Dat laatste kan ik beamen. In de bios was het toch wel erg mooi.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inception is briljant, Salt is erg goed, The Expendables ging ik met flinke verwachtingen in maar viel tegen en Edge of Darkness was wel okay
Bij Inception zou ik wel zorgen voor optimaal kijkgenot..geen laptopschermpje ofzo dus, maar kni-kna-knallen op een zo groot mogelijk scherm en met zo goed mogelijk geluid
Er is maar 1 tien en dat is The Fountainquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:53 schreef JDx het volgende:
Ik zelf zoiets van, een 10 geef je bijna niet, tenzij echt ALLES klopt, zelf heb ik volgens mij Lost in Translation een 10 gegeven. Prachtfilm, beelden, muziek, verhaal, totaal.
Dus voor een echte topfilm geef ik dan een 9, maar meestal kan het één en ander wel beter, qua verloop, muziek, verhaal of beeld, dus vaak wordt het een 8,5 ofzo.
Als een film gewoon leuk was, zoals Shrek of Expendables ofzo, maar verder niet hoogstaand is het bij mij een 7. Is het verhaal toch wat specialer of zitten er echt vette scenes in wordt het vaak een 7,5.
Als een film bagger is, maar het wel waard was om af te kijken is het iets van een 6.
Als een film bagger is en ik spijt heb dat ik hem af heb gekeken wordt het vaak iets van een 5, want iets heeft me toch de film af willen kijken.
Verder geef ik een 2,3 of 4 vaak alleen maar als een film echt nergens op slaat.
Edit: t/m 7 is vaak ook gewoon leuk om te zien, vanaf een 8 vind ik gewoon dat de film ook moet zien
Je ziet dan goed dat elk iedereen wat anders leuk vind.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er is maar 1 tien en dat is The Fountain
De films tussen de 9 en 10 zijn films waar beeld, geluid, verhaal, meeslependheid, interesse, diepgang (vaker dan 1 keer of zelfs 10 keer willen zien) allemaal kloppen.
Films tussen 8 en 9 zijn erg goed en wil ik ook vaker zien, maar daar mist dan net die klik, de verliefdheid zeg maar.
Films tussen 7 en 8 zijn mijn gemiddelden. Leuk om te zien en goed genoeg, maar hoef ze niet per se vaker te zien.
Films tussen 6 en 7 zijn aardig, vermaak, meer niet.
Films onder de 6 zijn matig en lager dan 5 is het gewoon bagger.
Dit jaar 3 films onder de 6 gezien; The Last Airbender, 5.1, Dark Island, 4.8 en A Space Odyssey 4.5. Bij die laatste speelde vooral de hoge verwachtingen een rol. Wie hoog klimt kan diep vallen, zeg maar.
En dit jaar 7 (eigenlijk meer, maar sinds ik het bijhoud) films (waarvan 5 nieuwe) van 9.0 of hoger gezien:
The Fountain, 10, True Romance (al vaak herzien), 9.9, Lost Highway (al 15 keer gezien, blijft boeien), 9.8, Sin City 9.3, The Fall, 9.2, Children of Men, 9.1 en Into the Wild, 9.0.
ik heb nu al zeker 10x gelezen dat jij the fountain zo geweldig vindt... genoeg is genoegquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er is maar 1 tien en dat is The Fountain
De films tussen de 9 en 10 zijn films waar beeld, geluid, verhaal, meeslependheid, interesse, diepgang (vaker dan 1 keer of zelfs 10 keer willen zien) allemaal kloppen.
omdat je op een gegeven moment wel moe wordt van dezelfde standaardtrucjes en standaardverhalen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:39 schreef DeRakker. het volgende:
Ben wel benieuwd waarom mensen het verhaal of originaliteit zo belangrijk vinden.
Dan moet je From Paris With Love ook even kijken. Is zeker zo leuk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
The Expendables
Gewoon lekkere actie!
8/10
Zal ik doenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Dan moet je From Paris With Love ook even kijken. Is zeker zo leuk.
Met John Travolta als koekwous.
Is het echt zo'n leuke film, was ook van plan om hem te kijken maar leek me nogal over the top-nep.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:44 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren:
Scott Pilgrim vs. The World
IMDB Cijfer: 7,9/10
Mijn Cijfer: 9,5/10
9,0/10
Hoogstens een 7,5 ik vind het niet eens een must-see, gewoon geinig.quote:Op woensdag 8 december 2010 08:53 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Is het echt zo'n leuke film, was ook van plan om hem te kijken maar leek me nogal over the top-nep.
Ja. Is wel aardig.Iets minder plat dan the American Pie films zo ver ik me herinner.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:57 schreef casper019 het volgende:
weet iemand of de film loser
http://www.moviemeter.nl/film/141/info/30#messages
uit 2000 een beejte leuke komedie is als je van american pie style films houd?
hij is wel minder flauw dan american pie.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:57 schreef casper019 het volgende:
weet iemand of de film loser
http://www.moviemeter.nl/film/141/info/30#messages
uit 2000 een beejte leuke komedie is als je van american pie style films houd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |