quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we zijn vandaag open vanaf 7 uur
Wel lief jaquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:47 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Whehe
EN dan een jonge voor de leuk erbij alvast?
Nee, dat wordt me te drukquote:
quote:
Pinguin luvquote:Op donderdag 25 november 2010 17:48 schreef PeZu het volgende:
speciaal voor marijke
pinguïn luv
[ afbeelding ]
Lekkerquote:
Joah! Want varkens zijn vet slimquote:
Ja, en dan ga ik 'm leren om de afwas te doenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah! Want varkens zijn vet slim![]()
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, en dan ga ik 'm leren om de afwas te doen
Zag gisteren een man rijden met een zwarte Ford met zilveren stickers, en een paars pluche interieurquote:Op donderdag 25 november 2010 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, dat wordt me te drukMaar heb wel een paarse muur in de keuken en slaapkamer
Nou mijn collega is een varken en die is niet echt slim hoor.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah! Want varkens zijn vet slim![]()
Wasvouwen en stofzuigen vind ik niet zo ergquote:Op donderdag 25 november 2010 17:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En om de was op ge vouwen
En stofzuigen kan vast ook wel
henkquote:Op donderdag 25 november 2010 17:52 schreef D. het volgende:
[..]
Zag gisteren een man rijden met een zwarte Ford met zilveren stickers, en een paars pluche interieur
Ah bahquote:Op donderdag 25 november 2010 17:52 schreef D. het volgende:
[..]
Zag gisteren een man rijden met een zwarte Ford met zilveren stickers, en een paars pluche interieur
OMG OMG OMGquote:Op donderdag 25 november 2010 17:52 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou mijn collega is een varken en die is niet echt slim hoor.
Dan is het ook geen varken maar is ie een ander dom dierquote:Op donderdag 25 november 2010 17:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou mijn collega is een varken en die is niet echt slim hoor.
dat is wel ergquote:Op donderdag 25 november 2010 17:52 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wasvouwen en stofzuigen vind ik niet zo ergAfwassen wel
jaquote:
Daar hebben ze van die handige machines voorquote:Op donderdag 25 november 2010 17:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wasvouwen en stofzuigen vind ik niet zo ergAfwassen wel
ik zou er ook om lachen, maar dan hard wegrennen omdat ik t lelijk vindquote:
ik niet, strijken is fijnquote:Op donderdag 25 november 2010 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik vind eigenlijk alles in huis vreselijk
![]()
Komt in de nieuwe keukenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:54 schreef D. het volgende:
[..]
Daar hebben ze van die handige machines voor
Hij sloeg af, wij reden rechtdoorquote:Op donderdag 25 november 2010 17:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
ik zou er ook om lachen, maar dan hard wegrennen omdat ik t lelijk vind
[..]
Ik vond voorheen ons rode leren interieur al ergquote:
noob instellingquote:
Pagina 1 hier, 50 posts per paginaquote:
Coolquote:Op donderdag 25 november 2010 17:57 schreef D. het volgende:
[..]
Toen ik 16 was wilde ik ook een Lada
En dan matzwart spuiten met vlammen op de zijkant...
Ik ookquote:Op donderdag 25 november 2010 17:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pagina 1 hier, 50 posts per pagina
Nu niet meer dan?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vond voorheen ons rode leren interieur al erg
Nee, nu ben ik er aan gewend en vind ik 't eigenlijk wel mooiquote:
Noobquote:Op donderdag 25 november 2010 17:59 schreef TheFamousMan het volgende:
ben ik echt de enige met 25 posts per pagina?
Hier wel gok ikquote:Op donderdag 25 november 2010 17:59 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:00 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, nu is het iets beneden mijn 'standards'
Ik vind sowieso dingen met een geur van een man (geen zweet) lekker ruikenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:58 schreef Pien85 het volgende:
Hihi, mijn shawl ruikt naar vriendje
Vriendje heeft lekker luchtjequote:Op donderdag 25 november 2010 18:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dingen met een geur van een man (geen zweet) lekker ruiken
Mijn ding is het niet, maar ik geloof wel dat je er aan gaat wennen jaquote:Op donderdag 25 november 2010 17:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, nu ben ik er aan gewend en vind ik 't eigenlijk wel mooi
Ik ben dol op mannenluchtjesquote:Op donderdag 25 november 2010 18:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dingen met een geur van een man (geen zweet) lekker ruiken
Ligt er ook een beetje aan in wat voor autoquote:Op donderdag 25 november 2010 18:01 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn ding is het niet, maar ik geloof wel dat je er aan gaat wennen ja
Mogelijkquote:Op donderdag 25 november 2010 17:59 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb er nooit eentje gekochtquote:Op donderdag 25 november 2010 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Geef je Lada dan maar aan mij
*PRRRRRRT*quote:Op donderdag 25 november 2010 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben dol op mannenluchtjes![]()
Goed ideequote:Op donderdag 25 november 2010 18:01 schreef DaMart het volgende:
Plaatselijke winterse buien vandaag. Vanaf werk naar huis was Bodegraven geheel wit, en verder was er niks aan de hand. Ik stel dus voor dat als er sneeuw gaat vallen, we dat ook in Bodegraven houden, heeft niemand er last van.
Nicequote:
Ik heb er 1 in mijn kamer staanquote:Op donderdag 25 november 2010 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben dol op mannenluchtjes![]()
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan in wat voor auto
Ja, dat is goed, mits de wegen niet glad worden door bevriezingquote:Op donderdag 25 november 2010 18:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Goed ideeMag dan wel de vrieskou een tijdje hier komen? Dan kan ik schaatsen
Dan doe je dat speciaal voor mijquote:
dan stap ik liever op de fietsquote:
Dat is niet wat ik bedoel met mannenluchtjesquote:
Zeg, ik ben Ruud Lubbers niet hequote:Op donderdag 25 november 2010 18:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan doe je dat speciaal voor mij
Nee, onze auto is tofferder, vind ikquote:
Zeg..quote:Op donderdag 25 november 2010 18:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, onze auto is tofferder, vind ik
En je hebt niet iets van "Ik zet ze op een snellere server neer"? Of iets van "Ik resize ze even voordat ik ze upload"?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jaja.. komt er aan..
Kraan
werkblad op de grond
Werkblad in de lucht
Werkblad in de keuken
komt niet goed. 15 min ns and counting...quote:
Als 't maar goed droog is werkt dat welquote:Op donderdag 25 november 2010 18:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat is goed, mits de wegen niet glad worden door bevriezing.
Oh, sorry, vergetenquote:
Mag ik bij jou werken?quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:04 schreef MPG het volgende:
[..]
komt niet goed. 15 min ns and counting...
Jij rook lekker toen we gingen meeten :yquote:Op donderdag 25 november 2010 18:06 schreef PeZu het volgende:
zo ruik ik
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
luchtjes![]()
![]()
![]()
![]()
Als je zaterdag komt, doe je dan een lekker luchtje op?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:06 schreef PeZu het volgende:
zo ruik ik
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
luchtjes![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
dankjequote:
natuurlijkquote:
zal de eerste zijn geweest mijn favoquote:Op donderdag 25 november 2010 18:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij rook lekker toen we gingen meeten :y
zie bovenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je zaterdag komt, doe je dan een lekker luchtje op?![]()
Nietesquote:Op donderdag 25 november 2010 18:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vind dat niet, het is gewoon zo
De trein naar Venlo heeft maar 16 minuten vertragingquote:Op donderdag 25 november 2010 18:04 schreef MPG het volgende:
[..]
komt niet goed. 15 min ns and counting...
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vind dat niet, het is gewoon zo
Zwitsalquote:Op donderdag 25 november 2010 18:06 schreef PeZu het volgende:
zo ruik ik
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
luchtjes![]()
![]()
![]()
![]()
Graag, dan komt het UWV er ook niet achterquote:Op donderdag 25 november 2010 18:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
dankje
[..]
natuurlijkik betaal je wel in natura
![]()
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
zal de eerste zijn geweest mijn favo
[..]
zie boven
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Graag, dan komt het UWV er ook niet achter![]()
Die is lekkerquote:Op donderdag 25 november 2010 18:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
zal de eerste zijn geweest mijn favo
[..]
zie boven
Heulemaal welquote:
echt!quote:
jaquote:
Omdat weet ik nietquote:Op donderdag 25 november 2010 18:08 schreef Pien85 het volgende:
Waarom gaan jullie meeten op een moment dat ik al super lang niet meer in KSC ben geweest?
Ik ben niet gewend aan KSC meets, in mijn tijd gingen die nooit doorquote:Op donderdag 25 november 2010 18:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat weet ik nietWel jammer dat je het dan mist
Wie weet komt er snel een andere meet nog
![]()
standaard draag ik een luchtjequote:
En wie zegt dat DM smaak heeft?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heulemaal welVraag maar aan DM, die heeft de auto gezien (geloof ik
)
[..]
ja gruwelijk lekker en vet goedkoopquote:
Er zijn al 2 meets geweestquote:Op donderdag 25 november 2010 18:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben niet gewend aan KSC meets, in mijn tijd gingen die nooit door
Kloptquote:Op donderdag 25 november 2010 18:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er zijn al 2 meets geweestWel op kleine schaal, maar het lukt nu dus wonderbaarlijk wel
![]()
DM hoeft geen smaak te hebben, DM heeft een mening in deelt uit principe mijn mening en dus heeft DM gelijkquote:
Ohquote:Op donderdag 25 november 2010 18:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja gruwelijk lekker en vet goedkoop![]()
kruidvat en etos hebben hem nu voldoende
Ja, minimeets kunnen welquote:Op donderdag 25 november 2010 18:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er zijn al 2 meets geweestWel op kleine schaal, maar het lukt nu dus wonderbaarlijk wel
![]()
Ik niet, want hij zegt dat hij geen koffie lustquote:
Ik weet niet of ik kanquote:Op donderdag 25 november 2010 18:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt.
En waarom kun je niet, Pien?.
Ik ben het er niet mee eensquote:Op donderdag 25 november 2010 18:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
DM hoeft geen smaak te hebben, DM heeft een mening in deelt uit principe mijn mening en dus heeft DM gelijk
Ow, daarin heeft ie wel weer gelijk danquote:Op donderdag 25 november 2010 18:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik niet, want hij zegt dat hij geen koffie lust
Maar logerenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik kanMaar sowieso is ';t een kuteind reizen voor me
Ik onthoud mij wijselijk van ieder commentaarquote:Op donderdag 25 november 2010 18:09 schreef Pien85 het volgende:
Heulemaal welVraag maar aan DM, die heeft de auto gezien (geloof ik
)
dan moet je wel opschietenquote:
dat komt door jouquote:Op donderdag 25 november 2010 18:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Je hebt niet gekeken?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik onthoud mij wijselijk van ieder commentaar.
Dan heb ik gewonnenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik onthoud mij wijselijk van ieder commentaar.
Voor mij is het ook het halve land door... en dan kom ik nog langs Pienstad ook!quote:Op donderdag 25 november 2010 18:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik kanMaar sowieso is ';t een kuteind reizen voor me
Woeiquote:
Er blijven een stuk of 10 mensen slapenquote:
Ja, had dat ff eerder gezegdquote:Op donderdag 25 november 2010 18:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor mij is het ook het halve land door... en dan kom ik nog langs Pienstad ook!
at had ik al gelezenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woei![]()
[..]
Er blijven een stuk of 10 mensen slapen![]()
Dat is tot op heden inderdaad altijd nog het geval geweestquote:Op donderdag 25 november 2010 18:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben niet gewend aan KSC meets, in mijn tijd gingen die nooit door
Nee toch?quote:
Neem d'r mee danquote:Op donderdag 25 november 2010 18:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor mij is het ook het halve land door... en dan kom ik nog langs Pienstad ook!
En zaterdag gaat dan wel door?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is tot op heden inderdaad altijd nog het geval geweest
Dat kan nog steeds hoor!quote:Op donderdag 25 november 2010 18:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, had dat ff eerder gezegdDan had ik misschien wel gekomen
D
tuurlijk want seksquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb geen mening over auto's.
Ja, maar ik geloof dat ik niet kanquote:
Wat had ik nou gezegd, er wordt niet geneukt in dit Christelijke huisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Bijna en het gaat gewoon doorquote:Op donderdag 25 november 2010 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat weet ik nietIs het al zaterdag?
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat had ik nou gezegd, er wordt niet geneukt in dit Christelijke huis
vraari komt toch wel, die staat zo opknappen dat ik je katten maar zou verstoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
koffie swingers chat meetquote:
ja zoietsquote:There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Ik stel voor, volgende meet bij GFquote:
Ja, want marijkequote:Op donderdag 25 november 2010 18:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee toch?
[..]
Neem d'r mee dan![]()
Een schoon huis vuil makenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bijna en het gaat gewoon doorWant ik ben niet voor mezelf aan het poetsen he
Oh, das best een geile meetquote:Op donderdag 25 november 2010 18:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
vraari komt toch wel, die staat zo opknappen dat ik je katten maar zou verstoppen
[..]
koffie swingers chat meet
[..]
ja zoiets
Ja dat is tenminste NOG verder wegquote:Op donderdag 25 november 2010 18:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik stel voor, volgende meet bij GF![]()
![]()
jaaaaaaaaaquote:Op donderdag 25 november 2010 18:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
vraari komt toch wel, die staat zo opknappen dat ik je katten maar zou verstoppen
[..]
koffie swingers chat meet
[..]
ja zoiets
Eens!quote:Op donderdag 25 november 2010 18:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ben al aant overleggen met vriendjequote:Op donderdag 25 november 2010 18:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, want marijke.
En mart moet pien meeslepen ja
Moet Pien zich wel laten slepen... en zich goed vasthouden aan de trekhaakquote:Op donderdag 25 november 2010 18:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, want marijke.
En mart moet pien meeslepen ja
Maar wel met voldoende matrassenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is tenminste NOG verder weg
Oh, dan wil ik nietquote:Op donderdag 25 november 2010 18:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet Pien zich wel laten slepen... en zich goed vasthouden aan de trekhaak.
Mag ook, maar MPG wil dat ik je sleepquote:Op donderdag 25 november 2010 18:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, dan wil ik nietIk heb liever gewoon een stoel
MPG is stomquote:Op donderdag 25 november 2010 18:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag ook, maar MPG wil dat ik je sleep.
Ik ros gewoon zaterdag bij de Knaakland allemaal onzin uit het schap. Of ik dan 5 of tien ondingen meeneem maakt ook niet echt uitquote:Op donderdag 25 november 2010 18:19 schreef Pien85 het volgende:
Ben al aant overleggen met vriendjeMaar dan moet ik nog helemaal cadeautjes kopen
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat had ik nou gezegd, er wordt niet geneukt in dit Christelijke huis
daar geloof ik niks van. Naja tenzij je het verleden uitsluit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ja, dat weet ik, maar ik maak zo weinig indruk omdat ik klein benquote:
Dus het ligt niet aan de auto bedoel je?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar ik maak zo weinig indruk omdat ik klein ben
reuzegrootquote:
nee mart, wnt die neemt alles letterlijkquote:
Nee, onze auto is tofquote:Op donderdag 25 november 2010 18:21 schreef D. het volgende:
[..]
Dus het ligt niet aan de auto bedoel je?
Ja, superpzuzuzuquote:
Dat krijg je als TTK-mod, dan doe je alles met letters!quote:Op donderdag 25 november 2010 18:22 schreef MPG het volgende:
[..]
nee mart, wnt die neemt alles letterlijk
in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op donderdag 25 november 2010 18:20 schreef MPG het volgende:
[..]
daar geloof ik niks van. Naja tenzij je het verleden uitsluit...
Alles alles?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat krijg je als TTK-mod, dan doe je alles met letters!
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent toch niet bang voor groot he.
hahaquote:Op donderdag 25 november 2010 18:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, onze auto is tof
[..]
Ja, superpzuzuzu
Ik ookquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookBij mannen tenminste
quote:
Niet???quote:Op donderdag 25 november 2010 18:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
quote:
dan valt ferrari af, met zijn kleintje....quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:26 schreef MPG het volgende:
[..]
dan valt ferrari af, met zijn kleintje....
Weet ik tochquote:Op donderdag 25 november 2010 18:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik weet toch hoe groot jij bent suffie
hoe groter hoe makkelijker te rakenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:26 schreef PeZu het volgende:
jullie zijn allemaal smurfjes vergeleken met mij
Nopequote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:26 schreef MPG het volgende:
[..]
dan valt ferrari af, met zijn kleintje....
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet ik toch.
Als er enge Sinterklazen komen omdat het volle maan is, dan bescherm ik jullie wel.
Ik ben niet blauwquote:Op donderdag 25 november 2010 18:26 schreef PeZu het volgende:
jullie zijn allemaal smurfjes vergeleken met mij
you wouldn't even tryquote:Op donderdag 25 november 2010 18:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe groter hoe makkelijker te raken
Ik ben er nog niet helemaal uit. Daar kom ik na het eten nog op terug... nu even mijn maag vullen, ben straks wel op MSN anders?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:28 schreef Pien85 het volgende:
euj, DM... rij jij zaterdag 's avonds naar huis of blijf je slapen?
jep, ben online zometeenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal uit. Daar kom ik na het eten nog op terug... nu even mijn maag vullen, ben straks wel op MSN anders?
juist welquote:
was jij niet aant werk?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
juist wel![]()
alleen al om te kijken of ik het nog steeds kan
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
juist wel![]()
alleen al om te kijken kijken of ik het nog steeds kan
quote:
quote:
ah, das handigquote:Op donderdag 25 november 2010 18:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zit nou ook in de zaak aan de muziekpc
we gaan eerst alles hier een ander kleurtje gevenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
ah, das handig
Wanneer ga je nieuwe foto's op de site laten maken/zetten? Ik ken nog wel een goeie fotograaf
fhaquote:Op donderdag 25 november 2010 18:32 schreef Fha het volgende:
Net kadootje voor Henry gekocht. 18 euro aan schepsnoep. Bleg, ik werd van het scheppen al kotsmisselijk![]()
helluh
Henry ZSquote:
creme witquote:Op donderdag 25 november 2010 18:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we gaan eerst alles hier een ander kleurtje geven
Oh, das handigquote:Op donderdag 25 november 2010 18:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we gaan eerst alles hier een ander kleurtje geven
lolquote:Op donderdag 25 november 2010 18:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
creme wit![]()
even wat gaatjes stoppen halletje witten
altijdquote:Op donderdag 25 november 2010 18:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, das handigEn daarna goeie fotograaf hebben?
zoietsquote:Op donderdag 25 november 2010 18:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
creme wit![]()
even wat gaatjes stoppen halletje witten
Heeft iequote:Op donderdag 25 november 2010 18:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
altijd![]()
maar je moet wel een camera hebben met statief![]()
ivm met licht wat we hier binnen NIET veel hebben
een statief dat licht geeftquote:Op donderdag 25 november 2010 18:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
altijd![]()
maar je moet wel een camera hebben met statief![]()
ivm met licht wat we hier binnen NIET veel hebben
ik ben ook goed in foto's makenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, das handigEn daarna goeie fotograaf hebben?
dat heet een bouwlampquote:
quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pleurt op jij![]()
Ik ben onderweg...
lekker sfeervolquote:
ik nietquote:Op donderdag 25 november 2010 18:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben ook goed in foto's maken
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik niet![]()
maar ik ben wel weer goed in iets anders![]()
![]()
en je ziet meteen alles goedquote:
Hoihoiquote:
ferbquote:
waarom heb je een plaatje van ed maar heet je ferbquote:
spelonkoloogje spelenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je ziet meteen alles goed
Whehehquote:Op donderdag 25 november 2010 18:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pleurt op jij![]()
Ik ben onderweg...
hmquote:Op donderdag 25 november 2010 18:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom heb je een plaatje van ed maar heet je ferb![]()
hoi
[..]
spelonkoloogje spelen
ik ga phineas mailenquote:
quote:
gooi je haren losquote:
even mijn eendenbek voorverwarmenquote:
Mijn haren zijn al los, en jij bent al gekquote:Op donderdag 25 november 2010 18:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gooi je haren los![]()
en maak me gek
neuckenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn haren zijn al los, en jij bent al gek
quote:
ik ben verlegen hoorquote:
Daar geloof ik dus echt helemaal niks vanquote:
niemand gelooft mijquote:Op donderdag 25 november 2010 18:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus echt helemaal niks van
ik geloof jequote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:58 schreef PeZu het volgende:
want hij gelooft in mij, hij ziet toekomst in ons allebei
Ik zoek EXTREEM foute muziek #2quote:Op donderdag 25 november 2010 18:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
die ben ik net aan het draaien
OMGquote:Op donderdag 25 november 2010 18:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
die ben ik net aan het draaien
niks fouts aanquote:Op donderdag 25 november 2010 18:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik zoek EXTREEM foute muziek #2
daarom heb jij van die grote orenquote:
het is vanavond vaute partyquote:Op donderdag 25 november 2010 19:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
OMGDas een reden voor mij om niet die kant op te gaan
Klopt ja, verlegen rimpelpikkiequote:Op donderdag 25 november 2010 19:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom heb jij van die grote oren
Symquote:
dat moet je dus echt niet aan mij vragenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt ja, verlegen rimpelpikkie![]()
Zeg, is er geen EuropaLeague voetbal vanavond?
nee toch?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt ja, verlegen rimpelpikkie![]()
Zeg, is er geen EuropaLeague voetbal vanavond?
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is vanavond vaute party
Vaute tip: Als je met palingen aan de gang gaat: Geen condooms. Dan stikken ze en kronkelen ze niet meerquote:Op donderdag 25 november 2010 19:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is vanavond vaute party
petshoppenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vaute tip: Als je met palingen aan de gang gaat: Geen condooms. Dan stikken ze en kronkelen ze niet meer
muziek uit de jaren 80 & 90quote:
80'squote:Op donderdag 25 november 2010 19:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
muziek uit de jaren 80 & 90![]()
![]()
preciesquote:
pareltjequote:
dat is niet gek.....quote:Op donderdag 25 november 2010 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
luchtbed gescoord bij de kijkshop2persoons vor 15 eurie
dat is goedkoopquote:Op donderdag 25 november 2010 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
luchtbed gescoord bij de kijkshop2persoons vor 15 eurie
dat weet je nog niet, straks blaast ze op begint ie te dansen en als je er op ligt vlieg je naar Eritreaquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat weet je nog niet, straks blaast ze op begint ie te dansen en als je er op ligt vlieg je naar Eritrea
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat weet je nog niet, straks blaast ze op begint ie te dansen en als je er op ligt vlieg je naar Eritrea
werk zequote:Op donderdag 25 november 2010 19:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga me klanten vervelen![]()
laters
werksequote:
hh waarquote:
Mwoah, deze is kant en klaar, ik had geen zin om te kokenquote:
ik zit net ad boerenkoolquote:
Ik hou niet van boerenkoolquote:Op donderdag 25 november 2010 19:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zit net ad boerenkool![]()
ik wou varkenshaas gaan grillen en aardappeltjes bakken maar iemand heeft mijn grill bevuild met kaas en ik had geen zin omdat nu op te ruimen dus heb ik de boernekool van mams genuked
Ja dat wel, maar soms is het zo makkelijkquote:Op donderdag 25 november 2010 19:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mwoah, deze is kant en klaar, ik had geen zin om te kokenals ik zelf maak issie lekkerder
gekkiequote:
Dat jaquote:Op donderdag 25 november 2010 19:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar soms is het zo makkelijk
Beetje wel hequote:
jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |