Je hebt een PM.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:17 schreef PiRANiA het volgende:
Wie gaan?
(je kan jezelf hier toevoegen en dan hier klikken). Lukt het echt niet? PM PiRANiA dan.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:21 schreef AMDB het volgende:
Hopen dat het niet binnen een paar uur al uitverkoopt, want dan ben ik waarschijnlijk de enige die gaat
Dat snap ik niet, als het binnen een paar uur uitverkoopt gaan er volgens mij evenveel mensen als wanneer het pas in juli uitverkocht is, dus dat je de enige bent klopt dan nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:21 schreef AMDB het volgende:
Hopen dat het niet binnen een paar uur al uitverkoopt, want dan ben ik waarschijnlijk de enige die gaat
don't think soquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:23 schreef julian6 het volgende:
Net wakker, even rustig een kaartje kopen
Ik heb voor een vriend gehaald, maar de rest van de mensen die ik ken zou zelf halen. Die ene vriend gaat vast niet als ik de enige ben die verder gaat, verwacht ikquote:
Je weet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:24 schreef de_Paans het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, als het binnen een paar uur uitverkoopt gaan er volgens mij evenveel mensen als wanneer het pas in juli uitverkocht is, dus dat je de enige bent klopt dan niet
Aanhouder wintquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:25 schreef gewoonfaye het volgende:
waarom is iedereen zo ver en ik niet?
Ben je scheel ofzo?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:25 schreef gewoonfaye het volgende:
Ze willen je nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:25 schreef gewoonfaye het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |