Dat zijn al 2 goeien.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:23 schreef Asap het volgende:
1 Total Recall
7 Fifth Element
Het is leuk geweest voor vandaag, morgen weekendje weg![]()
quote:
3 foute gokjes.quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:22 schreef Hulkio het volgende:
Drie gokjes...
2. Batman Forever
6. The Fly
8. Pay it Forward
quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:47 schreef DragonFodder het volgende:
1 = Total Recall
2 = The Mask?
3 = Fabulous Stains
4 = Thelma & louise?
5 = The last boyscout?
6 = Life?
7 = The Fifth Element
8 = True Colors?
Maar zijn al mijn gokken niet goed of alleen de laatste? Is me niet helemaal duidelijk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:51 schreef Patch het volgende:
[..]
Ander liedje van Cindi. Ook niet dat liedje van The Goonies.
Zoveel titels hoeven we niet meer te raden
I ken verder alleen nog I drove all night, maar die is niet zo bekend.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:59 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
of 8= girls just wanna have fun, verder ken ik niks van Cindi Lauper
quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:59 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
of 8= girls just wanna have fun, verder ken ik niks van Cindi Lauper
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:05 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
5 is waarschijnlijk dan White Chicks?
Legally Blonde zit er niet tussen..? adhv je acteurs-lijstje neem ik aan van niet, maar ik kan me vergissen dus toch een gokje
Geen Scary Movie, maar daar zit ook geen Jim, Geena, Jeff of Damon in...quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:10 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
geen White Chicks? damn..
Scary Movie dan..?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
In dat geval ga ik verder gokken op de Goldblum film
6. invasion of the body snatchers?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:27 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
2 = Eternal sunshine of the spotless mind?
dan zou ik denken aan Man on the Moon, maar ook dat wederom weer een gokje..quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:28 schreef Patch het volgende:
[..]
Die van Jim Carrey is een comedy/musical
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |