Kutquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Faaltroll, je kan er maar 8 bestellen![]()
Voor mij niet op dit moment, normaal wel. Niet echt een FRS in de buurt hierquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:16 schreef Hpzone het volgende:
En we zijn weer op de frontpage. Ik ben toch zo'n gigantische voorstander van kaartverkoop bij de FRS en het postkantoor met dit soort dingen.
Handig zo'n wachtrij he.quote:Redirecting...
Let op: De wachtrij voor dit evenement zit vol, dus u keert nu terug naar onze home pagina
We hebben het maximaal aantal gebruikers voor dit evenement bereikt. Probeer het over een paar minuten alstublieft opnieuw.
Ticket Service Nederland © 2008 /2009
De derde zin klopt niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:17 schreef PiRANiA het volgende:
Wie gaan?
(je kan jezelf hier toevoegen en dan hier klikken). Lukt het echt niet? PM PiRANiA dan.
[ afbeelding ]
Mijn username is best wel gay eigenlijk..quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:17 schreef PiRANiA het volgende:
Wie gaan?
(je kan jezelf hier toevoegen en dan hier klikken). Lukt het echt niet? PM PiRANiA dan.
[ afbeelding ]
Captain obvious.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:18 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Mijn username is best wel gay eigenlijk..
Ik heb voor iedereen gehaald.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:21 schreef AMDB het volgende:
Hopen dat het niet binnen een paar uur al uitverkoopt, want dan ben ik waarschijnlijk de enige die gaat
Je hebt een PM.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:17 schreef PiRANiA het volgende:
Wie gaan?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:21 schreef AMDB het volgende:
Hopen dat het niet binnen een paar uur al uitverkoopt, want dan ben ik waarschijnlijk de enige die gaat
Dat snap ik niet, als het binnen een paar uur uitverkoopt gaan er volgens mij evenveel mensen als wanneer het pas in juli uitverkocht is, dus dat je de enige bent klopt dan nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:21 schreef AMDB het volgende:
don't think soquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:23 schreef julian6 het volgende:
Net wakker, even rustig een kaartje kopen
Ik heb voor een vriend gehaald, maar de rest van de mensen die ik ken zou zelf halen. Die ene vriend gaat vast niet als ik de enige ben die verder gaat, verwacht ikquote:
Je weet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:24 schreef de_Paans het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, als het binnen een paar uur uitverkoopt gaan er volgens mij evenveel mensen als wanneer het pas in juli uitverkocht is, dus dat je de enige bent klopt dan niet
Aanhouder wintquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:25 schreef gewoonfaye het volgende:
waarom is iedereen zo ver en ik niet?
Ben je scheel ofzo?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:25 schreef gewoonfaye het volgende:
Ze willen je nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:25 schreef gewoonfaye het volgende:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:27 schreef TimKuik het volgende:
De mensen die de eerste wachtrij willen skippen:
http://goo.gl/M7P0a
Vorige pagina en da nopnieuw bevestigen oid.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:27 schreef Ondicht het volgende:
Ik heb kaartjes besteld en betaalt via I-deal. Daarna gaf ie een foutmelding.
Nu heb ik wel betaald en staan de kaartjes in de transactiegeschiedenis op ticketmaster.nl als 'gereserveerd'. Iemand hier ervaring mee?
Klik op 'terug' en opnieuw bevestigen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:27 schreef Ondicht het volgende:
Ik heb kaartjes besteld en betaalt via I-deal. Daarna gaf ie een foutmelding.
Nu heb ik wel betaald en staan de kaartjes in de transactiegeschiedenis op ticketmaster.nl als 'gereserveerd'. Iemand hier ervaring mee?
wuuut, hoe?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:26 schreef vaasinbloem het volgende:
Gaat echt fucking snel nu, 10 sec per pagina
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
OMG ik deed annuleren bij die captcha en opnieuw en nu zit ik op de grijze pagina!
wat flauw!quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:28 schreef julian6 het volgende:
[..]
wat? ik moest 5 minuutjes wachten en kan nu rustig bestellen
MIjn 10e keer!quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:26 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Een vriend van ons heeft voor ons allemaal kaartjes gekocht. Nu kijken of ik nog m'n CJP tientje terug kon krijgen, want die kregen we geen van beide aangeklikt en ik had een code.
M'n 12e keer
Oorspronkelijke scherm is al afgesloten inmiddels is er geen helpdesk ofzo? kan niks vindenquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:27 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Klik op 'terug' en opnieuw bevestigen.
nu eten
Helpdesk is er, ticketmaster.nl, rechtsboven.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:30 schreef Ondicht het volgende:
[..]
Oorspronkelijke scherm is al afgesloten inmiddels is er geen helpdesk ofzo? kan niks vinden
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:30 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ben er door via remote desktop op een buitenlandse server
wtfquote:
bestel dan en verkoop die twee door aan mijquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:31 schreef nelisb het volgende:
GVd had ik tickets. heeft ie er 4 van gemaakt. moet er 2. weer opnieuw.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:15 schreef TimKuik het volgende:
Ik sta ook in de wachtrij. Niet omdat ik een kaartje wil ofzo. Pukkelpop was fucking veel baziger (dat kan ik zeggen, ben al 6 keer op Lowlands geweest). Maar ik wil die Lowlandsers wel zien stressen. Heb nu 10 kaartjes 5 minuten lang gereserveerd.
...Maar nergens een knop hè! Mooi manquote:Om uw transctie te voltooien dient u de stappen in de bestelprocedure op te volgen.
Gebruik de button "Opnieuw zoeken" i.p.v. uw browser buttons Back en Forward om op deze site te navigeren.
verkapt 'kijk mij een ipad hebben'-postquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:35 schreef Noxa het volgende:
Oh en ik heb het met de iPad gedaan. Dat was 2x zo snel als de Mac. God knows why?!
Voor hen die een iPad hebben lijkt me dat toch een waardevolle toevoeging. Doe er mee wat je wilt. Ik heb tickets! Later.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:36 schreef julian6 het volgende:
[..]
verkapt 'kijk mij een ipad hebben'-post
alsof iemand dat boeit nu
Als je dat Comic Sans in een ander lettertype zou veranderen, zou ik 'm wel kopen.quote:
Neej mayn, Comic sans is baas!quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:40 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Als je dat Comic Sans in een ander lettertype zou veranderen, zou ik 'm wel kopen.
IA?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |