Zwitsalquote:Op donderdag 25 november 2010 18:06 schreef PeZu het volgende:
zo ruik ik
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
luchtjes![]()
![]()
![]()
![]()
Graag, dan komt het UWV er ook niet achterquote:Op donderdag 25 november 2010 18:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
dankje
[..]
natuurlijkik betaal je wel in natura
![]()
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
zal de eerste zijn geweest mijn favo
[..]
zie boven
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Graag, dan komt het UWV er ook niet achter![]()
Die is lekkerquote:Op donderdag 25 november 2010 18:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
zal de eerste zijn geweest mijn favo
[..]
zie boven
Heulemaal welquote:
echt!quote:
jaquote:
Omdat weet ik nietquote:Op donderdag 25 november 2010 18:08 schreef Pien85 het volgende:
Waarom gaan jullie meeten op een moment dat ik al super lang niet meer in KSC ben geweest?
Ik ben niet gewend aan KSC meets, in mijn tijd gingen die nooit doorquote:Op donderdag 25 november 2010 18:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat weet ik nietWel jammer dat je het dan mist
Wie weet komt er snel een andere meet nog
![]()
standaard draag ik een luchtjequote:
En wie zegt dat DM smaak heeft?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heulemaal welVraag maar aan DM, die heeft de auto gezien (geloof ik
)
[..]
ja gruwelijk lekker en vet goedkoopquote:
Er zijn al 2 meets geweestquote:Op donderdag 25 november 2010 18:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben niet gewend aan KSC meets, in mijn tijd gingen die nooit door
Kloptquote:Op donderdag 25 november 2010 18:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er zijn al 2 meets geweestWel op kleine schaal, maar het lukt nu dus wonderbaarlijk wel
![]()
DM hoeft geen smaak te hebben, DM heeft een mening in deelt uit principe mijn mening en dus heeft DM gelijkquote:
Ohquote:Op donderdag 25 november 2010 18:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja gruwelijk lekker en vet goedkoop![]()
kruidvat en etos hebben hem nu voldoende
Ja, minimeets kunnen welquote:Op donderdag 25 november 2010 18:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er zijn al 2 meets geweestWel op kleine schaal, maar het lukt nu dus wonderbaarlijk wel
![]()
Ik niet, want hij zegt dat hij geen koffie lustquote:
Ik weet niet of ik kanquote:Op donderdag 25 november 2010 18:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt.
En waarom kun je niet, Pien?.
Ik ben het er niet mee eensquote:Op donderdag 25 november 2010 18:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
DM hoeft geen smaak te hebben, DM heeft een mening in deelt uit principe mijn mening en dus heeft DM gelijk
Ow, daarin heeft ie wel weer gelijk danquote:Op donderdag 25 november 2010 18:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik niet, want hij zegt dat hij geen koffie lust
Maar logerenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik kanMaar sowieso is ';t een kuteind reizen voor me
Ik onthoud mij wijselijk van ieder commentaarquote:Op donderdag 25 november 2010 18:09 schreef Pien85 het volgende:
Heulemaal welVraag maar aan DM, die heeft de auto gezien (geloof ik
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |