abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89128342

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld? :?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips:

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
• Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op Ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
• Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op IMDb
• Als je de muziek zoekt van een filmpje op YouTube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
• Heb je een stukje tekst uit een nummer?
Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
• Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
• Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
• Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!

Handige links:

Midomi
Musipedia Whistle
Tunatic
Muziek van de reclame
Adformatie Campagnes
Muziek in de reclame (nieuw!)
Commercials (nieuw!)
Melodycatcher (nieuw!)
Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB & willem888 voor de bijdragen *O*

Waar is dit topic niet voor bedoeld? :N

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
• Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Vorige topics (2010): #277 - #278 - #279 - #280 - #281 - #282 - #283 - #284 - #285

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem weer sticky maken.

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco

Game on!
Dus toch .
  donderdag 25 november 2010 @ 11:17:37 #2
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_89129107
topic 300 *O*
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_89130164
quote:
7s.gif Op donderdag 25 november 2010 10:35 schreef Zeroku het volgende:
Op 3.30 iemand enig idee hoe dat lied heet?
Misschien is het niet de goede versie, maar uit de comments haalde ik dit nummer.
  donderdag 25 november 2010 @ 13:28:04 #5
267282 iggyinthehouse
the man from outta space
pi_89133137
Alle muziek van Benidorm Bastards komt van Broken Glass Heroes (Tim Vanhamel en Pascal Deweze)
  donderdag 25 november 2010 @ 19:49:19 #6
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_89148999
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 11:51 schreef Guppi het volgende:

[..]

Misschien is het niet de goede versie, maar uit de comments haalde ik dit nummer.
Het zal deze gewoon zijn:

Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_89153732
Ik zoek een stuk van scarlatti, ik heb het de afgelopen maanden 1 of 2 keer op radio gehoord,
maar kan nooit ontdekken hoe het verder heet.
Het is alleen piano, en dus gespeeld op de vleugel.
Op youtube heb ik zo'n beetje alles al geluisterd maar het staat er niet tussen.
Het is heel snel met veel vibrato, zoals de meeste muziekstukken, maar iets langzamer.
Het heeft hetzelfde wijsje wat terugkomt en het duurt een minuut of 4/5 (wat ze op radio 4 laten horen).

Het is zeer beperkt, ik weet het.
Kan iemand mij helpen?
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
pi_89153850
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 21:29 schreef paaskannekoekje het volgende:
Ik zoek een stuk van scarlatti, ik heb het de afgelopen maanden 1 of 2 keer op radio gehoord,
Op youtube heb ik zo'n beetje alles al geluisterd maar het staat er niet tussen.
Het is heel snel met veel vibrato, zoals de meeste muziekstukken, maar iets langzamer.
Het heeft hetzelfde wijsje wat terugkomt en het duurt een minuut of 4/5 (wat ze op radio 4 laten horen).

Ah! gevonden.. damn.. het heet Scarlatti Sonata L23. fantastisch..
Kan iemand mij helpen?
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
  donderdag 25 november 2010 @ 21:42:17 #9
107531 Dark_Prince
Xbox360 Tag: xDarkPrince
pi_89154466
Is het vragen om een oude ringtone ook een warez-request? In dat geval, verwijder deze post maar.
Ik zoek Beltoon3 van een oude Samsung C520 xD iemand enig idee waar ik dit soort Polyfone ringtones kan vinden?
pi_89155814
Sticky, en aanhoudende poging om eens één keer als eerste een vraag te kunnen beantwoorden.
full stops and exclamation marks
pi_89156334
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 21:42 schreef Dark_Prince het volgende:
Is het vragen om een oude ringtone ook een warez-request? In dat geval, verwijder deze post maar.
Ik zoek Beltoon3 van een oude Samsung C520 xD iemand enig idee waar ik dit soort Polyfone ringtones kan vinden?
Nou ja, je weet al precies welke toon dus is het niet echt een vraag voor dit topic. Maar goed, misschien zijn ze ergens te koop, wie weet.
full stops and exclamation marks
pi_89158014
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 21:29 schreef paaskannekoekje het volgende:

Kan iemand mij helpen?
hier staan een paar muziekfragmentjes, misschien staat jouw stukje erbij...
http://en.wikipedia.org/wiki/Domenico_Scarlatti
pi_89160167
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 22:41 schreef kvd het volgende:

[..]

hier staan een paar muziekfragmentjes, misschien staat jouw stukje erbij...
http://en.wikipedia.org/wiki/Domenico_Scarlatti
Hiij heeft m al gevonden, alleen heeft hij zichzelf gequoot en het antwoord in de quote gezet :')
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_89160683
Zoek een liedje, Italiaans, best wel bekend, beetje rock? Ook in Nederland bekend.
pi_89160723
quote:
10s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:17 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Hiij heeft m al gevonden, alleen heeft hij zichzelf gequoot en het antwoord in de quote gezet :')
ik zie het nu ook...
pi_89161495
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:26 schreef Rumille het volgende:
Zoek een liedje, Italiaans, best wel bekend, beetje rock? Ook in Nederland bekend.

Alsjeblieft! Niet echt rock, maar wel Italiaans!
Dus toch .
pi_89161543
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:26 schreef Rumille het volgende:
Goede omschrijving zeg, daar kunnen we wat mee!
Weet je echt niet meer dan dat?

Wellicht iets van Zucchero?
pi_89161971
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:43 schreef koeii het volgende:

[..]

Alsjeblieft! Niet echt rock, maar wel Italiaans!
Ja, dat is 'm niet :').

Volgens mij is het van Andrea Bocelli, maar zelfs dat weet ik niet zeker.
Het is echt wel een bekend Italiaans nummer in Nederland.
pi_89163030
quote:
Ha, sterker nog, het is gewoon de 3e _O-. Bedankt!
pi_89163715
Graag gedaan. :)
  vrijdag 26 november 2010 @ 15:06:11 #23
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_89180956
Weet iemand welk liedje er in dit filmpje zit?
pi_89210115
Hallo, ik zoek een instrumental stukje uit de film ''Tyson'' dat wordt afgespeeld als zijn KO's in beeld komen.

Waarschijnlijk is het een track van Salaam Remi, maar tot nu toe heb ik de tracks waar het om zou kunnen gaan niet gevonden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 27 november 2010 @ 00:48:35 #25
106272 Ottaav
Beter laat dan nooit.
pi_89212346
Iedere keer dat ik het intro hoor van Postman - Get Out, doet dat me denken aan een ander nummer. Ik kan alleen niet op de naam van het nummer komen. Wie helpt?

Op welk nummer lijkt het intro (het gitaarrifje tot ongeveer 15 seconden)?
But I'm fucked and I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')