Dat zijn al 2 goeien.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:23 schreef Asap het volgende:
1 Total Recall
7 Fifth Element
Het is leuk geweest voor vandaag, morgen weekendje weg![]()
quote:
3 foute gokjes.quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:22 schreef Hulkio het volgende:
Drie gokjes...
2. Batman Forever
6. The Fly
8. Pay it Forward
quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:47 schreef DragonFodder het volgende:
1 = Total Recall
2 = The Mask?
3 = Fabulous Stains
4 = Thelma & louise?
5 = The last boyscout?
6 = Life?
7 = The Fifth Element
8 = True Colors?
Maar zijn al mijn gokken niet goed of alleen de laatste? Is me niet helemaal duidelijk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:51 schreef Patch het volgende:
[..]
Ander liedje van Cindi. Ook niet dat liedje van The Goonies.
Zoveel titels hoeven we niet meer te raden
I ken verder alleen nog I drove all night, maar die is niet zo bekend.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:59 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
of 8= girls just wanna have fun, verder ken ik niks van Cindi Lauper
quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:59 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
of 8= girls just wanna have fun, verder ken ik niks van Cindi Lauper
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:05 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
5 is waarschijnlijk dan White Chicks?
Legally Blonde zit er niet tussen..? adhv je acteurs-lijstje neem ik aan van niet, maar ik kan me vergissen dus toch een gokje
Geen Scary Movie, maar daar zit ook geen Jim, Geena, Jeff of Damon in...quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:10 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
geen White Chicks? damn..
Scary Movie dan..?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
In dat geval ga ik verder gokken op de Goldblum film
6. invasion of the body snatchers?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:27 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
2 = Eternal sunshine of the spotless mind?
dan zou ik denken aan Man on the Moon, maar ook dat wederom weer een gokje..quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:28 schreef Patch het volgende:
[..]
Die van Jim Carrey is een comedy/musical
Man on the Moon zou ik persoonlijk niet plaatsen onder het genre 'comedy' of 'musical'.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:29 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
dan zou ik denken aan Man on the Moon, maar ook dat wederom weer een gokje..
quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:59 schreef MasterWouter het volgende:
5.
Gaat over een penis die zichzelf dettached van de eigenaar en mensen gaat vermoorden.
Duel ?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:59 schreef MasterWouter het volgende:
2.
Gaat over die misvormde meneer die in een monstertruck wat mensen probeerd door te rijden. De naam van de meneer in de film is ook de titel.
5.
Gaat over een penis die zichzelf dettached van de eigenaar en mensen gaat vermoorden.
6.
Hoofdkarakter in deze film heet Noi.
wrong turn
Titel = Karakterquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:59 schreef MasterWouter het volgende:
2.
Gaat over die misvormde meneer die in een monstertruck wat mensen probeerd door te rijden. De naam van de meneer in de film is ook de titel.
6.
Hoofdkarakter in deze film heet Noi.
wrong turn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |