inderdaad met die bigfoot toch?quote:
Nope...quote:
Ik parkeer deze vraag wel voor een volgende keer (over een jaar ofzo, als ie wat bekender is).quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:39 schreef Patch het volgende:
Als de aanwezige FMT-ers 'm gezien zouden hebben, zou het antwoord volgens mij al gepost zijn.
Dit ziet er niet uit als een film waarvan je de titel vergeet.
Dat is goed.quote:
Vorig jaar was ie volgens mij nog best in hier op fokquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:46 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik parkeer deze vraag wel voor een volgende keer (over een jaar ofzo, als ie wat bekender is).
Het is trouwens wel een IMDb top 250 film.
quote:
Dan mag je ook een vraag stellen als je zeker bent van je zaak.quote:
Maar je mag wel een opstarter plaatsen als je wiltquote:Op woensdag 24 november 2010 08:49 schreef MasterWouter het volgende:
Vragensteller heeft niet meer gereageerd dus heb even gecontroleerd en het is niet Wicked.
Nu mag ik niet meer meedoen, maar ik heb toch geen idee
komt eraan, 5 minutenquote:Op woensdag 24 november 2010 08:54 schreef Patch het volgende:
[..]
Maar je mag wel een opstarter plaatsen als je wilt
Kloptquote:Op woensdag 24 november 2010 09:05 schreef Hulkio het volgende:
De laatste is in elk geval About Schmidt.
neequote:
Wacht eens! je mist er nog eentjequote:
Welke dan? Zijn er zo toch vier?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:32 schreef MasterWouter het volgende:
[..]
Wacht eens! je mist er nog eentje
Maar Patch noemt er maar 3quote:
Je hebt de OP gelezen?quote:
Tja... normaal rekenen we dat hier wel goed, je hoeft niet de voorgaande goede antwoorden weer te herhalen. Aanvullen is voldoende.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |