Ik, mits tieten.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:37 schreef NBT het volgende:
Ik ga zo naar huis, wie wou er een nicpic?
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:40 schreef L.no het volgende:
[..]
dat liedje wat je postte klinkt best wel goed eigenlijk.
Ga jij volgende week zaterdag naar het Bolwerk?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:40 schreef L.no het volgende:
[..]
dat liedje wat je postte klinkt best wel goed eigenlijk.
Ik ook danquote:
quote:
Misschien, ik weet het niet zeker. 36 Crazyfistsquote:Op donderdag 25 november 2010 16:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga jij volgende week zaterdag naar het Bolwerk?
Eeey lipjesquote:
Ja...quote:
Dat is niet jou eerste verzoek geweest!quote:
Maar wel mijn 2equote:Op donderdag 25 november 2010 16:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja...
[..]
Dat is niet jou eerste verzoek geweest!
36 CF jaquote:Op donderdag 25 november 2010 16:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Misschien, ik weet het niet zeker. 36 Crazyfists
Tot 21 decemberquote:
Jeej! Da's al bijnaquote:Op donderdag 25 november 2010 16:45 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Tot 21 decemberdaarna lengen de dagen weer
Fuck dat. Dit is muziek.quote:
quote:
Oke. Hoe dan?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:49 schreef honkeytonk het volgende:
Ploertendoder, ik wist dat het nep was, ik heb allang toegang
Kwaliteit posten.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Oke. Hoe dan?heb je yvonne gepijpsekst?
Ja je bent lang niet meer zo irritantquote:
Dankje!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja je bent lang niet meer zo irritant
je heb soms je buien, maar dat heb ik even goedquote:
Mijn buien? Laatste tijd vind ik dat niet! Nooit meer lemmingspray of baggertopics!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
je heb soms je buien, maar dat heb ik even goed
Nah hier nog wel, maar dat neem ik je niet kwalijkquote:Op donderdag 25 november 2010 16:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mijn buien? Laatste tijd vind ik dat niet! Nooit meer lemmingspray of baggertopics!
Ohjaquote:Op donderdag 25 november 2010 16:52 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nah hier nog wel, maar dat neem ik je niet kwalijk(denkt terug aan zondag)
Waar toegang?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:49 schreef honkeytonk het volgende:
Ploertendoder, ik wist dat het nep was, ik heb allang toegang
Tot straks!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:54 schreef NBT het volgende:
ik ben weg, ben straks terug met nicpics
\quote:Op donderdag 25 november 2010 16:54 schreef NBT het volgende:
ik ben weg, ben straks terug met nicpics
Jawel.quote:
Adminpaneelquote:
quote:
Bleh, ik hoorde net dat omdat mijn schoonfamilie persé sinterklaas willen vieren en dat wij het niet kunnen maken om daar naar toe te gaan. Terwijl ik en mijn vriend niet zo erg masturberen op dat feest dat we het erg vinden om één jaartje te missen.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
36 CF jaIk heb ze vorige week ook gezien, kan echt neit wachten tot volgende week.
HT is Hidden Adminquote:
Kom.. nu gaan we Yvonne op zwart zettenquote:
Ninja edit faalbaasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |