Kutquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Faaltroll, je kan er maar 8 bestellen![]()
Voor mij niet op dit moment, normaal wel. Niet echt een FRS in de buurt hierquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:16 schreef Hpzone het volgende:
En we zijn weer op de frontpage. Ik ben toch zo'n gigantische voorstander van kaartverkoop bij de FRS en het postkantoor met dit soort dingen.
Handig zo'n wachtrij he.quote:Redirecting...
Let op: De wachtrij voor dit evenement zit vol, dus u keert nu terug naar onze home pagina
We hebben het maximaal aantal gebruikers voor dit evenement bereikt. Probeer het over een paar minuten alstublieft opnieuw.
Ticket Service Nederland © 2008 /2009
De derde zin klopt niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:17 schreef PiRANiA het volgende:
Wie gaan?
(je kan jezelf hier toevoegen en dan hier klikken). Lukt het echt niet? PM PiRANiA dan.
[ afbeelding ]
Mijn username is best wel gay eigenlijk..quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:17 schreef PiRANiA het volgende:
Wie gaan?
(je kan jezelf hier toevoegen en dan hier klikken). Lukt het echt niet? PM PiRANiA dan.
[ afbeelding ]
Captain obvious.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:18 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Mijn username is best wel gay eigenlijk..
Ik heb voor iedereen gehaald.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:21 schreef AMDB het volgende:
Hopen dat het niet binnen een paar uur al uitverkoopt, want dan ben ik waarschijnlijk de enige die gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |