Ik zou zeggen: open er een topic over.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:39 schreef DeRakker. het volgende:
Ben wel benieuwd waarom mensen het verhaal of originaliteit zo belangrijk vinden.
Wacht maar tot je iets ouder bent en iets meer van de wereld begrijpt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:39 schreef DeRakker. het volgende:
Wat me opvalt.
Vaak hebben films een laag cijfer omdat de film een slecht verhaal heeft of geen originele film is enz.
Ik zie het probleem daar niet zo van..
Ik vind dat films om de kijk ervaring gaat en of het leuk vermaak is.
Wanneer een film gewoon een standaard niks origineels verhaal heeft maar wel leuke actie oid... waarom dan een laag cijfer of waardering?
Ik vind beide leuk, gaat me om het totaal plaatje.
Ben wel benieuwd waarom mensen het verhaal of originaliteit zo belangrijk vinden.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 03:02 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Wacht maar tot je iets ouder bent en iets meer van de wereld begrijpt.
quote:Op maandag 6 december 2010 20:28 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
mwah, echt bijzonder vond ik 'm niet... beetje standaard actiefilm met de nodige invloeden van The Fast And The Furious, met een nogal mager plot. Op zich wel vermakelijk, maar een 'aanrader'? Neuh.
[..]
Echt bijzonder was hij niet dat klopt, maar hij is best leuk om te kijken
Lees het stukje nog eens.
Expandables een 7? Ook al zou het een "knipoog" moeten zijn naar vroegere b-films expandables is een van de slechtste films van het jaar vind ik zelf. Als ik die cast had kwam er wel wat anders op tafelquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:53 schreef JDx het volgende:
Ik zelf zoiets van, een 10 geef je bijna niet, tenzij echt ALLES klopt, zelf heb ik volgens mij Lost in Translation een 10 gegeven. Prachtfilm, beelden, muziek, verhaal, totaal.
Dus voor een echte topfilm geef ik dan een 9, maar meestal kan het één en ander wel beter, qua verloop, muziek, verhaal of beeld, dus vaak wordt het een 8,5 ofzo.
Als een film gewoon leuk was, zoals Shrek of Expendables ofzo, maar verder niet hoogstaand is het bij mij een 7. Is het verhaal toch wat specialer of zitten er echt vette scenes in wordt het vaak een 7,5.
Als een film bagger is, maar het wel waard was om af te kijken is het iets van een 6.
Als een film bagger is en ik spijt heb dat ik hem af heb gekeken wordt het vaak iets van een 5, want iets heeft me toch de film af willen kijken.
Verder geef ik een 2,3 of 4 vaak alleen maar als een film echt nergens op slaat.
My 2 cents exactly, klopt voor mij ook.quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:53 schreef JDx het volgende:
Ik zelf zoiets van, een 10 geef je bijna niet, tenzij echt ALLES klopt, zelf heb ik volgens mij Lost in Translation een 10 gegeven. Prachtfilm, beelden, muziek, verhaal, totaal.
Dus voor een echte topfilm geef ik dan een 9, maar meestal kan het één en ander wel beter, qua verloop, muziek, verhaal of beeld, dus vaak wordt het een 8,5 ofzo.
Als een film gewoon leuk was, zoals Shrek of Expendables ofzo, maar verder niet hoogstaand is het bij mij een 7. Is het verhaal toch wat specialer of zitten er echt vette scenes in wordt het vaak een 7,5.
Als een film bagger is, maar het wel waard was om af te kijken is het iets van een 6.
Als een film bagger is en ik spijt heb dat ik hem af heb gekeken wordt het vaak iets van een 5, want iets heeft me toch de film af willen kijken.
Verder geef ik een 2,3 of 4 vaak alleen maar als een film echt nergens op slaat.
Edit: t/m 7 is vaak ook gewoon leuk om te zien, vanaf een 8 vind ik gewoon dat de film ook moet zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door truedestiny op 07-12-2010 16:00:13 ]
Gister ook gezien voor de 3e keer, maar telkens net niet afgekeken. In plaats van Nicolas Cage had ik liever iemand anders gezien. Maar vooral de muziek in deze film was erg lekker, maar soms was het wel erg chuck norris style. 7.3quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:57 schreef DeHovenier het volgende:
Con Air
Grappig om weer terug te zien, het was de eerste film waarin ik Buscemi en Trejo zag acteren
Leuk wegkijkertje iig.
Wat valt er niet aan te snappen dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:52 schreef Dagoduck het volgende:
Shutter Island
Goede film, zit goed in elkaar, snap er alleen geen zak van
haha hoezo niet?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:52 schreef Dagoduck het volgende:
Shutter Island
Goede film, zit goed in elkaar, snap er alleen geen zak van
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat valt er niet aan te snappen dan?
Ik denk dat ik hem wel snap, hij is er dus ingeluisd? maar hoe zit die Chuck dan in dat complot?quote:
hij is er niet ingeluisdquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik hem wel snap, hij is er dus ingeluisd? maar hoe zit die Chuck dan in dat complot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wel weer even geleden dat ik hem gezien heb, dus ik weet niet meer precies hoe het einde liep, maar een goeie film is het wel inderdaad
overigens heb ik gehoord dat het origineel nog beter moet zijn, maar die staat nog op mijn te zien-lijstjeOp dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik hem wel snap, hij is er dus ingeluisd? maar hoe zit die Chuck dan in dat complot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inception is briljant, Salt is erg goed, The Expendables ging ik met flinke verwachtingen in maar viel tegen en Edge of Darkness was wel okayquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:18 schreef Dagoduck het volgende:
Zie je nou wel, ik ben gek geworden!
edit: Welke film zal ik nu kijken, Salt, The Expendables, Inception of Edge of Darkness?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |