Kan er dan ook niet bepaald wakker van liggen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:36 schreef Klaudias het volgende:
1976 ,,,, toen was Teeven 18 ....
je kunt ook te ver zoeken naar problemen.
Ik ook niet..quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan er dan ook niet bepaald wakker van liggen.
Nou, dat lijkt me wél nieuws moet ik zeggenquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:46 schreef Arglist het volgende:
What's next......
CDA'er ontmaagd op zijn 16e in het openbaar?
CDA en VVD weten donders goed dat Wilders de hoeksteen onder de coalitie heeft. Ze zijn gewoon bang voor een kabinetscrisis, want als de gedoogsteun van Wilders verdwijnt omdat ZIJ bepaalde zaken aankaarten, dan zijn ze hun kabinet kwijt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:01 schreef Friek_ het volgende:
Vind het wel mooi dat Wilders om de haverklap oordeelt over andere partijen waarmee hij samenwerkt ('Gerd Leers is de zwakste schakel'), maar die partijen zelf zeer opvallend muisstil blijven als ze de wantoestanden binnen de PVV zien. Het is een cliché, maar Wilders is echt de machtigste vent die nu in de Tweede Kamer zit. Het ergste is nog dat hij het weet ook.
Frans Weisglas vond dat ze het maar moesten laten klappen en verder gaan als een minderheidskabinet zonder een bijzondere rol voor de PVV.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:28 schreef maartena het volgende:
[..]
CDA en VVD weten donders goed dat Wilders de hoeksteen onder de coalitie heeft. Ze zijn gewoon bang voor een kabinetscrisis, want als de gedoogsteun van Wilders verdwijnt omdat ZIJ bepaalde zaken aankaarten, dan zijn ze hun kabinet kwijt.
Bron?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:30 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Frans Weisglas vond dat ze het maar moesten laten klappen en verder gaan als een minderheidskabinet zonder een bijzondere rol voor de PVV.
Frans Weisglas (2010), Afsplitsing van fractie onmogelijk maker, de Volkskrant, pagina 28.quote:
Ja, ik zag ook iets op nu.nl geloof ik.. Heb het niet gelezen omdat ik het afsplitsen van de factie onmogelijk maken echt belachelijk vind, en geen zin had om me druk te maken..quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:41 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Frans Weisglas (2010), Afsplitsing van fractie onmogelijk maker, de Volkskrant, pagina 28.
Hij zegt trouwens dat hij het zou toejuichen, ik heb het dus iets ongenuanceerd opgeschreven.
Sportief???quote:Lucassen biedt oud-buurtgenoten excuses aan
Uitgegeven: 27 november 2010 17:52
Laatst gewijzigd: 27 november 2010 17:55
HAARLEM - PVV-Kamerlid Eric Lucassen heeft zaterdag excuses aangeboden aan een aantal voormalige buurtgenoten in Haarlem.
Dat heeft Piet Spaansen, een van zijn oude buurtgenoten, laten weten. De PVV-er maakte zijn excuses voor het feit dat hij mensen heeft uitgescholden in de periode 2006 tot 2009.
''Hij stond hier ineens voor de deur met een grote bos bloemen en een cadeaubon van 50 euro'', vertelde Spaansen. Zijn vrouw Gerda werd destijds door Lucassen uitgescholden als ze de hond uitliet.
Volgens de Haarlemmer heeft het PVV-Kamerlid gezegd dat hij vreselijk stom bezig is geweest en het nooit zover had moeten laten komen. ''Wij hebben zijn excuses aanvaard'', aldus Spaansen. ''We vinden het heel sportief van hem.''
De buurtgenoten deden begin november hun verhaal in het televisieprogramma Uitgesproken van Wakker Nederland. Ze zeiden dat Lucassen hen jarenlang had bedreigd en geïntimideerd.
© ANP
Die bloemen en cadeaubon hebben wij met z'n allen betaald hè?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)genoten-excuses.html
[..]
Sportief???![]()
Omdat hij 2e Kamerlid is en dus door de staat betaald wordt? Boeie!quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Die bloemen en cadeaubon hebben wij met z'n allen betaald hè?
Blijft opmerkelijk dat de zogenaamde law and order partijen veel leden (en vast ook stemmers.....) hebben die zo geobsedeerd zijn door geweld.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:36 schreef Klaudias het volgende:
1976 ,,,, toen was Teeven 18 ....
je kunt ook te ver zoeken naar problemen.
tJA, OOK DE PVDA STAAT ALLEEN BIJ VERKIEZINGEN BIJ DE OUDJES, HERSTEL OUDE LEDEN, OP DE STOEP MET EEN ROOS. Capslock...quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)genoten-excuses.html
HAARLEM - PVV-Kamerlid Eric Lucassen heeft zaterdag excuses aangeboden aan een aantal voormalige buurtgenoten in Haarlem. Dat heeft Piet Spaansen, een van zijn oude buurtgenoten, laten weten. De PVV-er maakte zijn excuses voor het feit dat hij mensen heeft uitgescholden in de periode 2006 tot 2009.
,,Hij stond hier ineens voor de deur met een grote bos bloemen en een cadeaubon van 50 euro'', vertelde Spaansen. Zijn vrouw Gerda werd destijds door Lucassen uitgescholden als ze de hond uitliet. Volgens de Haarlemmer heeft het PVV-Kamerlid gezegd dat hij vreselijk stom bezig is geweest en het nooit zover had moeten laten komen. ,,Wij hebben zijn excuses aanvaard'', aldus Spaansen. ,,We vinden het heel sportief van hem.''
De buurtgenoten deden begin november hun verhaal in het televisieprogramma Uitgesproken van Wakker Nederland. Ze zeiden dat Lucassen hen jarenlang had bedreigd en geïntimideerd. (ANP)
Sportief???![]()
Yep, vele politici gingen hem voor, en met succes.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik gok op een gevalletje "imagoschade beperken"..
Zucht... men verwart obsessie met een ehhh zeg maar awareness campagne, let op de pvda en je ziet dan al vlot, zeker als je ze al jaren volgde, dat het een groep vol windowdressing is, maar eigenlijk DE vieze partij van NL is.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:42 schreef Kingstown het volgende:
Wat is jouw obsessie dat je bij elk onderwerp de PvdA betrekt?
Veel plezier!quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:46 schreef betyar het volgende:
Waarom altijd weer dat gejij-bak van die mensen die menen "rechts" te zijn komt mij een beetje de strot uit.
Nu ga ik gezellig naar surprise met de familie. De goede sint is vanmiddag al geweest voor de kleintjes.
Hou je maar bij de PVV in dit topicquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:47 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zucht... men verwart obsessie met een ehhh zeg maar awareness campagne, let op de pvda en je ziet dan al vlot, zeker als je ze al jaren volgde, dat het een groep vol windowdressing is, maar eigenlijk DE vieze partij van NL is.
Dat doe ik ook, had dit over jet's gegaan had ik wellicht gezegd dat een sportvliegtuig trager is, maar een raket buiten de aardatmosfeer veeelll sneller :-)quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hou je maar bij de PVV in dit topic
De PvdA is net zo'n kut partij als de PVV. Het is ook geen wonder dat veel stemmers van de ene naar de andere partij overstappen, maar overal de PvdA bij betrekken, terwijl het helemaal niet over ze gaat, noemt men obsessief.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:47 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zucht... men verwart obsessie met een ehhh zeg maar awareness campagne, let op de pvda en je ziet dan al vlot, zeker als je ze al jaren volgde, dat het een groep vol windowdressing is, maar eigenlijk DE vieze partij van NL is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |