Zo, iemand heeft slechte zin geloof ik. Is een goeie tip toch? Misschien had ik het ook op mijn telefoon moeten proberen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:36 schreef julian6 het volgende:
[..]
verkapt 'kijk mij een ipad hebben'-post
alsof iemand dat boeit nu
IE, FF en Chrome doen het geen van allen hierquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:43 schreef julian6 het volgende:
[..]
gebruik je IE? google chrome doet het altijd prima bij mij met tickets bestellen.
Het was toch 165 per ticket ?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:43 schreef nelisb het volgende:
U heeft 2 ticket(s) aangeschaft voor:
Plaatsomschrijving:
Vrije plaatskeuze
Totale kosten: ¤ 346.73
![]()
Voor het eerst eens kijken wat er allemaal in mijn achtertuin gebeurt.
Ik krijg dezelfde meldingquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:42 schreef Blinker het volgende:
Iemand deze foutmelding met betalen gehad?
Er is een algemene systeemfout opgetreden. Indien het probleem blijft bestaan, controleer uw browserinstellingen
http://www.ticketmaster.n(...)ord=Lowlands&x=0&y=0quote:
Waarom heb je er 2 voor jezelf nodig?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:44 schreef GotC het volgende:
Zo, naast m'n 2 eigen tickets, nog 4 tickets voor vrienden net gekocht!
1 voor mij, 1 voor m'n vriendquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:45 schreef AMDB het volgende:
[..]
Waarom heb je er 2 voor jezelf nodig?
zijn er ook zitplaatsen dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:46 schreef N-E-R-D het volgende:
YES volgens mij was ik nog net op tijd voor de staanplaatsen. 3 tickets in de pocket!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |