Dat zei ik vanmorgen tegen mn dochterquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ben je wel braaf geweest ? Anders neemt de Sint je mee naar Spanje, heus !
Tja. De Move "moved" mij ook niet echt moet ik bekennen.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:59 schreef _Led_ het volgende:
Ik ga 'm zo eens spelen, heb 'm net van m'n werk gehad samen met een Move starterspack (die staat gelijk op Marktplaats).
Ohhhh!?quote:Ook gelijk maar een nieuwe videobeamer besteld, werd tijd om eens naar een full hd beamer over te schakelen
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:02 schreef Kroketvulling het volgende:
<snip>
Hebben we geen meditatie smiley? Dan deze maar
Misschien ga je dan wel een beetje zweven, met auto en al. Heb je ook geen last meer van de ijzel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:19 schreef Bastard het volgende:
Hele mooie chant ook, ik heb hem vlgs mij wel eens op mp3 gehad
Zet je niet ff aan in de auto zeg maar.
Vergeet niet dat 800 auto's geimporteerd zijn vanuit GT4.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:41 schreef _Led_ het volgende:
Ik ben geen 'expert op alles wat grafisch is' hoor
GT5 ziet er gewoon heel mooi uit, maar ik verbaas me eigenlijk eerder over de hoeveelheid content (1000 auto's maken en qua physicsmodel tweaken, wtf).
Oh manquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:43 schreef _Led_ het volgende:
Yo yo ik heb nog die inzending voor die Sinterklaasgedichten gevonden, die was achtergebleven op die boot van Sint : [Stemtopic] FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010
Jeweetzelluf.
Mwe laat ik dat niet doenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:03 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Stemmen dan, bradda ! Laten we een FIFA plegen in de gedichtenwedstrijd
Een nieuw soort insect?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:10 schreef Bastard het volgende:
Mwe laat ik dat niet doen![]()
Maar repsects weet je.
Je hebt die shine of niet, jeweetzelluf.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:14 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Een nieuw soort insect?
Led, hoe kom je erbij op?![]()
Ik weet, ik weet...quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:16 schreef _Led_ het volgende:
Je hebt die shine of niet, jeweetzelluf.
Oh! Lijkt op hier..quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:33 schreef Lavenderr het volgende:
[ afbeelding ]
Alles lijkt een plaatje, zo met die sneeuw
Super hee!quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:33 schreef Lavenderr het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi plaatjequote:Op zaterdag 4 december 2010 12:33 schreef Lavenderr het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |