quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we zijn vandaag open vanaf 7 uur
Wel lief jaquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:47 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Whehe
EN dan een jonge voor de leuk erbij alvast?
Nee, dat wordt me te drukquote:
quote:
Pinguin luvquote:Op donderdag 25 november 2010 17:48 schreef PeZu het volgende:
speciaal voor marijke
pinguïn luv
[ afbeelding ]
Lekkerquote:
Joah! Want varkens zijn vet slimquote:
Ja, en dan ga ik 'm leren om de afwas te doenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah! Want varkens zijn vet slim![]()
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, en dan ga ik 'm leren om de afwas te doen
Zag gisteren een man rijden met een zwarte Ford met zilveren stickers, en een paars pluche interieurquote:Op donderdag 25 november 2010 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, dat wordt me te drukMaar heb wel een paarse muur in de keuken en slaapkamer
Nou mijn collega is een varken en die is niet echt slim hoor.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah! Want varkens zijn vet slim![]()
Wasvouwen en stofzuigen vind ik niet zo ergquote:Op donderdag 25 november 2010 17:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En om de was op ge vouwen
En stofzuigen kan vast ook wel
henkquote:Op donderdag 25 november 2010 17:52 schreef D. het volgende:
[..]
Zag gisteren een man rijden met een zwarte Ford met zilveren stickers, en een paars pluche interieur
Ah bahquote:Op donderdag 25 november 2010 17:52 schreef D. het volgende:
[..]
Zag gisteren een man rijden met een zwarte Ford met zilveren stickers, en een paars pluche interieur
OMG OMG OMGquote:Op donderdag 25 november 2010 17:52 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou mijn collega is een varken en die is niet echt slim hoor.
Dan is het ook geen varken maar is ie een ander dom dierquote:Op donderdag 25 november 2010 17:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou mijn collega is een varken en die is niet echt slim hoor.
dat is wel ergquote:Op donderdag 25 november 2010 17:52 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wasvouwen en stofzuigen vind ik niet zo ergAfwassen wel
jaquote:
Daar hebben ze van die handige machines voorquote:Op donderdag 25 november 2010 17:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wasvouwen en stofzuigen vind ik niet zo ergAfwassen wel
ik zou er ook om lachen, maar dan hard wegrennen omdat ik t lelijk vindquote:
ik niet, strijken is fijnquote:Op donderdag 25 november 2010 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik vind eigenlijk alles in huis vreselijk
![]()
Komt in de nieuwe keukenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:54 schreef D. het volgende:
[..]
Daar hebben ze van die handige machines voor
Hij sloeg af, wij reden rechtdoorquote:Op donderdag 25 november 2010 17:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
ik zou er ook om lachen, maar dan hard wegrennen omdat ik t lelijk vind
[..]
Ik vond voorheen ons rode leren interieur al ergquote:
noob instellingquote:
Pagina 1 hier, 50 posts per paginaquote:
Coolquote:Op donderdag 25 november 2010 17:57 schreef D. het volgende:
[..]
Toen ik 16 was wilde ik ook een Lada
En dan matzwart spuiten met vlammen op de zijkant...
Ik ookquote:Op donderdag 25 november 2010 17:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pagina 1 hier, 50 posts per pagina
Nu niet meer dan?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vond voorheen ons rode leren interieur al erg
Nee, nu ben ik er aan gewend en vind ik 't eigenlijk wel mooiquote:
Noobquote:Op donderdag 25 november 2010 17:59 schreef TheFamousMan het volgende:
ben ik echt de enige met 25 posts per pagina?
Hier wel gok ikquote:Op donderdag 25 november 2010 17:59 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:00 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, nu is het iets beneden mijn 'standards'
Ik vind sowieso dingen met een geur van een man (geen zweet) lekker ruikenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:58 schreef Pien85 het volgende:
Hihi, mijn shawl ruikt naar vriendje
Vriendje heeft lekker luchtjequote:Op donderdag 25 november 2010 18:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dingen met een geur van een man (geen zweet) lekker ruiken
Mijn ding is het niet, maar ik geloof wel dat je er aan gaat wennen jaquote:Op donderdag 25 november 2010 17:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, nu ben ik er aan gewend en vind ik 't eigenlijk wel mooi
Ik ben dol op mannenluchtjesquote:Op donderdag 25 november 2010 18:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dingen met een geur van een man (geen zweet) lekker ruiken
Ligt er ook een beetje aan in wat voor autoquote:Op donderdag 25 november 2010 18:01 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn ding is het niet, maar ik geloof wel dat je er aan gaat wennen ja
Mogelijkquote:Op donderdag 25 november 2010 17:59 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb er nooit eentje gekochtquote:Op donderdag 25 november 2010 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Geef je Lada dan maar aan mij
*PRRRRRRT*quote:Op donderdag 25 november 2010 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben dol op mannenluchtjes![]()
Goed ideequote:Op donderdag 25 november 2010 18:01 schreef DaMart het volgende:
Plaatselijke winterse buien vandaag. Vanaf werk naar huis was Bodegraven geheel wit, en verder was er niks aan de hand. Ik stel dus voor dat als er sneeuw gaat vallen, we dat ook in Bodegraven houden, heeft niemand er last van.
Nicequote:
Ik heb er 1 in mijn kamer staanquote:Op donderdag 25 november 2010 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben dol op mannenluchtjes![]()
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan in wat voor auto
Ja, dat is goed, mits de wegen niet glad worden door bevriezingquote:Op donderdag 25 november 2010 18:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Goed ideeMag dan wel de vrieskou een tijdje hier komen? Dan kan ik schaatsen
Dan doe je dat speciaal voor mijquote:
dan stap ik liever op de fietsquote:
Dat is niet wat ik bedoel met mannenluchtjesquote:
Zeg, ik ben Ruud Lubbers niet hequote:Op donderdag 25 november 2010 18:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan doe je dat speciaal voor mij
Nee, onze auto is tofferder, vind ikquote:
Zeg..quote:Op donderdag 25 november 2010 18:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, onze auto is tofferder, vind ik
En je hebt niet iets van "Ik zet ze op een snellere server neer"? Of iets van "Ik resize ze even voordat ik ze upload"?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jaja.. komt er aan..
Kraan
werkblad op de grond
Werkblad in de lucht
Werkblad in de keuken
komt niet goed. 15 min ns and counting...quote:
Als 't maar goed droog is werkt dat welquote:Op donderdag 25 november 2010 18:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat is goed, mits de wegen niet glad worden door bevriezing.
Oh, sorry, vergetenquote:
Mag ik bij jou werken?quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:04 schreef MPG het volgende:
[..]
komt niet goed. 15 min ns and counting...
Jij rook lekker toen we gingen meeten :yquote:Op donderdag 25 november 2010 18:06 schreef PeZu het volgende:
zo ruik ik
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
luchtjes![]()
![]()
![]()
![]()
Als je zaterdag komt, doe je dan een lekker luchtje op?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:06 schreef PeZu het volgende:
zo ruik ik
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
luchtjes![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
dankjequote:
natuurlijkquote:
zal de eerste zijn geweest mijn favoquote:Op donderdag 25 november 2010 18:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij rook lekker toen we gingen meeten :y
zie bovenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je zaterdag komt, doe je dan een lekker luchtje op?![]()
Nietesquote:Op donderdag 25 november 2010 18:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vind dat niet, het is gewoon zo
De trein naar Venlo heeft maar 16 minuten vertragingquote:Op donderdag 25 november 2010 18:04 schreef MPG het volgende:
[..]
komt niet goed. 15 min ns and counting...
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vind dat niet, het is gewoon zo
Zwitsalquote:Op donderdag 25 november 2010 18:06 schreef PeZu het volgende:
zo ruik ik
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]