Die CITO bepaalt dat toch niet? Ik had op mijn toets alles op vmbo niveau...quote:Op donderdag 25 november 2010 16:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En het kutte is dat ik toen die CITO deed, net in een dip zat en op het vmbo kwam
Langzamer bedoel jequote:Op donderdag 25 november 2010 16:21 schreef ElmoFan het volgende:
echt, ik was 1 milliseconde sneller
Bij mij toen wel....quote:Op donderdag 25 november 2010 16:21 schreef honkeytonk het volgende:
![]()
[..]
Die CITO bepaalt dat toch niet? Ik had op mijn toets alles op vmbo niveau...
Nah, ik wist toen al dat ik gymnasium ging doenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh jawel, voortgezet onderwijs
CITO is wel een richtlijn.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:21 schreef honkeytonk het volgende:
![]()
[..]
Die CITO bepaalt dat toch niet? Ik had op mijn toets alles op vmbo niveau...
Vast beter dan Latijn.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:22 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik kreeg in de brugklas Textiele Werkvormen
wtf?
Jeej! Chatten!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:23 schreef NBT het volgende:
Net een nieuwe nu al bijna vol! Dit is echt letterlijk gewoon chatten
Ik kan geen Latijn, dus ik kan dat niet weten, maar als een halve malloot met naald en draad werken.. nee dat is wat....quote:
Een vriend van mij, kwam op het vmbo, toen van de 1e naar de 2e ging hij over naar havo, en toen van de 2e naar 3e ging hij over op het vwo!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:24 schreef Ploertendoder het volgende:
jammer dat ik op het vmbo kwam, want ik kan best meer. maar ja ach.. shit happens
Ik ook nietquote:Op donderdag 25 november 2010 16:24 schreef ThaTim het volgende:
Elmofan, jij hebt toch geen werk jonge!
Folderenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:24 schreef ThaTim het volgende:
Elmofan, jij hebt toch geen werk jonge!
Op het vmbo deed ik het ook goed hoor. vwo was voor mij wel te hoog. Maar de school hield me tegenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een vriend van mij, kwam op het vmbo, toen van de 1e naar de 2e ging hij over naar havo, en toen van de 2e naar 3e ging hij over op het vwo!
Latijn is bagger. Het vertalen enzo was allemaal erg makkelijk, maar die verhalen waren weer zo oersaai. Grieks was wel leuk. Griekse mythologiequote:Op donderdag 25 november 2010 16:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik kan geen Latijn, dus ik kan dat niet weten, maar als een halve malloot met naald en draad werken.. nee dat is wat....
Stomme schoolquote:Op donderdag 25 november 2010 16:25 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Op het vmbo deed ik het ook goed hoor. vwo was voor mij wel te hoog. Maar de school hield me tegen
Ik heb ook wel iets met Grieks ja.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Latijn is bagger. Het vertalen enzo was allemaal erg makkelijk, maar die verhalen waren weer zo oersaai. Grieks was wel leuk. Griekse mythologie
En tijdens je werk FOK! je?quote:
Sssst nouquote:
Sneller als.quote:
Ah, zo!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sneller als.![]()
Snap je hem nu?
En Latijn is kut, maar we hebben in vijf jaar nog geen fatsoenlijke leraar gehad dus daar geef ik dan maar de schuld aan.
hij is 18quote:Op donderdag 25 november 2010 16:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Heb jij werk dan? Of ben je ook pas 16?
Omdat het kanquote:Op donderdag 25 november 2010 16:27 schreef NBT het volgende:
Maar maar maar, waarom gaat het over school!
Omdat ik ging lerenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:27 schreef NBT het volgende:
Alleen de disneyfilm Hercules zeker?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:26 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb ook wel iets met Grieks ja.
Daar hebben we veel over te zeikenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:27 schreef NBT het volgende:
No commentquote:Op donderdag 25 november 2010 16:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen de disneyfilm Hercules zeker?
Gyrosquote:Op donderdag 25 november 2010 16:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen de disneyfilm Hercules zeker?
Latijnse naamvallenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sneller als.![]()
Snap je hem nu?
En Latijn is kut, maar we hebben in vijf jaar nog geen fatsoenlijke leraar gehad dus daar geef ik dan maar de schuld aan.
Aquariumquote:
IK WEET HEUL WEL WAT JE BEDOELT HOORquote:
DAT WEET JIJ HEUL NIET OMDAT OMDAT OMDAT OMDAT geen ideequote:Op donderdag 25 november 2010 16:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
IK WEET HEUL WEL WAT JE BEDOELT HOOR
quote:
Ik kan dus wel Latijnquote:
Dat weet ik wel.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:29 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
DAT WEET JIJ HEUL NIET OMDAT OMDAT OMDAT OMDAT geen idee
I knowquote:
En nu vergaat je leven?quote:
Niet meerquote:
Neequote:Op donderdag 25 november 2010 16:31 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
I know
[..]
En nu vergaat je leven?
quote:
Stop toch eens met dat Hyves-gedoequote:
Bijnaaaaaaaaaa! Nog 1 week!quote:
quote:
Ik ga volgende week naar iets leukers.quote:
quote:
Elmofan, ik heb zitten denken, en ik denk eigenlijk dat ONZ veel leuker zal zijn als wij 2 mod wordenquote:
Ja.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:35 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik en CC zijn de enige van deze ploeg die van trance houden he?
Dan kunnen ze ONZ beter opdoekenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Elmofan, ik heb zitten denken, en ik denk eigenlijk dat ONZ veel leuker zal zijn als wij 2 mod worden![]()
Nou, dat was het
Geen tijd voorquote:Op donderdag 25 november 2010 16:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Elmofan, ik heb zitten denken, en ik denk eigenlijk dat ONZ veel leuker zal zijn als wij 2 mod worden![]()
Nou, dat was het
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan kunnen ze ONZ beter opdoeken
Hoax.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nou, dat was het
En ik ben er trots opquote:
Ikquote:Op donderdag 25 november 2010 16:37 schreef NBT het volgende:
Ik ga zo naar huis, wie wou er een nicpic?
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:37 schreef NBT het volgende:
Jaquote:
Ja joh.. doe ik ook eens iets nuttigsquote:
Jeeeeeeeeeeeeej!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:39 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja joh.. doe ik ook eens iets nuttigs
Ik doe t dan samen met CCquote:
dat liedje wat je postte klinkt best wel goed eigenlijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:35 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik en CC zijn de enige van deze ploeg die van trance houden he?
Ik, mits tieten.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:37 schreef NBT het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:40 schreef L.no het volgende:
[..]
dat liedje wat je postte klinkt best wel goed eigenlijk.
Ga jij volgende week zaterdag naar het Bolwerk?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:40 schreef L.no het volgende:
[..]
dat liedje wat je postte klinkt best wel goed eigenlijk.
Ik ook danquote:
quote:
Misschien, ik weet het niet zeker. 36 Crazyfistsquote:Op donderdag 25 november 2010 16:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga jij volgende week zaterdag naar het Bolwerk?
Eeey lipjesquote:
Ja...quote:
Dat is niet jou eerste verzoek geweest!quote:
Maar wel mijn 2equote:Op donderdag 25 november 2010 16:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja...
[..]
Dat is niet jou eerste verzoek geweest!
36 CF jaquote:Op donderdag 25 november 2010 16:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Misschien, ik weet het niet zeker. 36 Crazyfists
Tot 21 decemberquote:
Jeej! Da's al bijnaquote:Op donderdag 25 november 2010 16:45 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Tot 21 decemberdaarna lengen de dagen weer
Fuck dat. Dit is muziek.quote:
quote:
Oke. Hoe dan?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:49 schreef honkeytonk het volgende:
Ploertendoder, ik wist dat het nep was, ik heb allang toegang
Kwaliteit posten.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Oke. Hoe dan?heb je yvonne gepijpsekst?
Ja je bent lang niet meer zo irritantquote:
Dankje!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja je bent lang niet meer zo irritant
je heb soms je buien, maar dat heb ik even goedquote:
Mijn buien? Laatste tijd vind ik dat niet! Nooit meer lemmingspray of baggertopics!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
je heb soms je buien, maar dat heb ik even goed
Nah hier nog wel, maar dat neem ik je niet kwalijkquote:Op donderdag 25 november 2010 16:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mijn buien? Laatste tijd vind ik dat niet! Nooit meer lemmingspray of baggertopics!
Ohjaquote:Op donderdag 25 november 2010 16:52 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nah hier nog wel, maar dat neem ik je niet kwalijk(denkt terug aan zondag)
Waar toegang?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:49 schreef honkeytonk het volgende:
Ploertendoder, ik wist dat het nep was, ik heb allang toegang
Tot straks!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:54 schreef NBT het volgende:
ik ben weg, ben straks terug met nicpics
\quote:Op donderdag 25 november 2010 16:54 schreef NBT het volgende:
ik ben weg, ben straks terug met nicpics
Jawel.quote:
Adminpaneelquote:
quote:
Bleh, ik hoorde net dat omdat mijn schoonfamilie persé sinterklaas willen vieren en dat wij het niet kunnen maken om daar naar toe te gaan. Terwijl ik en mijn vriend niet zo erg masturberen op dat feest dat we het erg vinden om één jaartje te missen.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
36 CF jaIk heb ze vorige week ook gezien, kan echt neit wachten tot volgende week.
HT is Hidden Adminquote:
Kom.. nu gaan we Yvonne op zwart zettenquote:
Ninja edit faalbaasquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Kom.. nu gaan we Yvonne op zwart zetten
Haar als zwarte piet schminkenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Kom.. nu gaan we Yvonne op zwart zetten
Jaaaaaaaaaaaaaquote:
Waarom sinterklaas dan al op zaterdag vieren?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Bleh, ik hoorde net dat omdat mijn schoonfamilie persé sinterklaas willen vieren en dat wij het niet kunnen maken om daar naar toe te gaan. Terwijl ik en mijn vriend niet zo erg masturberen op dat feest dat we het erg vinden om één jaartje te missen.
Erg twijfelachtig gedoe dus.
Ik spuit haar wel weer wit!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is vast omdat ze een druk schema hebben en het alleen op die dag kunnen.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom sinterklaas dan al op zaterdag vieren?
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik spuit haar wel weer wit!GastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik spuit haar wel weer wit!iewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Fout. Dat vindt jij geen muziek. Dat is heel wat anders.quote:
Neequote:Op donderdag 25 november 2010 17:03 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Fout. Dat vindt jij geen muziek. Dat is heel wat anders.
Jawel... Over smaak valt niet te twistenquote:
Wees eens lief.quote:
Boooo. Ik vind dat jullie moeten komenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Het is vast omdat ze een druk schema hebben en het alleen op die dag kunnen.
dan moet je nog een week wachten. Dan ben je ongesteld.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ben lief alleen ik moest even mijn ei kwijt
Chocolade ei?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ben lief alleen ik moest even mijn ei kwijt
Ik vind dat ook. Ik meld het je wel als we wel komen.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Boooo. Ik vind dat jullie moeten komen
omgquote:Op donderdag 25 november 2010 17:06 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
dan moet je nog een week wachten. Dan ben je ongesteld.
waar heb jij last van?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:06 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
dan moet je nog een week wachten. Dan ben je ongesteld.
goed geradenquote:
Mensen die mijn simpele falende grappen niet snappenquote:
das ook best veelquote:
het kwam meer zo over als van ik ben boos ofzoquote:Op donderdag 25 november 2010 17:07 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mensen die mijn simpele falende grappen niet snappen
Is goedquote:Op donderdag 25 november 2010 17:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik vind dat ook. Ik meld het je wel als we wel komen.
succesquote:Op donderdag 25 november 2010 17:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is goed
Dan ga ik nu mijn kaartje vast halen en boodschappen doen.
Waarom zou ik boos zijn?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
het kwam meer zo over als van ik ben boos ofzo
Boos is een groot woord. Dat ik niet lekker in mijn vel zit is een ander verhaal.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja weet ik veel, zo kom je over
Ja zeg dat dan meteen, anders weet ik ook niet wat ik ermee aanmoetquote:Op donderdag 25 november 2010 17:10 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Boos is een groot woord. Dat ik niet lekker in mijn vel zit is een ander verhaal.
Rustig, of ben je al ongesteld?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja zeg dat dan meteen, anders weet ik ook niet wat ik ermee aanmoet
nee ik zeg alleen ietsquote:Op donderdag 25 november 2010 17:12 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Rustig, of ben je al ongesteld?
Blijkbaar welquote:Op donderdag 25 november 2010 17:12 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Rustig, of ben je al ongesteld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Blijkbaar wel
haha om je te bescheurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
hihihi je zei scheurquote:Op donderdag 25 november 2010 17:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha om je te bescheuren
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
hihihi je zei scheurJe heb behoefte aan ietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
hihihi je zei scheurscheurscheurscheurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha ik zei het 3x
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Ik CC al 4 dagen niet... dus niet zeurenquote:
Ik ben al erg gehecht aan haar, ik heb al 1 jaar en 7 maanden met haarquote:Op donderdag 25 november 2010 17:16 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik CC al 4 dagen niet... dus niet zeuren
dat is niksquote:Op donderdag 25 november 2010 17:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben al erg gehecht aan haar, ik heb al 1 jaar en 7 maanden met haar
zo een mijlpaal!quote:Op donderdag 25 november 2010 17:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nog 3 dagenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:16 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik CC al 4 dagen niet... dus niet zeuren
netjesquote:Op donderdag 25 november 2010 17:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik kan niet wachtenquote:
Mijn langste duurde 4 jaarquote:
Ik ben nog maar 16quote:Op donderdag 25 november 2010 17:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten
[..]
Mijn langste duurde 4 jaar
Mijn langste voor jou 2 wekenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten
[..]
Mijn langste duurde 4 jaar
Falsequote:Op donderdag 25 november 2010 17:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je vind ons gewoon niet aardig!
Ze is ongesteld! Maar mooizo en ajuus!quote:Op donderdag 25 november 2010 17:25 schreef Michhas het volgende:
Extreem gevoelig?
Met mij ook goed HT, bedankt
Ik zit in le bus, ben weg
Neeheeequote:Op donderdag 25 november 2010 17:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ze is ongesteld! Maar mooizo en ajuus!
Dat is ze helemaal nietquote:Op donderdag 25 november 2010 17:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ze is ongesteld! Maar mooizo en ajuus!
gewoon voel me huilerigquote:Op donderdag 25 november 2010 17:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waarom dan die extreem gevoeligheid?
Ah, dus jij bent 2 weken zo? Blij dat Micha dat niet isquote:Op donderdag 25 november 2010 17:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gewoon voel me huilerig![]()
moet om alles janken vandaag
maar dat is altijd een week van te voren
Nee als ik ongesteld ben ben ik vrolijk en kan ik iedereen wel knuffelen en hou ik van iedereenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ah, dus jij bent 2 weken zo? Blij dat Micha dat niet is![]()
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee als ik ongesteld ben ben ik vrolijk en kan ik iedereen wel knuffelen en hou ik van iedereen
Wil jij ook? Zeg dat dan! Momentje!quote:
Whoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiquote:Op donderdag 25 november 2010 17:28 schreef NBT het volgende:
PD:[ afbeelding ]
HT:[ afbeelding ]
DW:[ afbeelding ]
Zo dat was het weer, fijn weekend
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:28 schreef NBT het volgende:
PD:[ afbeelding ]
HT:[ afbeelding ]
DW:[ afbeelding ]
Zo dat was het weer, fijn weekend
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:29 schreef NBT het volgende:
[..]
Wil jij ook? Zeg dat dan! Momentje!
Jeej!quote:Op donderdag 25 november 2010 17:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
owja ik post de mijne vanavond
waar? welke hoe ? wanneer'quote:Op donderdag 25 november 2010 17:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jeej!
Harstikke leuke foto's trouweens!
Die van NBT!quote:Op donderdag 25 november 2010 17:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waar? welke hoe ? wanneer'
Tiettigquote:
JeeeeejjJ!!!quote:Op donderdag 25 november 2010 17:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ga even fotos maken be right back poppetjes
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ga even fotos maken be right back poppetjes
quote:
ooooohhh mop het spijt me hij komt eraan hoor momentje!!quote:
Mag ik er 1 a la die van DW?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:39 schreef NBT het volgende:
[..]
ooooohhh mop het spijt me hij komt eraan hoor momentje!!
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:40 schreef Lutte het volgende:
Hoi! Als ik een linkje van een site heb, met een plaatje, en ik prop hem tussen [ [url= ]afbeelding[/url] ] doet het plaatje het dan?
Jep.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:40 schreef Lutte het volgende:
Hoi! Als ik een linkje van een site heb, met een plaatje, en ik prop hem tussen [ [url= ]afbeelding[/url] ] doet het plaatje het dan?
De link doet't nietquote:Op donderdag 25 november 2010 17:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep
[.img]http://www.plaatjessite.nl/naamvanplaatje.jpg [./img]
Zonder de punten in de tagjes.
Gek hèquote:
Leuke foto!quote:Op donderdag 25 november 2010 17:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
oww als jullie me uitlachen!
[ afbeelding ]
Mooie ogen.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[ afbeelding ]
Dankewohl.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep.
[.img]http://www.plaatjessite.nl/naamvanplaatje.jpg [./img]
Zonder de punten in de tagjes.
Ik krijg hele vreemde associaties bij jij die PD in je mond hebt... En het is echt een mooie foto.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil er ook zo eenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:46 schreef NBT het volgende:
Leuk CC!!
Eze het spijt me, om het goed te maken:
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik krijg hele vreemde associaties bij jij die PD in je mond hebt... En het is echt een mooie foto.
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:47 schreef Lutte het volgende:
[ [url= http://www.chirobegijnend(...)7-2008/kees-kaas.jpg ]afbeelding[/url] ]
Yeeeeees!quote:Op donderdag 25 november 2010 17:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ben Lutte vergeet ik zie ik nu![]()
Je krijgt er ooit een speciale om het goed te maken!
Dit moet een grap zijn.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:46 schreef NBT het volgende:
Leuk CC!!
Eze het spijt me, om het goed te maken:
jeeeeej !quote:Op donderdag 25 november 2010 17:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[ afbeelding ]
en de laatste
Ze verdient enkel respect!quote:Op donderdag 25 november 2010 17:54 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een mongool ben je dan om met je bh een foto van jezelf op FOK te posten!!!!!!!!
wel lief doen he!quote:Op donderdag 25 november 2010 17:54 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een mongool ben je dan om met je bh een foto van jezelf op FOK te posten!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |