Die CITO bepaalt dat toch niet? Ik had op mijn toets alles op vmbo niveau...quote:Op donderdag 25 november 2010 16:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En het kutte is dat ik toen die CITO deed, net in een dip zat en op het vmbo kwam
Langzamer bedoel jequote:Op donderdag 25 november 2010 16:21 schreef ElmoFan het volgende:
echt, ik was 1 milliseconde sneller
Bij mij toen wel....quote:Op donderdag 25 november 2010 16:21 schreef honkeytonk het volgende:
![]()
[..]
Die CITO bepaalt dat toch niet? Ik had op mijn toets alles op vmbo niveau...
Nah, ik wist toen al dat ik gymnasium ging doenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh jawel, voortgezet onderwijs
CITO is wel een richtlijn.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:21 schreef honkeytonk het volgende:
![]()
[..]
Die CITO bepaalt dat toch niet? Ik had op mijn toets alles op vmbo niveau...
Vast beter dan Latijn.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:22 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik kreeg in de brugklas Textiele Werkvormen
wtf?
Jeej! Chatten!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:23 schreef NBT het volgende:
Net een nieuwe nu al bijna vol! Dit is echt letterlijk gewoon chatten
Ik kan geen Latijn, dus ik kan dat niet weten, maar als een halve malloot met naald en draad werken.. nee dat is wat....quote:
Een vriend van mij, kwam op het vmbo, toen van de 1e naar de 2e ging hij over naar havo, en toen van de 2e naar 3e ging hij over op het vwo!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:24 schreef Ploertendoder het volgende:
jammer dat ik op het vmbo kwam, want ik kan best meer. maar ja ach.. shit happens
Ik ook nietquote:Op donderdag 25 november 2010 16:24 schreef ThaTim het volgende:
Elmofan, jij hebt toch geen werk jonge!
Folderenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:24 schreef ThaTim het volgende:
Elmofan, jij hebt toch geen werk jonge!
Op het vmbo deed ik het ook goed hoor. vwo was voor mij wel te hoog. Maar de school hield me tegenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een vriend van mij, kwam op het vmbo, toen van de 1e naar de 2e ging hij over naar havo, en toen van de 2e naar 3e ging hij over op het vwo!
Latijn is bagger. Het vertalen enzo was allemaal erg makkelijk, maar die verhalen waren weer zo oersaai. Grieks was wel leuk. Griekse mythologiequote:Op donderdag 25 november 2010 16:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik kan geen Latijn, dus ik kan dat niet weten, maar als een halve malloot met naald en draad werken.. nee dat is wat....
Stomme schoolquote:Op donderdag 25 november 2010 16:25 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Op het vmbo deed ik het ook goed hoor. vwo was voor mij wel te hoog. Maar de school hield me tegen
Ik heb ook wel iets met Grieks ja.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Latijn is bagger. Het vertalen enzo was allemaal erg makkelijk, maar die verhalen waren weer zo oersaai. Grieks was wel leuk. Griekse mythologie
En tijdens je werk FOK! je?quote:
Sssst nouquote:
Sneller als.quote:
Ah, zo!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sneller als.![]()
Snap je hem nu?
En Latijn is kut, maar we hebben in vijf jaar nog geen fatsoenlijke leraar gehad dus daar geef ik dan maar de schuld aan.
hij is 18quote:Op donderdag 25 november 2010 16:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Heb jij werk dan? Of ben je ook pas 16?
Omdat het kanquote:Op donderdag 25 november 2010 16:27 schreef NBT het volgende:
Maar maar maar, waarom gaat het over school!
Omdat ik ging lerenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:27 schreef NBT het volgende:
Alleen de disneyfilm Hercules zeker?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:26 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb ook wel iets met Grieks ja.
Daar hebben we veel over te zeikenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:27 schreef NBT het volgende:
No commentquote:Op donderdag 25 november 2010 16:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen de disneyfilm Hercules zeker?
Gyrosquote:Op donderdag 25 november 2010 16:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen de disneyfilm Hercules zeker?
Latijnse naamvallenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sneller als.![]()
Snap je hem nu?
En Latijn is kut, maar we hebben in vijf jaar nog geen fatsoenlijke leraar gehad dus daar geef ik dan maar de schuld aan.
Aquariumquote:
IK WEET HEUL WEL WAT JE BEDOELT HOORquote:
DAT WEET JIJ HEUL NIET OMDAT OMDAT OMDAT OMDAT geen ideequote:Op donderdag 25 november 2010 16:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
IK WEET HEUL WEL WAT JE BEDOELT HOOR
quote:
Ik kan dus wel Latijnquote:
Dat weet ik wel.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:29 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
DAT WEET JIJ HEUL NIET OMDAT OMDAT OMDAT OMDAT geen idee
I knowquote:
En nu vergaat je leven?quote:
Niet meerquote:
Neequote:Op donderdag 25 november 2010 16:31 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
I know
[..]
En nu vergaat je leven?
quote:
Stop toch eens met dat Hyves-gedoequote:
Bijnaaaaaaaaaa! Nog 1 week!quote:
quote:
Ik ga volgende week naar iets leukers.quote:
quote:
Elmofan, ik heb zitten denken, en ik denk eigenlijk dat ONZ veel leuker zal zijn als wij 2 mod wordenquote:
Ja.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:35 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik en CC zijn de enige van deze ploeg die van trance houden he?
Dan kunnen ze ONZ beter opdoekenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Elmofan, ik heb zitten denken, en ik denk eigenlijk dat ONZ veel leuker zal zijn als wij 2 mod worden![]()
Nou, dat was het
Geen tijd voorquote:Op donderdag 25 november 2010 16:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Elmofan, ik heb zitten denken, en ik denk eigenlijk dat ONZ veel leuker zal zijn als wij 2 mod worden![]()
Nou, dat was het
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan kunnen ze ONZ beter opdoeken
Hoax.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nou, dat was het
En ik ben er trots opquote:
Ikquote:Op donderdag 25 november 2010 16:37 schreef NBT het volgende:
Ik ga zo naar huis, wie wou er een nicpic?
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:37 schreef NBT het volgende:
Jaquote:
Ja joh.. doe ik ook eens iets nuttigsquote:
Jeeeeeeeeeeeeej!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:39 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja joh.. doe ik ook eens iets nuttigs
Ik doe t dan samen met CCquote:
dat liedje wat je postte klinkt best wel goed eigenlijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:35 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik en CC zijn de enige van deze ploeg die van trance houden he?
Ik, mits tieten.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:37 schreef NBT het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:40 schreef L.no het volgende:
[..]
dat liedje wat je postte klinkt best wel goed eigenlijk.
Ga jij volgende week zaterdag naar het Bolwerk?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:40 schreef L.no het volgende:
[..]
dat liedje wat je postte klinkt best wel goed eigenlijk.
Ik ook danquote:
quote:
Misschien, ik weet het niet zeker. 36 Crazyfistsquote:Op donderdag 25 november 2010 16:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga jij volgende week zaterdag naar het Bolwerk?
Eeey lipjesquote:
Ja...quote:
Dat is niet jou eerste verzoek geweest!quote:
Maar wel mijn 2equote:Op donderdag 25 november 2010 16:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja...
[..]
Dat is niet jou eerste verzoek geweest!
36 CF jaquote:Op donderdag 25 november 2010 16:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Misschien, ik weet het niet zeker. 36 Crazyfists
Tot 21 decemberquote:
Jeej! Da's al bijnaquote:Op donderdag 25 november 2010 16:45 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Tot 21 decemberdaarna lengen de dagen weer
Fuck dat. Dit is muziek.quote:
quote:
Oke. Hoe dan?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:49 schreef honkeytonk het volgende:
Ploertendoder, ik wist dat het nep was, ik heb allang toegang
Kwaliteit posten.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Oke. Hoe dan?heb je yvonne gepijpsekst?
Ja je bent lang niet meer zo irritantquote:
Dankje!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja je bent lang niet meer zo irritant
je heb soms je buien, maar dat heb ik even goedquote:
Mijn buien? Laatste tijd vind ik dat niet! Nooit meer lemmingspray of baggertopics!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
je heb soms je buien, maar dat heb ik even goed
Nah hier nog wel, maar dat neem ik je niet kwalijkquote:Op donderdag 25 november 2010 16:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mijn buien? Laatste tijd vind ik dat niet! Nooit meer lemmingspray of baggertopics!
Ohjaquote:Op donderdag 25 november 2010 16:52 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nah hier nog wel, maar dat neem ik je niet kwalijk(denkt terug aan zondag)
Waar toegang?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:49 schreef honkeytonk het volgende:
Ploertendoder, ik wist dat het nep was, ik heb allang toegang
Tot straks!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:54 schreef NBT het volgende:
ik ben weg, ben straks terug met nicpics
\quote:Op donderdag 25 november 2010 16:54 schreef NBT het volgende:
ik ben weg, ben straks terug met nicpics
Jawel.quote:
Adminpaneelquote:
quote:
Bleh, ik hoorde net dat omdat mijn schoonfamilie persé sinterklaas willen vieren en dat wij het niet kunnen maken om daar naar toe te gaan. Terwijl ik en mijn vriend niet zo erg masturberen op dat feest dat we het erg vinden om één jaartje te missen.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
36 CF jaIk heb ze vorige week ook gezien, kan echt neit wachten tot volgende week.
HT is Hidden Adminquote:
Kom.. nu gaan we Yvonne op zwart zettenquote:
Ninja edit faalbaasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |