Die CITO bepaalt dat toch niet? Ik had op mijn toets alles op vmbo niveau...quote:Op donderdag 25 november 2010 16:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En het kutte is dat ik toen die CITO deed, net in een dip zat en op het vmbo kwam
Langzamer bedoel jequote:Op donderdag 25 november 2010 16:21 schreef ElmoFan het volgende:
echt, ik was 1 milliseconde sneller
Bij mij toen wel....quote:Op donderdag 25 november 2010 16:21 schreef honkeytonk het volgende:
![]()
[..]
Die CITO bepaalt dat toch niet? Ik had op mijn toets alles op vmbo niveau...
Nah, ik wist toen al dat ik gymnasium ging doenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh jawel, voortgezet onderwijs
CITO is wel een richtlijn.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:21 schreef honkeytonk het volgende:
![]()
[..]
Die CITO bepaalt dat toch niet? Ik had op mijn toets alles op vmbo niveau...
Vast beter dan Latijn.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:22 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik kreeg in de brugklas Textiele Werkvormen
wtf?
Jeej! Chatten!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:23 schreef NBT het volgende:
Net een nieuwe nu al bijna vol! Dit is echt letterlijk gewoon chatten
Ik kan geen Latijn, dus ik kan dat niet weten, maar als een halve malloot met naald en draad werken.. nee dat is wat....quote:
Een vriend van mij, kwam op het vmbo, toen van de 1e naar de 2e ging hij over naar havo, en toen van de 2e naar 3e ging hij over op het vwo!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:24 schreef Ploertendoder het volgende:
jammer dat ik op het vmbo kwam, want ik kan best meer. maar ja ach.. shit happens
Ik ook nietquote:Op donderdag 25 november 2010 16:24 schreef ThaTim het volgende:
Elmofan, jij hebt toch geen werk jonge!
Folderenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:24 schreef ThaTim het volgende:
Elmofan, jij hebt toch geen werk jonge!
Op het vmbo deed ik het ook goed hoor. vwo was voor mij wel te hoog. Maar de school hield me tegenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een vriend van mij, kwam op het vmbo, toen van de 1e naar de 2e ging hij over naar havo, en toen van de 2e naar 3e ging hij over op het vwo!
Latijn is bagger. Het vertalen enzo was allemaal erg makkelijk, maar die verhalen waren weer zo oersaai. Grieks was wel leuk. Griekse mythologiequote:Op donderdag 25 november 2010 16:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik kan geen Latijn, dus ik kan dat niet weten, maar als een halve malloot met naald en draad werken.. nee dat is wat....
Stomme schoolquote:Op donderdag 25 november 2010 16:25 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Op het vmbo deed ik het ook goed hoor. vwo was voor mij wel te hoog. Maar de school hield me tegen
Ik heb ook wel iets met Grieks ja.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Latijn is bagger. Het vertalen enzo was allemaal erg makkelijk, maar die verhalen waren weer zo oersaai. Grieks was wel leuk. Griekse mythologie
En tijdens je werk FOK! je?quote:
Sssst nouquote:
Sneller als.quote:
Ah, zo!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sneller als.![]()
Snap je hem nu?
En Latijn is kut, maar we hebben in vijf jaar nog geen fatsoenlijke leraar gehad dus daar geef ik dan maar de schuld aan.
hij is 18quote:Op donderdag 25 november 2010 16:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Heb jij werk dan? Of ben je ook pas 16?
Omdat het kanquote:Op donderdag 25 november 2010 16:27 schreef NBT het volgende:
Maar maar maar, waarom gaat het over school!
Omdat ik ging lerenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:27 schreef NBT het volgende:
Maar maar maar, waarom gaat het over school!
Alleen de disneyfilm Hercules zeker?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:26 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb ook wel iets met Grieks ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |