wtf???quote:Om uw transctie te voltooien dient u de stappen in de bestelprocedure op te volgen.
Gebruik de button "Opnieuw zoeken" i.p.v. uw browser buttons Back en Forward om op deze site te navigeren.
Dankzij de PVV heb ik nu lowlandskaartjes! Ha!quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:48 schreef ArowanaW het volgende:
Achja; kopje thee, broodje, krantje (meer pvv'ers in opspraak :p) erbij
Zo kom ik de dag wel door
De PVV stuurde mij 450 kaartjes, het is geweldig!quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:53 schreef Dropsnoepje het volgende:
[..]
Dankzij de PVV heb ik nu lowlandskaartjes! Ha!
Bitch, dat is inhumaan. Moet opgenomen worden in het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens. 'Gij zult geen Lowlands-kaartjes ongeldig maken van mensen die echt van plan zijn het festival te bezoeken'.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb zin om de kaartjes van mijn ex ongeldig te laten maken.
Nee, dat weet niemand. Maar het zal geen dagen duren vrees ik.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:56 schreef svenistheman het volgende:
Weet iemand wanneer het denken jullie uitverkocht is?
want kan vanavond pas bestellen...
Is misschien ook een leuke titel voor het volgende topic...quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:58 schreef AMDB het volgende:
Hoe grappig zou het zijn om op Twitter te verkondigen dat je gehoord hebt dat het bijna uitverkocht is
doen!quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:58 schreef AMDB het volgende:
Hoe grappig zou het zijn om op Twitter te verkondigen dat je gehoord hebt dat het bijna uitverkocht is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |