| 1 | javascript: var time_todo = 1; | 

Moet ik verder nog iets doen of wat? (Is al betaald en afgeschreven)quote:Uw reservering verloop op november 26, 2010 13:28

Ik kom niet eens in de wachtrijquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:47 schreef TimKuik het volgende:
Mensen die in de wachtrij staan, paste dit in je adresbalk:
[ code verwijderd ]

Ik krijg steeds de melding dat de wachtrij vol zit. Dus...quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:47 schreef MOD het volgende:
Zeg, ik zit al drie kwartier in de zelfd ewachtrij met het zelfde balkje, terwijl andere er in een kwrtier doorheen zijn. Zal ik proberen het nog een keer te doen met de kans dat ik óf langer wacht, óf sneller ben dit keer'...?

klopt het dat hij dan in 1x 80% verder is?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:47 schreef TimKuik het volgende:
Mensen die in de wachtrij staan, paste dit in je adresbalk:
[ code verwijderd ]

Lullig, net weer geprobeerd en ik kan nu zonder probleem 8 tickets bestellen:quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom niet eens in de wachtrij
quote:Tickets 8
Rang STAANPLAATS
Prijssoort(en) Normaal × 8
Subtotaal 1320.00 EUR

Nee dus.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:50 schreef N-E-R-D het volgende:
Laatste keer ging het eigenlijk best wel snel en soepel dus zal nu wel een stuk rustiger zijn.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |