Lowlands-kaartjes ongeldig maken van mensen die echt van plan zijn het festival te bezoeken'.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb zin om de kaartjes van mijn ex ongeldig te laten maken.
Nee, dat weet niemand. Maar het zal geen dagen duren vrees ik.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:56 schreef svenistheman het volgende:
Weet iemand wanneer het denken jullie uitverkocht is?
want kan vanavond pas bestellen...
Is misschien ook een leuke titel voor het volgende topic...quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:58 schreef AMDB het volgende:
Hoe grappig zou het zijn om op Twitter te verkondigen dat je gehoord hebt dat het bijna uitverkocht is
doen!quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:58 schreef AMDB het volgende:
Hoe grappig zou het zijn om op Twitter te verkondigen dat je gehoord hebt dat het bijna uitverkocht is
Je moet eerst je code aanvragenquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:55 schreef Malens het volgende:
Kaartje 1 is binnen, kaartje 2 gaat tot dusver lastig. Waarom kun je bij CJP wel getallen hoger dan 1 invoeren als hij dat vervolgens niet toelaat? Er is nergens een optie om een tweede code in te vullen...
Hij heeft zes kaartjes gekocht om ze allemaal voor 200 euro p/s te verkopen. Dusseh. Shut up.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Bitch, dat is inhumaan. Moet opgenomen worden in het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens. 'Gij zult geen Lowlands-kaartjes ongeldig maken van mensen die echt van plan zijn het festival te bezoeken'.
Normaal gesproken kan dat altijd. Je kan toch ook voor meerdere mensen besteld hebben? Daar staat jouw naa mdan ook op.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:00 schreef couleurs het volgende:
Weet iemand of je met een overgekochte PDF-kaartje je ook binnenkomt? Of doen ze dan moeilijk omdat je naam erop staat? Vorige keer werd mijn id gecheckt namelijk. heeft iemand hier ervaring mee?
Jij ookquote:
Niet te lang over twijfelen dan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hij heeft zes kaartjes gekocht om ze allemaal voor 200 euro p/s te verkopen. Dusseh. Shut up.
quote:
Als het goed is zijn de kaarten dan gereserveerd, want na de betaling hoef je geen verdere acties meer te verrichten. Log even in bij ticketmaster om de status van je bestelling te bekijken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:54 schreef elplato het volgende:
verdorie...nu kan ik weer inloggen bij de rabo en zie dat het geld voor 3 kaartjes er wel af is geschreven. Maar ik heb geen bevestiging van Ticketmaster gekregen...
Geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:00 schreef couleurs het volgende:
Weet iemand of je met een overgekochte PDF-kaartje je ook binnenkomt? Of doen ze dan moeilijk omdat je naam erop staat? Vorige keer werd mijn id gecheckt namelijk. heeft iemand hier ervaring mee?
Ja, ik had braaf die twee codes aangevraagd, en dan zei hij bij de eerste 'wachtwoord aanvaard' maar als ik dan aanklikte dat ik 2 van die kaartjes wil, lukte het verder allemaal niet meer en ik kon ook nergens mijn tweede code invoeren... Dus ik heb er eentje besteld en zit nu te klooien voor de tweede...quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet eerst je code aanvragen
http://www.cjp.nl/korting/lowlands.aspx
Mja. Wat zouden jullie doen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:01 schreef Dropsnoepje het volgende:
[..]
Niet te lang over twijfelen dan.
Als ik bij transacties kijk zie ik dat deze inderdaad gereserveerd is, maar dat de reservering ook vervalt over een dik half uur..quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:01 schreef xenobinol het volgende:
[..]
[..]
Als het goed is zijn de kaarten dan gereserveerd, want na de betaling hoef je geen verdere acties meer te verrichten. Log even in bij ticketmaster om de status van je bestelling te bekijken.
http://twitter.com/Cazp3rquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:58 schreef AMDB het volgende:
hahaha dat is zieligquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:04 schreef TimKuik het volgende:
[..]
http://twitter.com/Cazp3r
Retweet![]()
Kan ik de mensen niet aan doen, maar wel grappigquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:04 schreef TimKuik het volgende:
[..]
http://twitter.com/Cazp3r
Retweet![]()
geen wachtwoord, je moet een code invoeren.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:10 schreef ArowanaW het volgende:
Ik mag nu dus kaartjes kiezen,
maar hij accepteert m'n CJP wachtwoord niet, en ik kan dus niet aangeven hoeveel CJP-kaartjes ik heb =s
Iemand tips?
Heb je via de link op de lowlands-site die codes aangevraagd? .quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:10 schreef ArowanaW het volgende:
Ik mag nu dus kaartjes kiezen,
maar hij accepteert m'n CJP wachtwoord niet, en ik kan dus niet aangeven hoeveel CJP-kaartjes ik heb =s
Iemand tips?
Probleem alleen is dat het minder vertrouwelijk is als je aan vreemden wilt verkopen omdat je die krengen 10x kan uitprinten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:00 schreef couleurs het volgende:
Heb je vinkje van akkoord wel aangeklikt? Die was ik vergeten eerst.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
godverdomme. Ben ik EINDELIJK bij betaling aangekomen(1 kaartje), log ik in, wil ik doorklikke...denkt 'ie steeds dat ik niet alles heb ingevuld
-edit- en nu een technische fout. Kuthoeren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |