quote:Op donderdag 25 november 2010 16:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Kom.. nu gaan we Yvonne op zwart zetten
Haar als zwarte piet schminkenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Kom.. nu gaan we Yvonne op zwart zetten
Jaaaaaaaaaaaaaquote:
Waarom sinterklaas dan al op zaterdag vieren?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Bleh, ik hoorde net dat omdat mijn schoonfamilie persé sinterklaas willen vieren en dat wij het niet kunnen maken om daar naar toe te gaan. Terwijl ik en mijn vriend niet zo erg masturberen op dat feest dat we het erg vinden om één jaartje te missen.
Erg twijfelachtig gedoe dus.
Ik spuit haar wel weer wit!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is vast omdat ze een druk schema hebben en het alleen op die dag kunnen.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom sinterklaas dan al op zaterdag vieren?
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik spuit haar wel weer wit!GastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik spuit haar wel weer wit!iewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Fout. Dat vindt jij geen muziek. Dat is heel wat anders.quote:
Neequote:Op donderdag 25 november 2010 17:03 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Fout. Dat vindt jij geen muziek. Dat is heel wat anders.
Jawel... Over smaak valt niet te twistenquote:
Wees eens lief.quote:
Boooo. Ik vind dat jullie moeten komenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Het is vast omdat ze een druk schema hebben en het alleen op die dag kunnen.
dan moet je nog een week wachten. Dan ben je ongesteld.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ben lief alleen ik moest even mijn ei kwijt
Chocolade ei?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ben lief alleen ik moest even mijn ei kwijt
Ik vind dat ook. Ik meld het je wel als we wel komen.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Boooo. Ik vind dat jullie moeten komen
omgquote:Op donderdag 25 november 2010 17:06 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
dan moet je nog een week wachten. Dan ben je ongesteld.
waar heb jij last van?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:06 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
dan moet je nog een week wachten. Dan ben je ongesteld.
goed geradenquote:
Mensen die mijn simpele falende grappen niet snappenquote:
das ook best veelquote:
het kwam meer zo over als van ik ben boos ofzoquote:Op donderdag 25 november 2010 17:07 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mensen die mijn simpele falende grappen niet snappen
Is goedquote:Op donderdag 25 november 2010 17:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik vind dat ook. Ik meld het je wel als we wel komen.
succesquote:Op donderdag 25 november 2010 17:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is goed
Dan ga ik nu mijn kaartje vast halen en boodschappen doen.
Waarom zou ik boos zijn?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
het kwam meer zo over als van ik ben boos ofzo
Boos is een groot woord. Dat ik niet lekker in mijn vel zit is een ander verhaal.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja weet ik veel, zo kom je over
Ja zeg dat dan meteen, anders weet ik ook niet wat ik ermee aanmoetquote:Op donderdag 25 november 2010 17:10 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Boos is een groot woord. Dat ik niet lekker in mijn vel zit is een ander verhaal.
Rustig, of ben je al ongesteld?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja zeg dat dan meteen, anders weet ik ook niet wat ik ermee aanmoet
nee ik zeg alleen ietsquote:Op donderdag 25 november 2010 17:12 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Rustig, of ben je al ongesteld?
Blijkbaar welquote:Op donderdag 25 november 2010 17:12 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Rustig, of ben je al ongesteld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Blijkbaar wel
haha om je te bescheurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
hihihi je zei scheurquote:Op donderdag 25 november 2010 17:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha om je te bescheuren
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
hihihi je zei scheurJe heb behoefte aan ietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
hihihi je zei scheurscheurscheurscheurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha ik zei het 3x
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Ik CC al 4 dagen niet... dus niet zeurenquote:
Ik ben al erg gehecht aan haar, ik heb al 1 jaar en 7 maanden met haarquote:Op donderdag 25 november 2010 17:16 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik CC al 4 dagen niet... dus niet zeuren
dat is niksquote:Op donderdag 25 november 2010 17:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben al erg gehecht aan haar, ik heb al 1 jaar en 7 maanden met haar
zo een mijlpaal!quote:Op donderdag 25 november 2010 17:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben al erg gehecht aan haar, ik heb al 1 jaar en 7 maanden met haar
Nog 3 dagenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:16 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik CC al 4 dagen niet... dus niet zeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |