Netjes, had ik niet verwachtquote:
Blade niet goed (wel een vampier)quote:Op donderdag 25 november 2010 15:45 schreef MasterWouter het volgende:
Star Trek - Eric Bana
Inglorious Bastards - Christoph Waltz
Wolverine - Liev Screiber
Jennifer's Body - Megan Fox
Blade - ?
??
Up - ?
9 - ?
Ok, ik ga wat moeilijkers bedenkenquote:
Gecheckt en correctquote:
Nog wel 1 naam erbij, FF mag niet meedoen danquote:
I knowquote:Op donderdag 25 november 2010 18:52 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Nog wel 1 naam erbij, FF mag niet meedoen dan
Kan je nog een naam noemen bij Partymonster voordat we aan de volgende vraag beginnen?quote:
oeps! seth green speelt erin mee ookquote:Op donderdag 25 november 2010 18:57 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Kan je nog een naam noemen bij Partymonster voordat we aan de volgende vraag beginnen?
Dat is goed.quote:
Ja, goedquote:
Deze 6 keur ik goed, bij de anderen moet ik streng zijn.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:04 schreef wyccie het volgende:
Batman Begins
Monsters Inc.
De kleine zeemeermin
The Incredibles
Toy Story
Simpsons the movie
Bovenstaande keur ik goed.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:05 schreef Asap het volgende:
2. monsters Inc
3. Spongebob Squarepants the Movie
4. Incredibles
5. Simpsons the Movie
8. Batman & Robin
9. Teenage Mutant Ninja Turtles
14. Toy Story
15. Ghostbusters
17. Scooby Doo
19. Beavis & Butthead do America
21. Little Mermaid
Ik ben schappelijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:07 schreef Asap het volgende:
Josie and the Pussycats
The tic
Weet toch nog aardig wat karakters
Dat zijn al 2 goeien.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:23 schreef Asap het volgende:
1 Total Recall
7 Fifth Element
Het is leuk geweest voor vandaag, morgen weekendje weg![]()
quote:
3 foute gokjes.quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:22 schreef Hulkio het volgende:
Drie gokjes...
2. Batman Forever
6. The Fly
8. Pay it Forward
quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:47 schreef DragonFodder het volgende:
1 = Total Recall
2 = The Mask?
3 = Fabulous Stains
4 = Thelma & louise?
5 = The last boyscout?
6 = Life?
7 = The Fifth Element
8 = True Colors?
Maar zijn al mijn gokken niet goed of alleen de laatste? Is me niet helemaal duidelijk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:51 schreef Patch het volgende:
[..]
Ander liedje van Cindi. Ook niet dat liedje van The Goonies.
Zoveel titels hoeven we niet meer te raden
I ken verder alleen nog I drove all night, maar die is niet zo bekend.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:59 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
of 8= girls just wanna have fun, verder ken ik niks van Cindi Lauper
quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:59 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
of 8= girls just wanna have fun, verder ken ik niks van Cindi Lauper
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:05 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
5 is waarschijnlijk dan White Chicks?
Legally Blonde zit er niet tussen..? adhv je acteurs-lijstje neem ik aan van niet, maar ik kan me vergissen dus toch een gokje
Geen Scary Movie, maar daar zit ook geen Jim, Geena, Jeff of Damon in...quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:10 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
geen White Chicks? damn..
Scary Movie dan..?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
In dat geval ga ik verder gokken op de Goldblum film
6. invasion of the body snatchers?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:27 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
2 = Eternal sunshine of the spotless mind?
dan zou ik denken aan Man on the Moon, maar ook dat wederom weer een gokje..quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:28 schreef Patch het volgende:
[..]
Die van Jim Carrey is een comedy/musical
Man on the Moon zou ik persoonlijk niet plaatsen onder het genre 'comedy' of 'musical'.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:29 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
dan zou ik denken aan Man on the Moon, maar ook dat wederom weer een gokje..
quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:59 schreef MasterWouter het volgende:
5.
Gaat over een penis die zichzelf dettached van de eigenaar en mensen gaat vermoorden.
Duel ?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:59 schreef MasterWouter het volgende:
2.
Gaat over die misvormde meneer die in een monstertruck wat mensen probeerd door te rijden. De naam van de meneer in de film is ook de titel.
5.
Gaat over een penis die zichzelf dettached van de eigenaar en mensen gaat vermoorden.
6.
Hoofdkarakter in deze film heet Noi.
wrong turn
Titel = Karakterquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:59 schreef MasterWouter het volgende:
2.
Gaat over die misvormde meneer die in een monstertruck wat mensen probeerd door te rijden. De naam van de meneer in de film is ook de titel.
6.
Hoofdkarakter in deze film heet Noi.
wrong turn
quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:05 schreef Patch het volgende:
Viespeuk = Pervert?
Monster Family?
Noi Ice?
quote:
quote:
hogerquote:
7eVeNL + 2quote:
-Schrijver Steven Kingquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:37 schreef 7eVeNL het volgende:
De vraag!
We zien hier een fragment uit de film 1408 deze film is gebaseerd op een kort verhaal van de schrijver? ........ In dit fragment zitten twee vragen verwerkt, de eerste vraag wat is de juiste tijd. de tweede vraag die ik stel is: Wat gebeurt er in de badkamer waar het beeld geblurd is. Daarnaast heb ik nog twee 'filmfoutjes' expres er in verwerkt, de vraag is welke zijn dat? (het is niet de overgang van hard geluid naar zacht...)
Beantwoord de vragen correct en je verdient twee punten.
Succes, gezien de tijd kan ik deze vraag wederom pas vanavond om omstreeks 23:00 goedkeuren. excuses daarvoor maar ga gerust verder als jullie zeker zijn van je zaak. Ben niet helemaal 100% tevreden met de samenstelling maar gezien de tijd heb ik dit er van kunnen maken. Enjoy
Het fragment is hier te bekijken:
Ook goed.quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:03 schreef Tem het volgende:
Jeff Bridges moet Robin Williams zijn in The fisher king
quote:
Dat klopt.quote:
Naar mijn mening ietwat bekender. Ik zal zodadelijk wat hintjes posten.quote:
quote:
Onder hoeveel antwoorden per post moet ik 5 zien?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:39 schreef Patch het volgende:
2. Eight Legged Freaks ?
4. Night at the Museum 1?
4. Night at the Museum 2?
5. Dragon Slayer?
5. Shrek?
5. Reign of Fire?
5. D-War?
5. How to Tame a Dragon?
7. The Thing?
8. Transformers 1?
8. Transformers 2?
9. Up?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:31 schreef Patch het volgende:
1. Final Destination 2?![]()
3. The Spirit?![]()
5. The Sorcerers Apprentice?![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:36 schreef glaba het volgende:
3. the matrix (kweenie welke deel)![]()
5. Avatar![]()
Ik las film van het jaar
quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:41 schreef glaba het volgende:
4. Toy story 3??![]()
5. Harry potter and the deathly hallows?![]()
quote:
Wel zelfde regisseur uiteraard.quote:
Nog een hintje voor 10 dan. Begin van de film:quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:36 schreef single_queen het volgende:
5. is natuurlijk doornroosje :-) met de drie feeen!
10. Psycho?
Staat lang genoeg open dus ik zal niet moeilijk doen over alles in 1 postquote:
We hebben 'm gevonden hoor. "Deception" zochten wequote:Op zondag 28 november 2010 01:20 schreef Shrien het volgende:
Fuck! Ik zoek een film, ik kom er niet uit.
Het gaat over een man die een mobiele telefoon vind, en er smsjes op krijgt van een vrouw die met ´m wil afspreken voor sexytime. Volgens mij is ´ie uit 2006-2009.
Kan iemand hier iets mee?.
Zij staat er niet tussen.quote:
Klopt en zij heeft een naam.quote:Op zondag 28 november 2010 20:24 schreef Mainport het volgende:
Die uit Rebecca heeft zeker een bekende zus en is geboren in 1917
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 28 november 2010 20:34 schreef Mainport het volgende:
Ik word enigszins geïntimideerd door je PI
quote:
nah, de titel is:quote:
Patch + 2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |